@boney ik heb ook heel erg last van maagzuur meestal savonds en soms zelfs snachts dat ik er wakker van word het zal er helaas wel bij horen in ieder geval geen gevulde speculaas eten daar word het erger van heb ik gemerkt
Mogguh meiden, Ik heb een rot nacht gehad en heb buikpijn van de spanning . Mijn vriendin wil de vriendschap niet stoppen maar wil meer steun. Ik heb moeite met die te geven omdat ik niet weet hoe ik kan steunen en omdat ik zelf een wrak ben. Momenteel lijk ik wel in een emotionele achtbaan te zitten en ik kan er niet meer uit . Gelukkig moet ik straks naar therapie (GGZ) en kan ik mijn hart weer eens luchten. Tot vanmiddag dames.
Sterkte meis, wat een nare situatie. Een vriendschap hoort eigenlijk niet zoveel negatieve energie te vreten. Ik hoop dat jullie er uit komen, maar denk zeker aan jezelf. Liefs bd
Goedemorgen meiden, Zo weer naar de vk, dit keer met schoonmoeder en daarna weer verder met het kamertje, echt super leuk! Liefs
Jemig Dees, jij krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd. Kijk je uit dat je je niet te veel door anderen laat leven en stel je je grenzen wel duidelijk voor anderen? Ik snap dat je vriendin veel steun nodig heeft, maar jij bent nu niet de aangewezen persoon om die steun te geven omdat je die zelf veel te hard nodig hebt. Ik vraag me af hoeveel die vreindin om jou geeft als ze dat niet ziet en maar eisen blijft stellen... Tja, wat die collega betreft, laat gaan.... Hoe kinderachtig kan je zijn dat je niet eens wil vertellen waar je boos om bent...
Mogge dames Heel lief dat je je vriendin wilt helpen Dees, maar blijf je ook aan jezelf denken! Alle dames die kamertjes aan t maken zijn "Veel plezier" ! vanavond hebben we onze pretecho, heb er zo'n zin in!
Goedemorgen Dees.. wat vervelend meid dat je je zo rot voelt.. Maar even over die vriendin van je.. ik snap niet dat ze zoveel van je vraagt nu... Ze weet toch in wat voor een situatie je zit en dat je momenteel niet echt in staat bent ook nog voor haar te zorgen.. Ik vind het nogal een opgave hoor. (als ik dat mag zeggen..) Je hebt zelf zoveel aan je hoofd.. hoe durft ze eigenlijk ook nog te vragen om meer steun.. pfff.. wat een dilemma's zeg... Als je even je hart wil luchten weet je dat wij er zijn... Veel succes straks! en lekker je hart luchten bij de psycholoog hoor.. daar zijn die mensen van het ggz voor hoor! Liefs Sizzel
Hey Dees, Ik vind net als de rest hier dat je vriendin veel van je vraagt, vooral nu je zelf al veel aan je hoofd hebt. Waarschijnlijk ziet ze zelf niet dat ze zoveel eist. Moeilijk hoor... Praat maar lekker van je af bij je therapeut en anders zijn wij er ook tussendoor voor je. Dikke knuffel
Ik moet vanavond van 6 tot 9 werken. We gaan alles opzetten voor de Dol Dwaze Dagen. Gelukkig zei mijn baas dat ik niet hoef te slepen. Maar hij kon me ook nog bellen dat ik niet hoef te komen. Gister stond ik ook op maar ik heb 's ochtends gebeld dat ik deze week ver boven mijn 24 uur zit, en dat dat niet meer mocht van de bedrijfarts. dus mocht ik gister al lekker thuisblijven! Het word een hele zware week, met de DDD enzo. Veel staan, veel drukte om me heen...
Hema heeft geloof ik Stapelgoed en de V&D het prijzencircus. Ach allemaal van het zelfde bedrijf! Nou moet ik niet liegen want ze hebben de Hema verkocht... Jammer want ik kreeg er personeelskorting
hmmm ja das zonde ik heb zelf in een ver verleden bij de Hema gewerkt... was best leuk, alleen werkten er echt allemaal van die typetjes die ergens anders geen baan konden vinden door hun looks of gedrag hahaa ben daar snel weer vertrokken
He meiden, Alles was weer goed net de kleine. Over 4 weken weer, 30 oktober om 8.50 uur. Tante Pino veel plezier met de pretecho straks! Liefs bd
wahaha! Dit is nou ook niet echt mijn droombaan! Ik moet je bekennen dat ik het vreselijk vind om verkoopstertje te spelen de hele dag... Want het past totaal niet bij mij! Maar ik ben dus ook iemand die geen andere baan kan vinden in de sector waar ik voor geleerd heb... En tja, dan ga je naar het cwi en vervolgens sta je dan al 2 jaar in winkels....
@Dees, wat een toestanden allemaal om je heen! Ik kan me voorstellen dat je daar nu extra gevoelig voor bent, maar net als de anderen hier zou ik zeggen: goed op jezelf passen hoor en duidelijk je grenzen aangeven. Als mensen om je heen in deze periode niet snappen dat je alle energie voor jezelf, je zwangerschap, je kindje en je zieke kindje nodig hebt, dan vind ik dat behoorlijk onnattent en egoistisch. Heel veel sterkte lieverd! @Vivian, wanneer mag je nu voor de echo? Heb alles doorgelezen, maar het was zoveel dat ik de draad kwijt ben. Heel veel sterkte in ieder geval en niet teveel zorgen maken (maar da's makkelijk gezegd......) @Pino, veel plezier met de pretecho! @BigDream, fijn dat alles goed was!