Wat ik me nu afvraag he, de meesten van ons weten wat t worden gaat, weten jullie nu ook al hoe hij of zij gaat heten?
Ik ben al een week aan het kwakkelen.. De ene dag gaat het super en dan gaat het minder en nu heb ik vriendlief aangestoken met mijn ziek hoofd.. Jaja.. ik kijk wel uit, maar volgens de vk kon het niet zo veel kwaad..
drama hier.... we zijn het nu eens over een naam.... maar t is nog niet echt dat we zeggen "ja dat is m" maar meer "nou dan vind ik dat de leukste"
mijn vriend is jarig trouwens vrijdag, iemand nog leuke iedeetjes als cadeau? Zat al te denken aan een klein rompertje met "i love papa" ofzo of een Tshirt voor hem met een leuke text, of een shirt voor hem en dan de zelfde in inimini formaat
ja das ook zo bij ons 'moet' er achter .......(voornaam) Jacob Johannes. We hebben onze dochter namelijk ook naar oma's vernoemd, dus moet onze zoon ook wel naar opa's vernoemd worden...
Nog ff wat ,mischien klinkt dat raar maar ik moet deze week zoiezo thuis blijven van mijn werk,maar voel me nu al schuldig stom he ik denk als het nou nog langer gaat duren ppff ga ik mijn nog schuldiger voelen tegenover mijn werk,ik weet dat ik aanmezelf moet denken maar ,dat heb ik nou eenmaal ppfff en daar maak ik me dan druk om
je moet je niet schuldig voelen joma, denk maar lekker aan jezelf ipv aan je werk! Zo knap dat je de namen al hebt Dotje! Hier is t echt een drama
@Tantepino leuk verslagje van de echo. Namen: PFFFF ook een dilemma hier! Wij wachten eerst maar eens de echo af, zodat we het geslacht weten, dan gaan we er serieus over nadenken.
De naam voor een jongen waren we zo uit en de naam voor een meisje duurde wat langer, maar ging ook redelijk snel. We hebben besloten op maar 1 naam te geven.. Het wordt sowieso een J. Palmen.. haha
haha ik heb mazzel dat er 2 J's achter staan, mijn vriend wilde hem namelijk "Jack" noemen maar J.J.J. van Maanen kan natuurlijk echt niet (ik blij hahahahaha vind jack echt verschrikkelijk)