Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Goedemorgen dames,

Ik heb net alles wel doorgelezen, maar ben al weer veel vergeten..sorry..

@ Sizzel.. jeetje wat erg voor je buuf!

@ de dames waarbij het geslacht bekend is geworden.. Gefeliciteerd met jullie zoons en dochters!

Las hier ook iets over babykamers.. Die van ons is voor het grootste gedeelte af.. Ons thema is Disney ( Winnie the Pooh en Mickey Mouse)Heb zaterdag een dekentje en lakens gehaald voor het ledikantje en een aankleedkussen.. Begint nu echt op de kamer te lijken..

We moeten nog wat schilderijtjes en van de figuurtjes ophangen, maar dat is afhankelijk van het geslacht.. Nog een weekje wachten..

Ff vraagje.. wie van jullie houdt zich aan het uitzetlijst van Prenatal bijv?

Hier gaat het nog steeds niet lekker.. Van het weekend iig wel, maar nu ik weer aan het werk ben niet.. Heb veel last van mijn buik en van mijn rug en bekken.. voornamelijk met het fietsen.. blegh..
    en ben nog steeds grieperig.. Zit hier in een over verhitte kamer (ze hebben het koud) met een enorm gloei hoofd..

2. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    goedemiddag meiden

voelen julie je kleine ook heeel vaak schoppen door je buik heen?ik voel haar sinds vorge week zondag en het lijkt er op dat het gevoel van haar steeds sterker word :) maar ik voel het niet als een soort vlinder maar al echt bewegen van haar hebben julie dat ook?

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Nou voel nog helemaal niets.. Dus ben jaloers op jullie allemaal haha..

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dag beste dames,

Ben echt helemaal vrolijk :) , net voor de 20-weken echo geweest en alles was goed! YES! En wat is het super gaaf zeg om alle zo mooi te kunnen zien! Bij kijken naar geslacht hebben we ons hoofd weggedraait: we houden het nog even spannend.
    We hebben een echt super mooie baby-fotomodel-foto, al zeg ik het zelf ;) , ik zal kijken of ik eens het eea in kan scannen bij iemand, kunnen jullie m zien.

Schaapjes.. nou ja zeg, dat had ik ook bedacht! En die slaap kindje slaap sticker ook, die had ik in een behangzaak gezien. Ik heb besloten dat het in elk geval dieren worden. Verder heb ik de kleur zeeschuim gekocht voor op de muur, beetje licht mint-achtig. En ik ga nog een leuk behangetje er bij uitzoeken. Ook heb ik een poster gekocht met hele schattige kittens er op.. ik denk dat we pas in december daadwerkelijk gaan klussen (eerst rest maar eens afmaken), maar ik kan nu al niet wachten met hem showen!

Helaas voel ik de baby ook nog niet echt.
    Tegenwoordig word ik s'nachts wel eens wakker van enorme kramp in mijn kuit. Het doet echt mega zeer, ga kijken wat ik er aan kan doen. En de 1e spatadertjes dienen zich aan :( . Heb me voorgenomen toch veel te blijven wandelen en zo. Misschien een stimulans voor anderen om naar de sportschool te gaan?

Die sites zijn leuke tips!
    Zijn hier mensen die naar de jonge gezinnebeurs gaan begin november? Ik zag in een blaadje dat je veel korting kan krijgen op spulletjes die je toch moet aanschaffen.

5. Niet meer actief

wij hebben nog een commode, dus hebben enkel een wiegje nodig... neem aan dat daar geen lange levertijd aan zit, anders zoeken we wel een mooie 2de hands ;)

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dankjewel allemaal voor jullie medeleven en dat terwijl jullie allemaal zelf genoeg aan jullie kop hebben.Heb alweer wat meer moed dan gisteren laten we hopen dat dat zo blijft.

Suppermummy ik geef je bij deze een schop onder je kont maak dat je in die sportschool komt!
    Ik zelf doe nog regelmatig wandelen dat heb ik altijd graag gedaan nu doe ik smorgens een kwartier met de hond en als ik vrij heb ga ik lekker door het boos met haar dat vind ze heerlijk en in deze tijd van het jaar kan ik ook lekker genieten van het bos.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Voor wie van een klein beetje apart en niet duur houdt: www.bezigebebie.nl

Er is ook nog een schapen dekentje bij de babylinnen!

8. kelly en dirk

21 sep 2007
    17
    0
    0
    student
    lokeren
    ik ben donderdag naar de gynaecoloog geweest om het geslacht te weten te komen en het is een meisje :p zoals ik had gedroomt..
    maar nu een vraagjee ..
    men meisje is 12,51 cm en ik was toen 18weken & 2dagen ofzo :) en ik lees overal dat de baby rond die tijd al 17 à20 cm moet of kan zijn?
    bij wie is het beebj ook nog zo klein?

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Arghhhhhh, even een super ego berichtje maar ik moet het kwijt.

Vanmorgen gaan werken en die collega negeerde me compleet. Het zat me niet lekker en ik heb een gesprek met mijn supervisor aangevraagd. Wat bleek? Mevrouw was vrijdag meteen naar hem toe gegaan dat IK :confused: kwaad weg was gelopen. Euhm, het was toevallig wel andersom. Ze speelt gewoon de onschuld zelve. Ik heb mijn verhaal gedaan en mijn suup zei dat ik het naast me neer moest leggen en gewoon moest werken. In tranen zei ik dat de sfeer er zo niet beter op werd. Tsja, zei hij, en toch moet je het naast je neer leggen. Hij zei ook dat, als ze daar inderdaad boos over is, we geen vaste werkplekken hebben en de fout dan bij haar zou liggen. Hij liet het redelijk open dus ik denk dat ze een ander verhaal heeft opgehangen. In ieder geval doet hij er niks aan en ik moet het maar gewoon vergeten. Ik weet alleen helemaal niet hoe.

Ik ben de laatste tijd ook weer wat depri. Ik heb een verleden met depressies en wil dat ook helemaal niet meer. Ik denk, dat onder invloed van de hormonen, wat gevoelens terugkomen.

Mgoe, ik voel me dus toch al k*t, heb ik net een mail van mijn beste vriendin. Ze heeft al een jaar of 2 anorexia en als ze zo doorgaat dan gaat ze dood. Ik merk dat ik daar he-le-maal niet mee om kan gaan. Haar stoornis wel (heb het zelf ook gehad) maar niet met het feit dat ze misschien binnenkort wel dood gaat. Nu voelt ze zich niet meer op haar gemak bij me en laat mij de keuze of ik de vriendschap nog wil. Die wil ik heel graag maar hoe moet ik hiermee omgaan? Ze zegt ook dat ze niet op mijn hulp kan rekenen maar dat is niet zo. Ik weet alleen niet hoe ik haar moet helpen. Ze is niet te helpen zegt ze zelf dus hoe moet ik dat dan doen? Waar ik ook niet mee om kan gaan is dat ze 3 kindjes heeft en een vent die niet naar de kids omkijkt. Wat komt er van terecht als zij er niet meer is? Ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet en heb haar dat ook terug gemailt.

En nu ben ik helemaal aan mijn eindje. Spanning op het werk, een vriendin die ik misschien kwijt ga raken en een baby die dood gaat. Ik weet het allemaal niet meer hoor, voel me zo kl*te :cry:

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier naar de huisarts geweest en hij heeft gekeken enz en gedrukt dat was auwie :( maar er zit een s.i ontstekingen in mijn gewrichten tussen mijn bekken en mij onder rug!mag heel de week niet werken en moet dus rust houden! en als niet minder wordt moet ik terug komen! en ik heb smeersel gehad want hij zei ook al je mag niks innemen natuurlijk!

nou dat was het dan! hier bale

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees jeetje meid kan me goed voorstellen dat je je ronduit kut voelt hoor, geloof ook graag dat het moeilijk is om met zon situatie om te gaan vind het wel beetje raar dat je vriendin je voor zon keuze zet hoor ze zou toch moeten snappen hoe moeilijk het is voor je ik hoop dat ze nog beetje bijdraait want zowel jij als zij hebben elkaar hard nodig in deze tijd lijkt me.
    Je krijgt van mij een hele dikke knuffel!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Joma meid ik hoop dat het snel bijtrekt en de pijn wat minder word meid doe maar lekker rustig aan

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lekker rust houden Joma!

Dank je Vivian.

14. Niet meer actief

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor dees en joma!

15. Niet meer actief

geweldige meubeltjes! :D

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja doe ik ook!

jeetje meid das ook niet allemaal niks! probeer aan je zelf en je beebjes te denken! das nu het belangrijkte hoor!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach dikke knuffel terug!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dus zal wel veel te vinden zijn deze week!

19. kelly en dirk

21 sep 2007
    17
    0
    0
    student
    lokeren
    ik word genegeerd :( zie pg 824

20. kelly en dirk

21 sep 2007
    17
    0