haha.. valt nu nog wel mee hoor! hihi.. het kan veel erger.. wat hebben we allemaal al gehad.. lekkende borsten, afscheiding e.d.. ach.. alles passeert de revue hier!
haha.. maar als je zo kijkt dan lijkt het inderdaad van niet.. Ik ben benieuwd! ennuh.. we zitten nu op dit moment op hetzelfde aantal pagina's als de oktober 2007 mama's....... hihi... en dan is het de laatste dagen nog errug rustig hier.. haha...
zo mijn aardappels staan al op beetje vroeg maar we willen voor we weg gaan eten anders lig ik daar straks te knorren
Ik ga zo even op de bank liggen.. heb best last van mijn banden... Over een uurtje naar de vk.. Toch wel weer spannend.. maar wel leuk! hoop een mooi kloppend hartje te horen!
Ha meiskes, Jahoe, weer een meisje en een knul erbij, van harte Debora en Fem, leuk zeg. Wij moeten vanavond om 20.00 kennis maken bij de verloskundige en morgen de 20 weken echo. Spannenddddddd. Joma, nog even nagelbijten en dan mag je, veel plezier alvast. Ooh ja, ook ik ben vandaag 20 weken
hmmmmm jullie en je lekkere eten....... ik maak straks een prakkie voor vriendjelief en m'n dochter.. weet nog niet presies wat .. pfff ik heb echt de hele dag niets gedaan... ben zoooo moe.... bijwerking van de pillen geloof ik dat zou je reactievermogen verminderen..