Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    `Mooi buikjes hoor sizzel...je groeit ook goed..:D
    Succes vandaag...

Ik ga zo aan het werk...best wel zin in eigenlijk..:D

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey sizzel, Je buik begint goed te groeien nu, Mooi!

3. Niet meer actief

Hai Lady's

sorry dat ik zo weinig online ben de laatste tijd, ik heb het zo druk...
    Ik hoop dat t goed gaat met jullie allemaal, zoniet beterschap voor de zieken!

Morgen hebben we onze pretecho \:D/ gister heeft de baby fink tegen m'n heup zitten schoppen , dus ben een beetje beurs vandaag.. Onze huizenjacht was leuk, maar we hebben niet echt 'het' huis gevonden waar we naar zoeken... Maargoed we hebben ons huis voorlopig ook nog niet verkocht dus dat geeft niet, als 'het' huis maar te koop staat zodra we het nodig hebben ;) haha

Nou ik ga vanaf nu weer proberen jullie bij te houden, hoop dat t lukt...

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ga zo met de bus naar m'n moeder (bleh de bus :pale: ) om even de naaimachine voet op te halen. Ik ging vorige week naar haar toe om de naaimachine op te halen, was ze dus de voet vergeten ](*,) Dus ik wilde zaterdag voor een vriendin aan haar gordijnen beginnen, kon ik nog niet verder! Het arme meisje zit al 4 weken op d'r gordijnen te wachten. Voel me d'r zo lullig over... Beloof je wat en dan durt het zo lang. Vind ik heel erg :oops:

Verder heb ik heerlijk geslapen en toen ik wakker werd kon ik nog even lekker blijven liggen, en m'n buik ging echt alle kanten op! Kereltje was ook wakker! Gezellig! :)

Sizzel Hoop dat het behang er snel af is! Vreselijk klusje is dat!

Missn: veel plezier op je werk, maar dat gaat zo te zien wel lukken!

Kelly: ik ga eens naar je buik kijken!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oOoOoo wat schattig die schaapjesspullen op die site!... wat een goede tip, ben echt blij dat we zo dingen van elkaar kunnen leren :)

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey pino! Jammer hoor dat "het" huis er nog niet bij zat. maar die komt er wel!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sizzel groeit goed meid! :)

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Ik ben ook wat minder online, maar leef wel met jullie mee hoor.
    Vandaag gaan we beginnen met de babykamer.
    Vrijdag worden de spullen gebracht, spannend, heb er echt zin in!

@Sizzel, mooi buikje meis, mag ik op de lijst met een verrassing achter mijn naam?
    Liefs bd

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    werkse!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o leuk meid alvast veel plezier gewenst bij je pretecho!

jammer dat jullie huizenjacht nog niet is geslaagd!maar komt wel goed!
    leuk he zo,n beweeglijk ukkie! ik voel de mijne ook steeds meer echt super! :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk meid dat je kleine zo beweegt! das heerlijk wakker worden!heb het nu ook en zeker sochtend ja :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ~

o leuk spulletjes binnen!en is dat de babykamer al?veel plezier met de babykamer :)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja das heel fijn wakker worden! Denk dat het komt omdat ik helemaal ontspannen was...

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    En iedereen is aan de klus zo te lezen! Vind het zelf ook super leuk om bezig te houden in de babykamer! Nu wordt het allemaal nog echter met al die spulletjes, ook voor de mannen!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen meiden

Hier goed nieuws net naar het ziekenhuis gebeld en we mogen volgende week dinsdag al komen voor een echo godzijdank want de muren komen op me af hoop zo erg dat de holte wat kleiner is geworden want hoor zoveel verhalen die me bang maken
    Ik ben er gewoon emo van mijn mannetje zorgt dat ik zoveel mogelijk afleiding krijg zo zijn we gisteren naar heerlen geweest lekker shoppen heb 2 hele leuke truitjes voor ons kereltje gekocht en ook maar gelijk voor mijn lieverd.
    Maar das dan ook maar voor korte duur als ik dan thuis ben of in de auto zit moet ik weer steeds denken geloof dat ik knettergek word.

Sorry meiden voor dit ego bericht hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debora ja als ik onspannen ligt dan voel je het beterder en drukker ja leuk hoor!

en ja iedereen aan de klus met de kamer !ja wij ook eigenlijk alleen de meubels er nog in! :)

Ik heb foto van mijn muur en sluier gemaakt gister staat in album! :p ben er echt blij mee met mijn eigen idee en ontwerp al zeg ik het zelf hihihih

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo das super fijn meid dat je volgende week al mag!en let maar op meid komt allemaal goed!dikke knufffffffffffffffffffffff

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik werd vannacht weer wakker van de pijn in mijn heup ect... toen ik eruit stapte zakte ik er zo door heen en nu gaat het wel weer! straks om 12 uur naar de dokter ben benieuwd wat tie zegt!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks joma doet me goed dat ik hier mijn verhaal kwijt wil mijn beste vriendin er namelijk niet mee lastig vallen die moet morgen namelijk voor een curetage dus vandaar. ben blij dat jullie er voor me zijn nu nog een goede uitslag he

20. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ja we krijgen de spullen van vrienden, echt super is dat!

Deel Deze Pagina