Amsy, super dat je zo'n goede echo had en gefeliciteerd met je meid! Lekker genieten van jullie dochtertje!
Heb je er nog één in de aanbieding voor me! hihi.. wel leuk hoor! Nee ik heb pas 8 okt een echo! nog even wachten dus!
Aha het is Kikert die vandaag een pretecho heeft! Hahaha denk ik ook eens wat te onthouden! Nou in iedergeval: kikkert fijne pretecho!
Oh Lianda... ik zit met schrik je verhaal te lezen... meid ik vind het zo rot voor je dat dit gebeurt is! Waarschijnlijk/hopelijk is er niets aan de hand hoor, maar ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent... vooral omdat je ochtendjas nat was... Probeer je niet al te veel zorgen te maken, gelukkig heb je de kleine nog lekker voelen bewegen... veel sterkte! Laat je straks weten hoe het bij de vk ging? dikke kus!
pffff... vind het toch spannend! ik heb eergisteren het hartje gehoord en alles was helemaal goed.. baarmoederhoogte lag precies op schema.. maar toch blijft het spannend! mannetje gaat gelukkig ook mee, want wij hebben na vandaag allebei lekker 3 weken vrij! Dan gaan we de hele babykamer opknappen! vonden we een erg leuk tijdsverdrijf!
Goedemorgen meiden, Ik heb zo lekker uitgeslapen vanmorgen. @Krista, een fijne trouwdag toegewenst. @Lianda, wat schrikken zeg. Goed dat je de vk gebeld hebt. Hopelijk is alles in orde en is je pijn ook snel weer over. @Anette, wat lief van je schoonmoeder zeg om jullie kinderwagen te betalen. @MissN, leuk zoveel foto's! Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik meer positiebroeken moet hebben. Ik heb twee hele fijne spijkerbroeken van Noppies, nog van de vorige keer. Maar gisteren zaten ze allebei in de was en moest ik dus mijn andere broeken passen. Maar ze waren allemaal te klein. Ik ben ietsje aangekomen sinds de eerste zwangerschap.... En ik heb nog iets ontdekt. In Spanje had ik geen babyolie om met de angelsounds te luisteren, dus toen heb ik daar een soort gel van m'n moeder gebruikt (geen haargel). Toen ik de angelsounds aanzette schopte de baby zo hard dat ik rechtop in bed zat, dat spul geleidde echt goed! Ik moest hem gewoon zachter zetten. Nou ik ga onder de douche. Tot later.
Wij hebben vandaag onze eerste echte vakantie dag samen! haha heb je alle twee een weekje vrij, ben je nog alleen maar aan het rennen, voor vanalles en nog wat! Maar vanmiddag om 4 uur rijdt mijn schoonzusje met ons naar de Ikea, en dan gaan we daar eens rondsnuffelen. Moeten ook nog 2 kastjes hebben voor alle boeken die we niet meer kwijt kunnen in onze, toch al schandalig grote, boekenkast. En natuurlijk eens kijken naar de keuze in babymeubeltjes! Kreeg gister ook nog te horen dat we nog zo'n 100 euro krijgen van de nieuwe vriend van mijn moeder. Die wilde perse ook nog wat geven voor de kleine. (Hij had het over een belachelijk hoog bedrag, dat ik niet geaccepteert heb, want het is tenslotte "maar" de vriend van mijn moeder, he) En we mochten het bij de kinderkamer leggen. Wel heel lief natuurlijk (ik hou er niet zo van om veel geld te krijgen, heb altijd het gevoel dat ik er iets voor terug moet doen)
hihi ja...das waar! mijn vriend is alleen 4 maandjes jonger en wordt in februari 27... dus ik ben 4 mnd per jaar ouder dan hij (ben natuurlijk altijd ouder, maar je snapt wat ik bedoel) en hij maakt daar schandalig misbruik van... ik krijg in die 4 mnd namelijk de bijnaam: OUWE!
hallo allemaal! MissN en ik hebben even overleg gepleegd over de lijsten! Het sluipt er weer bij in dat meer mensen de lijsten zelf aanpassen waardoor het voor ons lastiger is deze bij te houden omdat we dan steeds moeten blijven zoeken waar ze staan! Dus bij deze nog een keer, STUUR EEN PB NAAR MISSN OF SIZZEL VOOR EEN AANPASSING IN DE LIJST.. DAN WORDT HET NIET ZO'N WARBOEL! ALLEMAAL ALVAST BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!! Wij willen niemand hiermee kwetsen of iets dergelijks, maar zo is het gewoon een stuk makkelijker.. Hoop dat jullie dit begrijpen! groetjes MissN en Sizzel