Hoe zit het eigenlijk met al die babycadeau dozen?.... ik heb tot nu toe alleen die van Etos nog ontvangen, verder nergens meer iets van gehoord... komen die later in de zwangerschap pas? En wie heeft er een goede tip voor een boxkleed... wij hebben een box van 80 x 80 cm, dus niet de standaard maat, maar zie nergens kleden van dat formaat En zijn er al dames met een streep over de buik? bij mij nog niets te bekennen... misschien komt ie ook wel niet... Nog een weekje en dan weet ik ook eindelijk of we een knulletje of meiske krijgen, ben zo benieuwd...
Hier ben ik hier ben ik! Ff kort verhaaltje duik lekker m'n bed in... maar we krijgen een zoon! Helemaal zeker nu! Ik kan dus gaan shoppeennnnnn! hahaha Hier onze mooie man: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=31217 morgen vertel ik de rest
@TantePino: gefeliciteerd met je mooie jongen! @Wen, volgens mij is de etos doos de enige die je zo vroeg in de zwangerschap krijgt. Kruidvat, en Prenatal zijn rond de 7 maanden geloof ik. Ik heb nog geen streep op m'n buik, bij de eerste kreeg ik die geloof ik pas op 't einde.
Ik ben vandaag weer zooooooo moe. Ik slaap slecht, en heb overdag geen rust gekregen de afgelopen dagen. Ik kan iedereen wel achter het behang plakken. Vooral m'n man. Die doet eigenlijk niets verkeerd, maar ja hij is de enige die in de buurt is nu. :x
dames ik ga naar bedje toe morgen heb ik weer een lange dag voor de boeg...heledag oppassen. slaap lekker
Heej Dees, Wat gemeen eigenlijk van je vriendin om dit van je te vragen terwijl je zelf zo in de put zit. Ik wens je in ieder geval heel veel kracht toe *knuffel*. Met mij gaat het op zich redelijk na die ontzettende ***week vorige week. Thnx nog meiden voor al jullie condoleances en lieve woorden. Liefs Angel
Sorry meiden, ik heb de kracht niet om alle pagina's terug te gaan lezen. Mocht ik hierdoor belangrijke dingen missen, willen jullie me dan even op de hoogte brengen? Las wel dat TantePino een zoontje heeft, proficiat meid. Oja weet er iemand waar je een beetje betaalbare en LEUKE badmode kan vinden? Ken me bikinis en badpakken niet meer aan Liefs Angel
Zo meiden, ik ben er ook weer. Vanavond erg hard gewerkt. Te hard... Maar nu lekker relaxt op de bank. Pino, gefeliciteerd met je zoon. Ik Pb je ff.... Tot morgen allemaal, ik duik m'n bedje in. Liefs Boney
volgens mij is er niet zo veel, ik was ook al op zoek. Wil graag een bikini, maar het meeste is badpak. Maar ik ga denk ik alsnog niet zwemmen, dus ga ik hem maar niet speciaal kopen. Maar ik denk ook wel dat je een gewone bikini aankan, alleen je cup zul je aan moeten passen. Je hebt tenslotte ook gewone onderbroeken aan. Tenmiste ik wel.
@Tante Pino gefeliciteerd met je mooie jongetje! En veel plezier met shopppen. @Nadeel van niet weten wat het wordt: iedereen gaat er zijn voorspellingen over doen en bakerpraatjes op me loslaten! Nou ik was al om half zes wakker, helemaal lek gestoken door een MUG! Om 10 over 6 hield ik het niet meer uit en ben maar opgestaan..... Fijne dag dames! Liefs Amma
Mogguh meiden, Slechte nacht gehad vanwege mijn bekken *auwie*. Vandaag werken dus zal wel lekker gaan, de hele tijd zitten . Whoeiiiiiiiiiiiiiii Tantepino, een 100% zoontje, van harte! Badkleding heb ik besteld bij Neckermann. Niet duur en ze hadden redelijk wat keuze. Ik heb een zwarte besteld met een plaatje van een baby erop en er staat baby on board op . Nou meisjes, ik ga tanden poetsen en dan weg. Ik nies trouwens al de hele morgen, meer mensen hier last van?
@angelinaz ik hab mijn badpak bij de prenatal gekocht gewoon een zwarte met witte streep koste maar 19,95 @dees ik heb ook heel erg veel last van niezen niet te geloven zei van de week nog tegen mijn vriend dat ik dat normaal nooit zo had Nou meiden ik ga maar weer eens werken tot later
Goedemorgen lieve meiden! Ik schrijf nu toch even mijn ongerustheid van mij af hoor De vorige week was mijn bloeddruk opeens gestegen (van 120/70 naar 145/82) en nu heb ik ook veel hoofdpijn...gisteren en vandaag continue... Volgens mij drink ik wel genoeg. Dus mijn vraag is: Wie heeft er ook meer hoofdpijn? Vroeger had ik bijna nooit hoofdpijn namelijk...ook niet bij mijn eerste zwangerschap.... Ik maak me toch wel zorgen nu.... Liefs Anita