Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend meis!

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @MissN, wat goed zeg! Ik denk dat ze uitwendig idd niet zo veel kunnen doen, maar met een inwendige echo wel. Wat goed dat ze ook wil doorsturen naar de gyn als ze niets kan zien daardoor!

@Kikkert, wat fijn dat je 2 juli al terecht kan. Ook meteen na je vakantie toch?

@Amsy, ja de tijd gaat nu echt langzaam..

Een latere echo is op zich wel heel leuk, omdat je dan veel beter alles kunt zien. Het is dan echt al een kindje, en je ziet bewegingen enzo. Maar ik denk dat als je heel erg ongerust bent over wat zich daar binnen allemaal afspeeld, dat het dan beter is om (ook) een vroege echo te krijgen. Bij mij eerste zwangerschap had ik er ook pas eentje bij 12 weken, en het lijkt echt een eeuwigheid te duren voordat het dan zover is.

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ze wil het iig proberen met een uitwendige echo..dat is wel fijn. Maar goed anders een inwendige dan maar.
    Ben nu toch wel erg zenuwachtig hoor.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de echo valt nog in onze vakantie. nog 12 daagje en dan is het zo :) ver :)

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Kikkert, ik heb je afspraak er hierboven in de lijst bijgezet!

@MissN, misschien ziet ze met uitwendig wel een heel mooi knipperlichtje op het scherm!

Heeft er iemand al een echo foto ingescand? Ik ben een beetje nieuwsgierig.... :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamanorah bedankt voor het erbij zetten

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel nou heb net geslapen en voel me nu beetje beter maar geloof dat ik eruit zie als een vaatdoek :) ik zit nu aan de ginger ale maar ga straks even langs drogist daar hebben ze van vsm zwangerschapsgranules die moeten die misselijkheid beetje onderdrukken want het is bij mij zo erg dat ik niet eens meer kan werken en kan slechts nog 6 weken thuiszitten

@bd thanks voor je medeleven meid
    en de rest trouwens ook doe het gewoon rustig aan vandaag

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivian hey meis ik las dat jij zo misselijk bent...ik heb dat ook en ik heb van de huisarts zetpillen gekregen. ik moet zeggen ze werken goed. anders moet je je ha een bellen

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn meid!!! en weet je al wat?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @vivian bale meid die misselijkheid! dan ben ik toch blij dat ik daar geen last van heb!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert ik ga eerst die granules van vsm puur mama eens proberen en als dat niet helpt ga ik inderdaad de ha eens bellen want zo gaat dat niet kan ook nooit goed zijn voor de kleine hou immers neits binnen

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey joma roep het maar niet te hard--->ik had er ook geen last van maar sinds een dikke week is het echt hevig dus ff afkloppen ;) liefs kikkert

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik hoop dat vsm jou kan helpen meid suc6

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik had er vorige keer ook geen last van dus hoop dat dat nu ook zo is !

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga ff lekker in het zonnetje zitten!en kijken of me ogen daar ff kan sluiten tot straks!

16. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Vivian: wat rot voor je zeg, hoop inderdaad dat die granules je gaan helpen, want kan me voorstellen dat het zo ook niet echt genieten is. Heb zelf nog geen last van erge misselijkheid, maar uit Kikkert haar verhaal blijkt dat dat dus zo kan komen. Enige kwaaltjes die ik nu heb zijn gassige darmen en zere borsten...
    Succes allemaal iig

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks kikkert ik hoop het ook

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @amsy ja ik hoop het ook want word er knettergek van en dan zegt iedereen het gaat wel over maar 24 uur per dag misselijk zijn is geen pretje dus hoop maar dat je het niet krijgt meid ik gun het echt niemand

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo dames,

Ben ik ook weer even.

@lolly, wat erg... Hopelijk is het weer snel raak voor je! Sterkte ermee!

@esmay, succes met de echo!

@dwazie, wat lief dat je zoontje zo reageerde toen je het goede nieuws vertelde.

Ik ben vandaag precies 7 weken.. Nog 1 weekje en dan mag ik ook eindelijk voor de echo. Kan haast niet wachten. Ben ook best bang en denk dat ik heel zenuwachtig ben als t zover is.

Ik heb ook al best wat rondgekeken op babysites en al een leuk kamertje gezien maar voordat we dat kopen etc duurt nog wel even. Ik wacht zowieso eerst de 12 weken af. Maar idd er zijn veel leuke spulletjes te koop. Ook 2e hands kun je veel leuke dingen voor een prikje krijgen.

Wie heeft er nog meer niet echt kwaaltjes behalve moeheid? Heb beetje gevoel of ik zowat de enige ben die niet misselijk is etc.

Tuurlijk is steeds misselijk zijn niet geweldig maar t zou me wel wat zekerder laten voelen.

Groetjes,

Baby4me

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @vivian, ik hoop dat die vsm granules voor je werken, meid. 't Lijkt me echt geen pretje om de hele dag misselijk te zijn.

@baby4me: ik heb behalve het moe zijn, en pijnlijke tepels eigenlijk ook niet zo heel erge kwaaltjes. Ik ben een beetje misselijk, maar juist als ik wat eet gaat het over. Ik hoop zo dat het niet erger wordt dan dit. De vorige keren had ik zo'n last van buikpijn de hele tijd, maar dat heb ik nu ook niet (nog niet?). Gelukkig maar.

Ik heb nog niet eens een kamer voor de baby. :confused: Wij zijn van plan om te gaan verhuizen. We hebben nu 2 slaapkamers in huis, dus als we nog niet verhuisd zijn zal de baby eerst bij ons in een wiegje op de kamer liggen. In het nieuwe huis krijgt mijn dochter dan nieuwe meubels (en mijn oude bed van vroeger) voor haar kamer en gebruik ik de huidige meubels voor de baby. Met natuurlijk allemaal leuke accesoires die ik in de komende maanden met veel plezier ga uitzoeken! :D

Deel Deze Pagina