Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Februari 2008 mama's

31 januari
    Leonie1980 27 jaar, 1e kindje
    Irisje 34 jaar, 1e kindje,

1 feb
    tamaraatje 24 jaar, 1e kindje
    2 feb
    kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari), ZOON!!!
    Mrijn 35 jaar, 1e kindje
    Suuszwanger, 30 jaar, ... kindje, DOCHTER!!!
    3 feb
    Mamalinda 26 jaar, 1e kindje
    Lexje 26 jaar, 1e kindje
    4 feb
    Bigdream 27 jaar, 1e kindje,
    5 feb
    MariekeV 30 jaar, 1e kindjeVERRASSING
    Amma 33 jaar, 1e kindje,VERRASSING!!!
    KristaB 25 jaar, 1e kindje
    Lieke87, 20 jaar, 1e kindje ZOON!!!!
    6 feb
    tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje
    lianda 28 jaar, 3e kindje,ZOON!!!!
    esmay 31 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!!
    Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje,ZOON!!!
    7 feb
    sammy87.....jaar, 1e kindje
    Miran34, 34 jaar, 4e kindje, DOCHTER!!!
    Marion70,... jaar, 5e kindje, ZOON!!!!
    Pooh26, 26 jaar, 1e kindje
    8 feb
    meiske74 32 jaar, 4e kindje DOCHTER!!!!
    Marber, 24 jaar, 1e kindje
    Debora21, 22 jaar, 1e kindje, ZOON!!!!
    baby4me 28 jaar, 1e kindje, ZOON!!!!
    Anette,32 jaar, 1e kindje
    9 feb
    irmama 30 jaar, 3e kindje
    Ariël, 22 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!!!
    10 feb
    MissN 18 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!!
    Emma G....jaar,...kindje
    Debie 25 jaar, 1e kindje,
    Tantepino, 25 jaar, 2e kindje ZOON!!!!
    11 feb
    Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje
    Chocomel, ...jaar, .... kindje
    fempje, 23 jaar,1e kindje, DOCHTER!!!!
    12 feb
    sjaantje 26 jaar, 1e kindje,
    bultje, 22 jaar, ...kindje
    ichtus 27 jaar, 3e kindje,
    maja82 25 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!
    13 feb
    vivian 26 jaar, 1e kindje, ZOON!!!!
    joma 26 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!!
    Dees68, 39 jaar, 1e en 2e kindje ZOON!!!!
    14 feb
    lin1984, 22 jaar, 1e kindje
    dwazie1980 26 jaar, 2e kindje DOCHTER!!!!!
    susan71..... jaar .........
    Wen26 26 jaar, 1e kindje,
    pipi24 29 jaar, .. kindje
    16 feb
    Amsy 32 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!!
    Kiz 30 jaar, 2e kindje
    17 feb
    Knor 27 jaar, 1e kindje
    18 feb
    Silvia83 24 jaar, 1e kindje
    Lis, 23 jaar, 1e kindje,
    19 feb
    Gizzy. 26 jaar, 2e kindje
    Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje VERRASSING!!!!
    21 feb
    AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje, DOCHTER!!!!
    Balou, 26 jaar, .. kindje
    22 feb
    MamaNorah 33 jaar, 2e kindje, DOCHTER!!!
    Sizzel 25 jaar, 1e kindje, VERRASSING!!!
    shaartje .. jaar, .. kindje ZOON!!!
    Dotje1986, 21 jaar, 1e kindje,
    23 feb
    supermummy 25 jaar,...kindje.
    24 feb
    Leoniee, 27 jr, 1e kindje
    Marsshi, 34 jaar 1e kindje
    Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje
    Naatje070, 26 jaar, 1e kindje
    25 feb
    Jollie jaar, 1e kindje,
    manoe33 34 jaar, 2e kindje
    Twins 25 jaar, 1e kindje, VERRASSING!!!!!
    Boney, 25 jaar, 1e kindje, VERRASSING!!!
    26 feb
    Minnie01 .. jaar, 3e kindje
    Dini82, 25 jr, 1e kindje
    27feb
    Mama33, 33 jaar, 3e kindje,
    28 feb
    Nika, 20 jaar, 1e kindje
    Aurelie, 33 jaar, 1e kindje
    29 feb
    Anieteke, 38 jaar, 2e kindje,
    DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje
    Taatje, 27 jaar, 2e kindje
    Miranda22, 22 jaar, ...kindje
    Watervrouw, 33 jaar, 2e & 3e kindje!

13 dochters op komst!!
    11 zonen op komst!!
    6 verrassingspakketjes!!

:idea: Suuszwanger : jij en je dochter zijn toegevoegd aan onze lijst!

:idea: Kelly en dirk : ik wilde jullie ook toevoegen, maar jullie staan nog niet op de lijst! Geef je gegevens even door via pb en dat voeg ik jullie natuurlijk toe!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Shit.. Heb m'n banner maar weer aangepast.. hahaha :)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goeiemorgen meiden
    zo ik heb lekker beetje uitgeslapen het is hier een hondsweer had eigenlijk zin om lekker stuk met de hond te gaan wandelen in het bos maar dat zit er echt niet in hier hoor bah bah.

Wat de bevallingsdatum betreft die verschuift niet want ik lig bij iedere echo anders vond het in begin ook raar maar het is nu eenmaal zo bij mijn 20 weken echo was ik volgens mijn telling 20 weken en 1dag maar volgens de echo al 20 weken en 4dagen ach ja we wachten gewoon af wanneer ons mannetje ter wereld wil komen ik ben veel benieuwder naar de volgende meting over 2 weken moet wel zeggen dat ik heel veel steun had aan mijn collegas gisteren toen ik stond te huilen kwamen ze me echt heel fijn troosten ze leven echt met me mee.

@dees meid wat rot van je collega gisteren ik hoop voor je dat het snel goed komt ik kan het ook nooit hebben als iemand zo boos op me is word ik ook helemaal emo van hoop dat het goed komt meid.

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

5. 40plusmama

Ik heb er ook slecht door geslapen vannacht. Ik weet dat ze er maandag is en zit er nu sterk over te denken om me dan ziek te melden. Ik kan nu die confrontatie helemaal niet aan :(

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen :D

Wat een rotweer vandaag, alleen maar regen. Zometeen maar snel boodschappen halen voor het weekend.

@Lieke, voel je je vandaag wat beter?

@Dees, ik heb het ook steeds zo koud. De verwarming is hier nu aan, anders is het helemaal niet te doen.

@Ichtus, prettige vakantie! En wat fijn dat de 20 weken echo goed was.

@Joma, wat leuk dat je man de beeb nu ook kan voelen. :D

@Maja, jammer van die 3 dagen, hihihi.

@TantePino, veel plezier bij 't huizen kijken vandaag! Ik ben ook bang voor wat de weegschaal zometeen gaat aangeven...

Tot later :D

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees meid dat kan ik me goed voorstellen maar ben bang dat je toch keertje weer moet gaan werken he je kunt haar niet eeuwig ontwijken en ik weet helaas uit ervaring dat confrontatie vaak het beste werkt ik wens je heel veel sucses meid enzal maandag aan je denken!
    @joma meid super dat je man hem nu ook al voelt de mijne wil dat ook zo graag maar ik heb de placenta aan de voorkant liggen waardoor ik hem al niet zoveel voel en hij dus nog helemaal niet hoop dat hij hem snel voelt geniet er maar lekker van meis

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Mijn buuf is vanmorgen met spoed naar het ziekenhuis gemoeten.. heeft een baarmoederontsteking en ontzettend veel pijn.. echt heel erg... Heb nu hun kids hier..
    Ze belt me zodra ze iets weet.. Het kan zijn dat ze nu ook opgenomen moet worden.. Ik hoop voor haar dat ze gewoon lekker naar huis mag..
    Ik denk aan je buuf!

@ Dees.. ik denk dat je je misschien beter niet ziek kunt melden.. jij was niet fout hoor! Het is haar probleem en niet de jouwe... (ik weet het.. makkelijker gezegd dan gedaan..)
    oja.. koud.. brrrrrrrr... ik bibber soms gewoon van mijn plaats... volgende week wordt het weer 18 tot 20 graden! lekker!

@ tantepino.. veel plezier met je huizenjacht!
    ennuh.. super dat je beebje het goed doet!

@ vivian.. hier is het ook echt hondeweer.. niet leuk meer joh! bleh.. blijf vandaag lekker binnen!

9. 40plusmama

Wat erg voor je buuf Sizzel. Ik hoop dat ze niet hoeft te blijven.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh wat erg van je buurvrouw sizzel! Hoop dat het goed komt en dat ze niet hoeft te blijven!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bedankt meiden ben blij dat ik niet ben gaan werken had vanacht zo last van mijn heupen bil en benen zegmaar!maar maandag naar de dokter maar ff vragen! @sizzel wat erg voor je buuf hopen dat meevalt en snel beterder gaat!@Dees vervelend van je collega maar ik zou ook gewoon de confrontatie aangaan maandag al is het niet makkelijk maar jij weet van niks dus dan doe je ook of je van niks weet meid!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    We waren gister in de ikea en we hebben alvast het bedje en commode gekocht! De kledingkast gaan we over een week of 2 halen. Nou ja die moeten ze brengen want dat past niet in een auto. Ik heb foto's in mijn album gezet. De commode hebben we natuurlijk al opgezet, terwijl we de kamer nog moeten opknappen :oops: Maar we konden het niet laten!

Heb ook een lekkere plaid gekocht voor mezelf, dus de verwarming hoeft hier nog niet aan!

Nou moeten we nog een matras, maar die wil ik bij een goede babyzaak halen. En het badje met standaard. Krijg van mijn moeder nog een wipstoeltje en dan hebben we eigelijk het belangrijkste in huis.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke spulletjes! Wij gaan ook voor die dingen naar de Ikea ws!

14. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi !
    Bah,voel me helemaal emo vanmorgen..kan om alles wel janken... :cry:
    Mannetje hele drukke week gehad met werken en hem haast niet gezien..helaas durf ik zelf ook niet veel ivm paniekaanvallen dus zit veel thuis...en het wordt me nu dan ook even teveel...

Sorry voor mijn ego berichtje...

Liefs Esmay... :cry:

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Lianda, hoe is het nu?

@Sizzel, sterkte voor je buurvrouw!

@uitgerekende datum: bij mijn termijn bepaling was ik 3 of 4 dagen minder ver dan volgens de eerste dag laatste menstruatie, ik heb toen wel mijn banner aangepast ookal bleef de uitgerekende datum gewoon 5 febr. Gewoon voor mezelf.
    Nu bij de 20 weken echo zou ik was ik opeens 21 en 4 dagen (vorige week). Ze veranderen dan nog niks aan de uitgerekende datum, ik heb toen wel mijn banner weer aangepast aan 5/2.
    Ik denk ook, het komt wel als het komt.
    Zie zo vaak dat die uitgerekende datum zelden de dag is dat kindjes komen. Ik stel me gewoon in op 42 weken, om het enorme wachten te voorkomen, al zal dat toch wel gebeuren hihi.

@ Joma, vervelend dat je zo'n last hebt!
    Met mijn bekken ging het heel goed,
    maar gister was ik met ouders, broers en aanhang en kleine neefje de hele dag in de efteling (zo'n leuke dag gehad) maar nu heb ik weer pijn aan mijn schaambeen. Moet echt rust houden dit weekend! Zoveel lopen en staan is echt teveel voor mijn bekken.

@Debora, leuk hé om met dat kamertje bezig te zijn!
    Hoe vond je de website van mamalicious? Nog een jas gezien?

@Esmay, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ik ken het gevoel heel goed, heb jaren erge paniekaanvallen gehad, gelukkig nu niet meer.
    Sterkte meis!

Fijne dag allemaal!
    Liefs
    Amma

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi Ben om 9 uur opgestaan en het eerste wat ik ben gaan doen waren alle babyspulletjes uit de curverbak halen en ze in de lades van de commode gaan leggen! Toen stond m'n vriend (oh ja MAN :) ;) ) op en die zegt: nou is ie wel zwaarder om te verschuiven als we gaan schilderen en laminaat leggen, he! :rolleyes: Nou dan haal ik de lades er wel uit hoor!

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Sizzel, wat erg voor je buurvrouw. Hopelijk knapt ze snel op, en hoeft ze niet te blijven.

Debora, leuke spullen hoor! Ach en als je zometeen alles weer uit de ommode moet halen, dan mag je het daarna ook weer lekker inpakken. De spulletjes zul je sowieso nog heel vaak in je handen hebben voordat de baby er is. :D

Esmay, dikke knuffel voor jou.

De weegschaal gaf hier vanmorgen ook iets meer aan dan verwacht, ik ben nu 4,5 kilo aangekomen. Ach, zo veel is dat nog niet.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Nou meiden ik ga maandag eens naar het ziekenhuis bellen of ik niet eerder terecht kan voor de meting want word helemaal gek hier weet gewoon niet wat ik kan verwachten en word gek van de onzekerheid wat denken jullie zou ik terecht kunnen volgende week

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hoi meiden

ondanks echt veel pijn heb in mijn armen gaat het met beebje goed.
    die is lekker beweeglijk gelukkig.
    ik zag gisteravond in bad dat mijn borst ook stuk is.
    precies tot aan me tepel.
    me hele linkerkant doet zo'n pijn en op de rechterarm zit een blauwe plek zo groot.
    we zouden vandaag shoppen maar daar heb ik geen zin in dus blijf de hele dag thuis zitten.
    morgen is het afscjeids feest van mijn man's neefje maar ik zit er echt aan te denken om niet mee te gaan.
    hubbie zal dat niet leuk vinden maar hij moet maar begrijpen dat ik met pijn geen zin heb om weg te gaan!
    hoop dat ik me maandag beter voel want dan is mijn zoontje jarig.

esmay meid ik herken je gevoel ik heb er zelf ook last van al merk ik wel dat ze bij mij minder worden.
    en je moet echt proberen om toch even na buiten te gaan of ff weg want anders wordt het straks alleen maar erger.
    straks durf je niet na buiten als je beebje er is meid.
    gelukkig durf ik wel weg te gaan.
    alleen weg met de kids met een bus of trein dat durf ik niet maar verder wel alles.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vanochtend pretecho gehad. het was super! de kleine ukkie was heel erg beweegelijk en had steeds de hand en arm voor het gezichtje dus het was moeilijk om een duidelijke foto in 3d te krijgen maar het is toch gelukt!we hebben ongeveer 1uur op de dvd staan ook heeft ze een apartstukje op het einde erop gezet met het geslacht zodat we de dvd toch aan familie enz kunnen laten zien.

liefs kikkert

Deel Deze Pagina