Wij gaan waarschijnlijk op een flat wonen en wij moeten dan helemaal naar beneden om em te deponeren. Dus wij nemen wel een luieremmer en dan ook meteen 1 die de luiers apart verpakt en geurloos en zo je kent het wel haha
Ja dat bedoel ik ook.. haha.. Bij mij is het ook zo waarschijnlijk, maar ga het toch ff verder uitvragen moet toch morgen naar de vk..
ja dan is het idd wel erg handig.. Maar ik heb een eigen huis met vuilcontainers.. Dus dan is dit wel net zo handig..
Volgens mij kan je dat alleen zien op de echo waar je placenta ligt. Tenminste dat vertelden ze mij. En het kan nog wel een paar weken duren voordat ik dr ga voelen. Heb dr wel prachtig zien bewegen
Ja dan is het inderdaad net zo handig. Maar ik zie mezelf al iedere keer als ik een luier heb verschoont met de lift (en baby) naar beneden haha. Dan maar wat meer geld voor de "dure" luieremmer neerleggen
Wat vraag je trouwens zoal aan de vk? Ik bedenk altijd hele goeie dingen, maar als ik daar zit ben ik het iedere keer weer vergeten. Moet het maar is op gaan schrijven denk ik
@dotje wij hebben ons ook zon nappy wrapper aangeschaft vind het toch wel veel werk ieders keer naar de vuilcontainer te lopen en zo duur zijn die niet hoor @arial geeft niet meid mag je gerust vragen ik praat er gewoon over dat helpt beetje tegen mijn ongerustheid en jullie steun ook. Kun je niet eerder komen voor die groei echo kan me heel goed voorstellen dat je ook ongerust bent net zoals ik
Hi meiden... @iedereen die de beeb nog niet voelt: ik voel ook nog niet zo veel hoor...en als ik wat voel is het heel erg laag, net of de kleine met de beentjes helemaal naar beneden gericht ligt... maar ga nu soms twijfelen omdat het steeds op dezelfde plek is, en de beeb zal toch ook wel een draaien? en over bottenpijn... ik heb sinds een week nu pijn aan m'n stuitje wanneer ik te lang op een (harde) stoel heb gezeten... kom dan met moeite omhoog... verder met lopen enzo nooit last van. Dat zou toch geen voorloper zijn op bekkenproblemen?
en die lijsten... tja, wat zal ik zeggen... ik heb nu die van de prenatal en van de Hema en koop gewoon de dingen die mij logisch lijken... verder overleg ik met vriendinnen die al kinderen hebben... zo hoorde ik bv al dat 6 hydrofiel luiers aan de krappe kant is, die dingen schijn je overal voor te kunnen gebruiken, dus je kan er makkelijk 12 gebruiken zeggen zij
de vk zei tegen mij dat ik mijn placenta waarschijnlijk aan de voorkant lag omdat er enorm bloedvat vanaf mijn schaambot tot mijn navel liep.. Maar heb nog niets bij de echo gehoord.. heb er pas 1 gehad.. haha
Ik vind het overbodige luxe.. en traplopen is goed voor je gezondheid Wij hebben het niet zo heel breed en proberen de dingen die niet nodig zijn ook niet te kopen..
Okay gelukkig maar! En nee kan niet eerder voor de groei echo, zou volgens de echoscopiste ook weinig zin hebben. En ik lees op internet zoveel verhalen. vrouwen die ongeveer geen vruchtwater meer hadden of dat het vruchtwater net aan het verversen was op het moment van de echo. Maar ik probeer positief te blijven! Het hoeft in ieder geval niks te betekenen volgens mijn vk, alleen dat ze me waarschijnlijk wat vaker wil zien en vaker echo's ga krijgen. Hoop over 3 weken wat meer zekerheid te hebben!
Ja als je het niet zo heel breed hebt, dan zal je inderdaad dingen moet schrappen. Wij hebben het goed met ze 2en en me vriend die wil ook allemaal van die merk dingen hebben. Denkt dat dat beter is ofzo En krijg het maar niet uit ze hoofd gepraat.
@dotje gelijk heb je hoor ik ben misschien gewoon wat lui aangelegd @wen26 ik voel de beeb ook ieders keer op dezelfde plaats nu weet ik van mijn echo dat hij in een stuit ligt dus inderdad op die plaats met zijn beentjes en armpjes ligt maar hij zou nog moeten kunnen rondzwemmen hoor zou misschien toeval kunnen zijn dat we hem alleen daar voelen?
Misschien is op die plek de wand het dunst? Bij de pretecho lag mijn meisje in een stuit en een week later bij de 20 weken echo ook. Maar het lijkt mij inderdaad dat ze nog genoeg ruimte hebben om rond te zwemmen.
@ariel ja dat zou inderdaad kunnen en als je er vrij rustig onder kunt blijven scheelt dat wel wat he meid, ik maak me veels te veel zorgen en ben bang dat dat weer slecht is voor de kleine hoezo ik maak de cirkel wel rond Ja zon vriend heb ik ook gelukkig doe ik zelf de meeste aankopen en is hij daar wel tevreden mee, zo waren we gisteren in de stad kei duur blousje van mexx zei ik nee is te duur later bij c&a soort gelijk blousje voor nog geen 10 euro gaf hij me toch direct gelijk maar vooral met andere dingen zoals babbyfoon ect wil hij duurdere merken ach ja zal wel mannen trekje zijn :LOL:
hebben zeker nog genoeg ruimte dat zeiden ze bij mijn 20 weken echo direct van je hoeft je nog niet druk te maken hij heeft nog genoeg ruimte om te draaien gelukkig maar, ja ik denk inderdaad dat op die plek de wand het dunst is want ik heb de placenta aan de voorkant liggen dus misschien schopt hij net eronder ofzo
oh, dus jij voelt het ook aan de onderkant, vlakbij je schaambeen zeg maar? Misschien ligt mijn placenta dan ook wel aan de voorkant... want aan de buitenkant is de kleine echt nog niet te voelen (tot grote teleurstelling van mijn vriend)... Wedden dat we allemaal over 10 weken lachen om de gesprekken van nu? Dan worden we vast allemaal bont en blauw geschopt Ik ga nu naar m'n broer met m'n kersverse nichtje knuffelen... word al week bij het idee...