Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    goedemorgen iedereen

hebben julie ook al zo'n zin in sinterklaas en kerstmis?
    nu ik al overal de pepernoten en de banketstaven zie liggen krijg ik echt al die gezeligheid kriebels gewoon.zo lekker warm op de bank met je vriend/man naar een kerst dvd zitten te kijken met een grote mok warme chocolademelk mmmmmmm jummie.of komt het gewoon door de hormonen die door me lijf heen gieren?want normaal gesproken denk ik er op dit tijdstip van het jaar er echt nog niet aan,en nu wel in een keer.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Fempje! Ik heb er ook al heel veel zin in! Al die gezelligheid! Ik ga vanmiddag op zoek naar een nieuwe plaid of deken voor op de bank, om lekker onder te kruipen met die mok warme chocomel!

Nou moet ik wel zeggen dat ik echt een winter mens ben (raar ik weet het) Maar idd zo vroeg heb ik het normaal ook nog niet. Zal dan toch wel een beetje met nesteldrang te maken hebben!

En natuurlijk omdat februari dan al dichterbij komt!

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    En hier nog iemand met 19 weken.. haha.. :({|=

4. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Sorry ff een ego berichtje..

Nou zit er ff doorheen. Ik wist dat mijn baan op de tocht staat vanwege mijn zwangerschap en kan er helaas niets tegen doen. alleen accepteren, zodat ik alsnog in de ww kan..(kom dan net aan de 6 maanden..pff)
    Maar zag net dat ze een vacature voor uit hebben gedaan en tegen mij maar schijnheilig doen. Nee we hebben alleen een vacature van een chauffeur en monteur uitgedaan.. Maar helaas ben niet achterlijk en wist dat ze dat hadden gedaan. Alles gaat ineens zo geheimzinnig.. Ben het gewoon beu.. Heeft iemand misschien ervaring met thuiswerk?

Heb gisteren ook al een discussie met mijn vriend hierover gehad. Hij is meer met de toekomst bezig.. van als de beeb er is.. En ik leef nu.. We moeten nog zoveel regelen en voel me al een paar weken zwaar k*t onder.. Ga elke dag met tegen zin naar mijn werk en ben bijna op het punt dat ik zeg.. Blijf thuis en je zoekt het maar uit.. Maar ik kan dat ook niet vanwege het geld..

Kan wel janken nu.. :cry:

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    dotje, kl.te zeg van je werk, een rotstreek. Ik vraag me alleen af of dat dat wel mag zo. Volgens mij niet namelijk. Heb je een vakbond? Anders daar even informeren, zij hebben vast goede tips voor je.
    Tuurlijk is je vriend bezig met als jullie beeb er is. Maak een lijstje van dingen die je nog moet regelen, dan is het overzichtelijk en als het niet gaat op je werk, ziek melden of zo. Je beeb en jij zijn nu het allerbelangrijkste, denk dat je vriend dat ook bedoelt. Succes ermee.

Voor iedereen met foto´s, leuk allemaal. Ik kan wel een buikfoto plaatsen, maar welke buik? haha, als ie gaat groeien zet ik er snel eentje in.
    En die echo foto´s zooooo mooi.
    Ik weet niet meer wie maar een dvd met foto´s bij een pretecho, super zeg, kun je ze mooi thuis aan iedereen geven als je dat wilt. Ik hoop dat wij dat ook kunnen. Ze had het over 2 foto´s en een dvd, das niet zo veel natuurlijk.

Ik ga de badkamer poetsen, is al zo´n hobby van me en ik verzin elke keer iets om er onderuit te komen maar nu moet ik.

Liefs Anette

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Nee kan echt niets doen. Omdat mijn contract ophoudt en het bedrijf zegt dat ze iemand voor 40 uur willen en daarom geen contract meer geven..
    Oftewel je bent zwanger en we kunnen je nu niet gebruiken.. Absurd dus..

Maar wist wel gelijk waar ik aan toe was..

Nee, dat bedoelt mijn vriend.. Was het maar zo dan had ik allang thuis gezeten..! Hij wil het beste voor de beeb, maar cijfert ondertussen wel zichzelf en mij weg..

7. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Meiden,

Voel me vandaag zo heerlijk! Ik heb vanochtend bloed geprikt, dit hadden ze in het zk nog niet gedaan. Ben echt een watje met prikken, maar ik begin er aan te wennen!

Verder voel ik ons kleine hummeltje ook nog niet. Ik dacht wel vannacht iets te voelen, maar zeker weten doe ik het niet. Ik weet trouwens ook niet of mijn placenta goed ligt. Volgende week maar even aan de vk vragen.
    En ik begin eindelijk te genieten van mijn zwangerschap. Ik voelde me echt superschuldig dat ik het allemaal maar niks vond. Maar dat is nu voorbij. Ik heb echt zin om spulletjes te gaan kopen en de babykamer in te richten. Dat laatste moet helaas nog wel even wachten, want we moeten eerste de verbouwing nog door.

Schrok trouwens wel toen ik hoorde dat er zo'n lange levertijd op kinderwagens zit. Moet ik toch maar snel eens 1 gaan bestellen.
    En leuk om te lezen voor al die meiden die nu weten of ze jongen of meisje gaan krijgen. Ik ben ook zo benieuwd! Maar mijn 20 wk echo schiet al op, dus ik moet nog effe geduld hebben. Volgens de cck krijgen we een meisje.

En ja, de winterlekkernij zijn mij ook niet ontgaan. Heerlijk die chocolade pepernoten! En straks die stamppotten.

Lianne, van jouw verhaal ben ik wel geschrokken en ik hoop dat alles goed is met je kleintje.

Werk ze en geniet ze allemaal!

groetjes, Aurelie

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey meiden! Heb ff geen tijd om nu alles door te lezen. Komt morgen wel :) Heb gister de 20 weken echo gehad. En het is inderdaad een meisje! En alles is goed behalve dat ik verminderd vruchtwater heb :( Ik heb echt geen idee wat ik me hierbij voor moet stellen of wat ik nu moet doen. 1 van jullie hier ervaring mee en dat je zwangerschap wel tot een goed einde is gebracht? De echoscopiste zei dat ik me nog geen zorgen hoef te maken en ik krijg over 3 weken weer een echo en als het dan niet goed is dan hoef ik me pas zorgen te maken :(
    Ben een beetje in de war nu!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianne meid jeetje wat zul je geschrokken zijn niet te geloven ik hoop dat de vk je zometeen wat gerustheid kan geven laat ons maar snel iets weten meis

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    wat een gekwebbel hier :D Ik kijk eventjes een paar daagjes niet en er zijn tientallen pagina's bij!
    Dus ga niet alles bijlezen hoor, heb het bij de laatste drie pagina's gehouden!

Ik hoor hier wel vaak meiden klagen over dat hun werk zo vermoeiend is... Nou ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen nu! Ik ben van de week weer begonnen met werken, ik moest zondag, maandag en dinsdag werken, en ik ben nu nog aan het bijkomen zo moe ben ik! En morgen moet ik weer werken, hoop dat ik dan wat opgeknapt ben!
    Gelukkig heb ik een 0-urencontract dus ik ga nu maar wat vaker nee zeggen tegen het werk!

Vanmorgen kwam ik mijn bedje uit en zoals gewoonlijk mijn ontbijt eten... Gewoon 2 boterhammen met pindakaas! En een kwartier later ligt het in de wc! Ik snap er niets van! Het smaakte me prima! Blijkbaar iets te zwaar op de maag gelegen ofzo?
    Hebben meer meiden nog steeds last van misselijkheid?
    xxx

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Ariel: van harte met je meisje. ik heb geen idee wat dat verminderde vruchtwater voor gevolgen kan hebben. Anders bel je je vlos tegen even, die kan je vast wel gerust stellen.

@Lianne: jemig, wat zul je geschrokken zijn! Sterkte en laat even weten wat de vlos zei...

Met mij gaat het lekker. Ik merk dat mijn weekje Turkije van orige week me echt goed heeft gedaan! Ik ben eindelijk weer eens bijgetankt (we zijn al 2 jaar aan het verbouwen en al 3 jaar niet met vakantie geweest). Ik kan nu ook pas genieten van de zwangerschap. Hiervoor was ik alleen maar bezig met alle dingen die ik niet meer kon (paarden trainen!), maar nu heb ik me erbij neergelegd en geniet ik van plopjes en schopjes in mijn buik.

We hebben gister nog mooi nieuws gekregen... Mijn zusje woont sinds een half jaar bij ons met haar dochterje van 15 maanden. Hartstikke leuk, maar de kleine slaapt in de toekomstige babykamer en het is natuurlijk toch wel heel druk in huis. Nou heeft ze gister te horen gekregen dat ze vanaf maandag een huisje heeft hier in het dorp. We gaan morgen de binnenkant bekijken, maar het klinkt allemaal goed.
    Ik kan dan straks lekker de babykamer gaan behangen en in gaan richten. Lekker tutten...

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh herkenbaar die nesterdrang! heb zo'n zin in de winter en kan me helemaal vinden in alles wat jullie zeggen... mijn vriend snapt er ook niks van, die wil nog zon! :)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    vorige week ook weer 1 dagje gehad... zowel 's ochtends en 's avonds smaakte het eten prima, maar m'n lichaam gooide het er zonder pardon weer uit... ook geen idee waar dat aan lach :(

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    lach=lag.... wat een stomme typefout! :confused:

ik ga nu lekker naar huis, fijn weekend allemaal! (misschien ben ik er nog wel een keertje hoor)...
    x

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hoi meiden,

ik ben terug van de vk en heb het hartje gehoord!
    wat ben ik blij en gelukkig!
    mijn bloeddruk was ook in orde.
    door de val ben ik gewoon zo geschrokken en tja beebje waarschijnlijk dus ook.
    het kan inderdaad urine zijn geweest wat het nattige was van de schrik.
    maar zodra ik wat voel lopen moet ik direct bellen.
    ook mag ik voorlopig niet zwaar tillen.
    dus ik ga het kalmpjes aan doen
    ik heb nu een gigantische pijn in me arm schouder en rug dus ik ben hier ff niet te vinden want het typen doet echt zeer.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dotje, dat is inderdaad vervelend zeg, probeer je te focussen op je kleine uk en vergeet niet om er van te genieten ondanks die rotsituatie.

Ariel, ik heb geen idee maar ik begrijp dat je geschrokken bent, misschien kun je ergens op dit forum er iets over vinden?

Thirza, ik heb wel vaak een soort brok in mijn keel, niet echt misselijk maar het zit ook niet echt lekker. WEet ook niet wat eraan te doen.

Lianda, fijn dat alles goed is met de beeb. Ga lekker rusten zodat je zelf ook weer in orde komt.

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Ja het is enorm vervelend.. En vergeet absoluut mijn uk niet, want die staat nog steeds op 1.. En geniet ook zeker van mijn zwangerschap. Alleen zit er ff flink doorheen.. En ik moet maar steeds doorzetten.. Tot dat het me te veel wordt..

kan ook op elk moment in huilen uitbarsten!

@ Lianda.. gelukkig gaat alles goed! Beterschap he meis!

@ Ariel.. jeetje meis das ook niet niets! Ik zou ff op het forum zoeken of de vk ff bellen! Hopelijk komt het gewoon goed!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dotje, wat ontzettend k*t dat je werkgever dit zomaar kan doen. Het is niet goed voor jou en je zwangerschap dat je elke dag met zo'n rotgevoel naar je werk gaat. Zoveel stress. Wat gebeurd er als je je ziek zou melden? Kun je dan aan het einde van je contract alsnog de ww in? Of krijg je dan nog een ziektewet uitkering zolang je ziek blijft?

@Anette, ik denk dat jouw buik binnenkort echt uit het niets op zal duiken. Op een gegeven moment wordt het kindje zo groot dat hij zich niet meer kan verbergen. :D

@Aurelie, wat fijn dat je nu lekker kunt genieten van je zwangerschap.

@Ariel, wat schrikken zeg. Ik kna me voorstellen dat je in de war bent nu. Hebben ze je niet meer info gegeven over wat het eventueel kan betekenen? Hopelijk is het vruchtwater over 3 weken gewoon weer normaal.

@Thirza, das gek dat je opeens weer misselijk bent. Hopelijk was het een eenmalig iets.

@Mrijn, wat fijn dat je zusje in aanmerking komt voor een huis! Dat zal jullie ook wel rust brengen.

@Lianda, gelukkig is alles goed! Wat een opluchting. Doe het maar lekker rustig aan.

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wat is het hier trouwens rustig vanmiddag,

Ik had afgelopen nacht een droom over m'n 20 weken echo. Echt eenb debiele droom. Ik lag daar klaar voor de echo en wie komt er de echo doen: Jack uit As the world turns. :confused: En hij kon er niets van. Wist niet hoe het apparaat werkte, en toen hij dat eindelijk door had kon hij de baby niet vinden en moest ik zelf met dat apparaat gaan zoeken. Nou ja zeg. :D

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Buddy-lijstje!

Tantepino-Sizzel
    Debora21-Naatje070
    Joma-Boney
    Amma-Vivian
    Kikkert-Dees
    MissN - Lianda
    Wen26 - Mrijn
    MamaNorah zoekt nog een buddy O:)

Baby4me en AngelinaZ blijven liever anoniem

ps...deze kan iedereen gewoon zelf aanvullen als jullie een buddy hebben.. anders is het denk ik niet bij te houden!

Volgens mij is dit de meest recente. Dus meiden, staan jullie er nog niet op en willen jullie een buddy hier ff melden.

Deel Deze Pagina