Hoi meiden, Mijn weekend was ook aardig relaxed. Ik ben gisteren op de verjaardag van de dochter van een vriendin geweest (werd 2 jaar), en verder weinig gedaan. Het lijkt er op dat de vermoeidheid nu ook een beetje beter wordt. Normaal rust/slaap ik nog een beetje 's middags, maar vandaag slaapt Norah voor 't eerst in haar grote bed dus van slapen komt er niets. Norah vindt het grote bed maar niets. Ik ben benieuwd of ze uberhaupt nog gaat slapen. @vivian, wat fijn dat je eerder terecht kunt voor je echo. Je zult zien dat het allemaal meevalt. Wij zijn er in ieder geval voor je om je er doorheen te slepen. @fempje, ik voel de baby nu ook vaker schoppen. Nog niet aan de buitenkant (placenta ligt voor), maar van binnen voel ik het echt. Leuk is dat. @Mom2Bofnie, gefeliciteerd met je goede echo! Hier ook al meer spataders. @Kelly, wat ze meten is zonder de benen, dus van hoofd tot billen! En de benen zijn zo'n 6cm dus dan zit je samen al op 18,5 cm. @Dees, jeetje zeg jij krijgt het wel voor je kiezen. Wat ontzettend irritant dat je collega een ander verhaal ophangt tegen je supervisor. En dan de mail van je vriendin. Moeilijk hoor. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal heel erg raakt. Veel sterkte meid. @Joma, dat is inderdaad balen. Hopelijk helpt de rust en het smeersel wat hij gegeven heeft en ben je er snel vanaf. Nou Norah slaapt nog steeds niet. Ik hoor telkens de deur van haar kamer heen en weer gaan. Er zit een traphekje voor dus ze kan er niet uit.
Nou, niet negeren Kelly maar ik heb momenteel wat anders aan mijn hoofd. Ik zette dat er niet voorniks boven. Maar, van harte met je meisje. Van lengtes heb ik geen verstand, had je misschien beter daar kunnen vragen.
@kelly gefeliciteerd met je dochter! die 12,51 cm is tussen stuitje en hoofd gemeten denk ik haast wel!
bedankt ,, sorry voor de rare vragen die ik normaal zou moeten weten maar mijn gynaecoloog trekt op niets.. men vriendin vraagt aan mij ... heb jij binnekort ook een20weken echo? ik antwoord haar ? wat is daar zo speciaal aan .. en ze antwoorde me terug da er vanalles bekeken word.. en ik wist er zelf niet eens vanaf... en dan als ik zeg dat veel vrouwen hun buik VEEL dikker is dan de mijne dan antwoord de gynaecoloog me dat kan niet ... want je buik moet nog beginnen groeien dus nu kan het niet dat mensen al een dikke buik hebben? :s dus vrouwen :d jullie buikjes in jullie albums :d jullie buik is fake eh (volgens de gynaecoloog waar ik bij ga) en als ik haar een briefje vraag antwoord ze nee ik wil da niet .. als ik zeg dat ik snachts bijna niet slaap zegt ja ik kan iu niets geven .. want je mag geen medicatie nemen tijdens je zwangerschap .. ze trekt werkelijk op niets .. :'( ik ga naar een andere .. ik ga deze avond bellen .. groetjes
ik lees alles mee ,, kheb er van gelezen wat er aan de hand is .. nou , trek het je niet te veel aan zou ik zeggen , maar dit is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan eh .. ma toch bedankt voor je reactie maar met negeren bedoel ik niet dat het express werd gedaan ik wou gewoon laten weten dat ik iets vroeg waar ik toch wel ongerust over was dikke kus
hallo dames ik heb met mijn hond meegedaan aan een fotowedstrijd nou wil ik jullie vragen of jullie op m'n hond willen stemmen. dit is de link: http://www.promophoto.nl/new-gallery/in ... =&action=2 de foto's staan onder aan de pagina mijn hond staat in de bovensterij de 5de foto. badankt voor het stemmen liefs kikkert
Tsja Kelly, niet op alle vragen is een antwoord en dat kan je gyn je dan ook niet geven. Misschien vraag je wat teveel of vergelijk je teveel met anderen? De ene heeft al een dikke toeter en de andere een bescheiden buikje. Als je goed naar alle foto's kijkt dan had je dat ook geweten. Probeer het zoveel mogelijk bij jouw zwangerschap en jezelf te houden. En als je gyn je niet bevalt kan je altijd om een andere vragen. Briefjes geven de artsen in Nederland niet zomaar mee en huisartsen ook niet maar mijn huisarts in België deed totaal niet moeilijk. Misschien toch je huisarts nog een keer vragen en anders proberen via een bedrijfsarts of een fysiotherapeut.
http://www.promophoto.nl/new-gallery/te ... picture=52 jullie kunnen trouwens ook op deze link klikken dan hoeven jullie alleen jullie mail adres in te vullen en dan heb je dus gestemt op ons hondje
@ Sizzel; Mooie buik hoor! Groeit al lekker! @ Vivian heb ff gemist wat er aan de hand is, kan het ook nergens meer vinden kan iemand me ff inlichten? @ Naatje lekker zeg! Nog maar 3 kilo aangekomen! Hier al weer het dubbele Fijn dat alles goed is met de beeb! @ fempje; Ik voel ook nog helemaal niks schoppen, komt ook omdat me placenta aan de voorkant ligt. Maar wil het zo graag! @ Dees; He getsie meid het zit je allemaal ook niet mee he! Eerst op je werk en dan met je beste vriendin! Ik hoop dat het allemaal goed komt! En dat je snel over je depri momenten heen bent! Ik heb ze ook alleen ik heb er geen verleden mee! Succes meid! Hou je taai! @ Joma; Dat is ook geen pretje zeg ontstekingen! Hoop voor je dat het snel weer over gaat! @ Kelly en Dirk; gefeliciteerd en ja over die buikjes, kijk maar in mijn album de mijne is ook nog maar heel klein vergeleken met sommige andere dames hier! En iedere buik groeit anders he!
@ariel bij de 20 weken echo is gebleken dat 1 van de hoofdholtes groter is dan hij mag zijn 1,5 mm te groot en nu wouden ze eigenlijk dat ik tot 16 oktober zou wachten voor een nieuwe echo om het weer te meten maar ik ben er zo ongerust door je hoort van alles nu heb ik gebeld en mag ik volgende week dinsdag komen voor de echo en nu hopen dat alles goed is
ik heb ff gekeken wat S.I gewrichten zijn enzzz ..had er nog nooit van gehoord!daar heb ik dus ontsteking zitten! dus bijdeze!mischien wel interessant of niet! sacro-iliacaal-gewricht (bekken, SI-gewricht). Het SI-gewricht bevindt zich tussen de uiteinden van de wervelkolom (heiligbeen) en de darmbeenderen van het bekken. Het bekken ligt naast het heiligbeen. Het bekken en het heiligbeen vormt de basis voor de gehele wervelkolom inclusief de nek en het hoofd. Tussen het heiligbeen en het bekken liggen twee gewrichten die SI gewrichten genoemd worden. De SI gewrichten zijn heel belangrijk voor het zitten, staan, lopen, draaien, enz. Lichamelijke beweging begint bij het bekken!