Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik duim mee Vivian. Wel balen dat je alsnog ruim een week moet wachten.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat fijn dat alles goed is gegaan bij de echo! heerlijk!

jij bent de eerste die ik ook hoor over kuitkramp... ik heb dat dit weekend ook voor het eerst gehad, zat binnen 1 seconde rechtop in bed en kon het wel uitschreeuwen, het enige dat hielp was gaan staan... was meteen wakker en voel nu nog steeds dat het niet lekker zit in m'n kuit... :(

jij ook al schaapjes dus... denken we allemaal dat we een origineel idee hebben hihi... ach ik vind het echt leuk en ben ook weg van die 'slaap kindje slaap' sticker, dus dan maar weinig origineel! :)
    Bij welke winkel heb je die sticker trouwens gezien? Ik tot nu toe alleen op internet...

en yep, ga ook naar de jonge gezinnenbeurs... heb ook zo'n kortingsboekje en ga die zeker gebruiken!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik denk dat het verschil is dat ze soms de maat bedoelen van stuitje tot bovenkant hoofdje en soms de gehele gestrekte maat, dus met de benen erbij... zou me geen zorgen maken!

4. 40plusmama

Ik was met die metingen trouwens ook in de war. Wij waren vorige week bij de vk en daar stond een model van een beebje in de baarmoeder. Echt nog een klein pukkie dus ik vraag: hoe oud is dit kindje? Rond de 24 weken zei ze en ik helemaal verbaasd vragen ja maar, hoe kan dat nou, die van mij zijn al 27 cm ongeveer. Ja zegt ze, uitgestrekt en dan van kop tot hiel.

Ooooooh jaaaaa :oops: :)

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dankjewel dees ja een week lijkt lang maar gezien ik er eigenlijk 2 moest wachten vind ik het nog wel meevallen de vrouw die dat normaal doet was deze week op vakantie dus vandaar dat ik volgende week pas kan maar beter dan 2 weken en mijn mannetje kan dit keer mee gelukkig want ik zei al tegen hem je moet mee want kan dit niet alleen aan voor hetzelfde krijg ik wel slecht nieuws ben nu veels te bang om aleen te gaan dus nu gaat hij lekker mee kan hij ons zoontje ook weer bewonderen

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    heb op je gestemd! (hoop dat het die zwart-witte hond is)

7. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    kikkerd ik heb gestemd ;)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert meid ik heb ookvoor je gestemd hoop dat hij wint

9. 40plusmama

Mijn ukkies zijn de hele dag al flink actief, vooral ons kleine manneke. :)

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Kikkert.. heb ook gestemd!

Heb ff wat vraagjes..

- heb enorm veel last van mijn bekken/botjes als ik fiets.. Moet ik hiermee iets doen of niet?

- houden jullie je aan het uitzetlijst van prenatal of niet? (ik ben onderhand klaar met de baby-kamer, maar zit nog over een aantal dingen te twijfelen)

- wie voelt zijn of haar beeb ook nog niet? (ik denk dat ik niet de enige ben.. of ik moet alleen een voorliggende placenta hebben)

11. 40plusmama

Ik heb geen antwoord op je vragen dotje :(

Ik ben trouwens nog op zoek naar een écht goeie uitzetlijst. Is die van prenatal wat?

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

ja waar zitten de botjes waar je last van heb?

Wij moeten ook nog een goede lijst hebben is die van prenatal goed?

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees fijn he dat je ukkie s actief zijn!

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    whaha... dat kan ook natuurlijk..

Weet niet of het wat is.. Daarom mijn vraag er ook over.. Want ik vind dat bepaalde dingen de mensen zelf bepalen hoeveel ze ervan nemen enz..

Net zoals een luieremmer. Op dit lijst staat het als noodzakelijk, maar ik schaf er geen aan omdat wij de luier gelijk mee naar beneden nemen en in de container gooien.. Geen last van nare luchtjes..

15. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Mijn stuitje en mijn kontbotjes.. sorry.. moet het maar ff zo noemen..
    heb het ook als ik plat lig op een harde ondergrond.. lag gisteren samen met mijn hond op de grond voor de kachel.. Deed me toch zeer... Dus maar snel op mijn zij gaan liggen. Maar ideaal was het niet..

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga naar de vk toe!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh bale maar wel in de gaten houden hoor!zo zie je maar mag nu ook een week niet werken en dan verder kijken!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Okay (sorry dat ik het vroeg maar zag het nergens staan) fijn dat je eerder mag komen voor de echo zeg! Dan ben je toch een stuk eerder gerustgesteld! Het komt allemaal vast wel goed!
    Bij de 20 weken echo bij mij kwamen ze er achter dat ik verminderd vruchtwater heb mag 22 oktober pas terug komen voor een groei echo :( maar wel a.s. donderdag weer naar de vk in plaats van de 22e ff dingen bespreken.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik voel de beeb ook nog niet! heb ook een voorliggende placenta (nou ja aan de voorkant) hoop wel dat ik snel wat ga voelen!

20. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Kaart het morgen gewoon bij de vk aan.. Moet er dan toch naar toe en is net zo makkelijk.. haha.. Heb wel een hele waslijst nu..

Heb niet zo'n intensieve baan.. Werk op kantoor en zelfs bij het zitten heb ik er last van.. De ene dag niet en de andere enorm.. zoals vandaag.. haha

Succes bij de vk!

Deel Deze Pagina