OOh dwazie wat een aandoenlijk verhaal hij zal vast ook helemaal met jullie op de roze wolk zitten hihi ... de zus van mijn mannetje had het ook tegen haar dochtertje verteld en zij vroeg al meteen .... oooh mag ik even naar de baby luisteren... vond ik ook al zo grappig ja en hier ook last van borsten, nog niet zo zeer van de tepels maar wel steekjes in borsten en idd alsof ze heel zwaar lijken. ik ga zo dadelijk dat programma op ned 2 kijken... het leven voor de geboorte en dan heerlijk naar dromenlandje toe! liefs Jollie
Hoi, Ik ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben met die rugpijn! Niet normaal meer! Ik weet gewoon niet hoe ik zitten moet, zelfs liggen moet in bed. Mijn mannetje had me gisternacht volledig ingebouwd met kussens, zodat ik lekker(der) lag! En moe....niet normaal. Maar geef er maar lekker aan toe, ben gek op slapen, en nu kan het nog...hihih. Ik heb 2 juli mijn eerst echo, bij 6 weken en 3 dagen, hoop ook een hartje te zien....natuurlijk. De week erna een bespreking met de arts over de voortgang in het ziekenhuis, dus ben benieuwd. Hoop dat alles goed blijft gaan, bij ons allemaal natuurlijk. x en snel naar Ned 2. Slaap lekker voor straks.
Hoi! Net ook even de docu op ned 2 gezien..prachtig hoor!Zelfs mijn mannetje vond het ook erg indrukwekkend.. Ga even douchen en dan proberen te slapen...ben wel zenuwachtig voor onze eerste echo morgenvroeg! We zullen zien....hoop dat alles goed is! Groetjes allemaal,Esmay
Goedemorgen dames, Helaas ik ga jullie verlaten Ik kreeg gisterochtend iets bloedverlies en dat is nu echt door gebroken. Ik ben dus echt ongi. Iedereen heel veel sterkte met alles. Liefs Lolly
goedemorgen iedereen ik ben even nieuwschierig he wanneer gaan jullie kijken voor een babykamer ik bedoel dan hoeveel weken willen jullie zijn?ik ben al een beetje stiekum rondaan het neuzen op internet waar ze overal leuke babywinkels hebben. ooo en wat staat mijn banner super gaaf al op 6 weken hihihi
wij gaan 2 augustus beginnen met het kamertje schilderen...dan ben ik 13 weken..is misschien een beetje vroeg..maar dat is de enige periode dat wel allebei 2 weekjes vrij hebben..! Duss in die 2 weken moeten we veel doen..!
ik wacht nog ff met bedenken en bezig zijn met de kinderkamer!laat ik eerst de weken maar door komen!
Bij ons zal het wel moeten zo vroeg..we hebben verder geen tijd..mijn vriend en ik werken de hele week...alleen zondags zijn we beide vrij..en dat ook nog niet eens altijd...en als we die zondag vrij zijn..hebben we een lekker hang dagje..vooral nu ik zwanger ben..heb ik zondags geen puf meer om wat te doen.!
He meiden, Wij kunnen tegen de tijd dat we zo ver zijn de babykamer van vrienden overnemen. Maar het daadwerkelijke klussen dat duurt nog wel even. Ben het met Joma eens, eerst deze spannende weken doorkomen! Ik voel me vandaag wel iets beter, maar nog wel last van wat steekjes hier en daar. Morgen weer werken en dan weekend. Liefs
@lolly meid wat erg heel veel sterkte meid hop dat het snel weer raak is nou ik moest eigenlijk werken vandaag maar ben na 2 uurtjes maar weer naar huis gekomen voel me vandaag echt hopeloos niet te geloven kan echt niets binnenhouden dus ga ik straks maar wat slapen hoop echt dat dit niet lang aanhoud zo kan ik niet werken zijn der nog meer hier die er zon erge last van hebben
Volgens mij hangt de hopeloosheid in de lucht hier nog een.. ik ben net wakker en ik ben alweer aan het gapen mijn schoonzusje is bijgelovig en zei al... ga nog niks kopen voor je 12 week he anders kan het misgaan... ze had dat al bij een paar vriendinnen van haar meegemaakt... zelf ben ik niet zo bijgelovig... maar ik zou zelf ook de eerste kritische weken afwachten! dat neemt niet weg dat ik het al leuk vind om kamertjes te bekijken ik heb vanochtend ook de vk gebeld en ik kan de afspraak op 5 juli laten staan, zelf denkt ze dat ik me geen zorgen hoef te maken en dan heb ik de week erop een afspraak bij hun, daar belt ze me vanmiddag voor terug en dat zal dan 9 of 10 julie worden.