Dees, gefeliciteerd met je zoon! Twins, wat leuk dat je op babyvisite was. Heerlijk he zo'n beeb in je armen. Bij mij is de pendel van Angelina uitgekomen. Haar pendel zei een jongetje. De pendel van Kikkert gaf destijds een meisje aan. Hebben jullie al gezien dat ze een leuke herfstfolder met aanbiedingen bij Prenatal hebben? Staan best leuke dingen in. Ik heb er een leuk wipstoeltje in gezien. Heb van de week ook speelgoedboek van intertoys gekregen. Heb vast naar t babyspeelgoed gekeken. Ze hebben echt best leuke dingen he. Te veel...hahahaha Joma, mooie echofoto's! Dotje, en is het nog gelukt het probleem met pc op te lossen? Meiske, wat fijn dat je je beeb nu voelt!
zo heb lekker vrij vandaag dus mn weekend is al begonnen. wel lekker. Alleen balen dat t zo'n pokkeweer is. Mn moeder komt zo. Komt me helpen de vriezer schoon te maken. Is hard nodig. Zit beetje veel ijs op. verder nog effe boodschappen doen. heb gisteren arbo arts nog gesproken en tot mn verbazing was hij heel begripvol mbt mn rugpijn. ik mag nu 2 uur minder werken per dag en als t over paar weekjes niet beter gaat mag ik nog minder gaan werken. wel fijn dus dat t kan! zo ik ga snel nog even stofzuigen. misschien tot laters. Bye bye
Ja, dat wipstoeltje zag ik ook... die witte bedoel je toch? Vond 'm ook helemaal niet duur! Aangezien wij al een doomoo seat hebben en er misschien toch nog een wipstoeltje bij willen, wil ik niet zo'n dure!
ja idd die witte. vind hem echt schattig en lijkt me lekker zacht zo die badstof. ben nu echt weg doeiiiii
Goedemorgen allemaal pfff... ik ben zoooooo moe... (sorry voor mijn klaagzang..) heb weer de klok rondgeslapen en ben nog moe! Wordt er gewoon moedeloos van! Krista een hele fijne bruiloft vandaag! Geniet ervan en heel veel geluk voor de toekomst! nou ik ga even een boterhammetje pakken.. ga zo naar mijn ouders toe! Ff gezellig een kop thee drinken!
Hallo meiden, Hier even een update van een niet zo frequent meer schrijvende februari moeder. Lees nog wel de verhalen zo nu en dan, maar heb zelf niet zoveel te melden eigenlijk, en wil ook niemand lastig vallen met gezeur. Gisteren de 20 weken echo gehad. Was zo prachtig om te zien, alles was helemaal goed en volgens schema, en....we krijgen een MEISJE Was super duidelijk, madam liet zich prachtig zien. Mijn lief riep meteen "ik weet wel wie er over 15 jaar op zaterdagavond bij de disco uitgang staat" maar hij vindt het ook helemaal geweldig. Verder hebben we gisteren een baby kamertje gekocht en een wandelwagen, omdat we nu ook weten dat het allemaal goed blijft gaan. We zijn bij de baby-dump geweest. Kinderkamer Miami gekocht en wandelwagen Mutsaers, met 4 wielen. Ben erg blij en gelukkig. Fijn om te lezen dat iedereen zulke mooie echo's heeft gehad! @Kikkert: ook heel veel plezier vandaag @Krista B: hele fijne bruiloft gewenst Nog even een apart vraagje: wat houdt dat buddy lijstje in eigenlijk? Iedereen alle goeds gewenst. Tot slot: ik voel mijn kleine meid ook nog niet hoor, ook mijn placenta ligt aan de voorzijde, en hoop heel erg dat ik een dezer dagen haar mag voelen. Ze beweegt in ieder geval genoeg, daar ligt het niet aan Nou, allemaal alle goeds, Liefs Amsy
hm, wij hebben ook geen folder van de prenatal, grr. Gisteren waren we even bij mijn schoonmoeder (ouders vriend zijn gescheiden en allebei weer getrouwd) en toen vroeg ze of we al spullen hebben gekocht. Toen we zeiden dat we de wagen hebben gekocht wilde ze de rekening hebben. Lief he! Wij al 20 keer zeggen dat het echt niet zo´n duur kado hoeft te zijn maar ze bleef erbij. Denk dat we een gedeelte van het geld op de spaarrekening zetten van de uk. Sizzel, geen sorry zeggen hoor, zijn we voor hier. En moeheid daar wordt je ook niet goed van. baby4me, fijn dat je zo´n bedrijfsarts hebt. Hoor je wel eens anders, die van ons is zo´n knuppel. Volgens mij is ie zelf overal voor afgekeurd en dat reageert hij af op de rest. Ik ga even eten, alweer. Ik wordt ´s nochts tegenwoordig wakker van de honger terwijl ik voordat ik ging slapen nog iets heb gehad. Groetjes
Goedemorgen meiden. Vanacht ben ik erg hard gevallen. Ik liep naar de deur en deed het licht uit. Niet wetende dat er een vrachtwagen van de boys stond. Dus daar kwam ik met 1 voet op en die reed weg dus ik ben met een klap op de gronsd gekomen wel op me zij. Mijn ochtend jas was nat dus ik was ontzetetnd bang. Ik heb mijn onderbroek verschoond en voel ron half 4 in slaap. Mijn ondergoed was vanmorgen nog droog dus waarschijnlijk is dit geen vrichtwater geweest maar urine van de schrik. Ik heb net mijn vk gebeld en ze wil toch dat ik langs kom. Ik heb beebje wel gevoeld daar straks maar toch wil ze alle controles uitvoeren. Ik ben niet op mijn buik terecht gekomen gelukkig maar op me zij. Ik heb erge last van me zij en mijn rug doet pijn. Ik heb zelf geen rijbewijs dus heb hubby gebeld die komt uit zijn nachtdienst en zit in utrecht. Zei hem dat ie na huis moet komen dus ik hoop zo dat hij er voor 12 uur is. Want om 12uur is de praktijk dicht en ik voel me zo klote meiden. Tranen staan in me ogen als er maar niks mis is met mijn kindje. En de boys die moeten hun zooi in vervolg opruimen als ze na bed gaan!
Wij hebben een cd-rom gekregen met foto's.. En nog 4 losse foto's..dus bij elkaar 24 foto's.. Plus een dvd met geluid.. We hebben alleen voor die dvd 10 euro betaald..rest allemaal gratis...
Jeetje Lianda, kan me voorstellen dat je in de rats zit. Hopelijk is alles goed met je kleine, en is er niets aan de hand. Hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt!
Krista B: Fijne trouwdag! Maak er een superdag van! Sizzel veel plezier bij de pretecho! Jeetje Lianda! Ik zou me ook helemaal rot schrikken! Hoop voor je dat je man op tijd terug is en dat je even goed nagekeken wordt. Dan ben je in ieder geval gerustgesteld!
PFF ff klagen ben op mijn werk en heb zulke last van mijn benen bah!en moet nog tot 21uur! hoop dat we het overleven!@lianda bah rustig aan meid@amsy gefeliciteerd met je mooie echo en je meisje!
Dat is even schrikken meid...ik hoop dat je mannetje snel thuis is en je even word nagekeken..en dan weer gerustgesteld bent...! KristaB..hele fijne dag vandaag..!
Dat is even schrikken meid...ik hoop dat je mannetje snel thuis is en je even word nagekeken..en dan weer gerustgesteld bent...! KristaB..hele fijne dag vandaag..!
@ Lianda... pfff... meid wat een nacht zeg.. kan me voorstellen dat je je helemaal lam geschrokken bent. Goed dat je de vk gebeld heeft. Die controleert toch even alles, dan weet je zeker dat alles goed is! Daar gaan we in ieder geval van uit. Fijn dat je mannetje terug kan komen van werk, zoiets wil je toch perse ook met zijn 2-en doen.. (tenminste.. dat heb ik!) succes meid en laat straks maar snel weten hoe het was!
Ik vind trouwens dat er weinig winter positiekleding te vinden is. Ok een winterjas is al moeilijk, maar ik vind dat ze ook nog niet echt truien of zo hebben ergens. Terwijl ik zelf al een maand of zo winterkleding in de winkel heb hangen. Denken ze dat zwangere vrouwen het alleen maar warm hebben ofzo? Alles wat ik kan vinden is echt te koud, zelfs nu al! Zo dat was mijn klaagzang over kleding.... Denk dat ik zelf maar een merk opricht.... 8)