Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Tantepino ik weet niet eens wat ik voor mijn eigen vent moet kopen dusse aan mij heb je niet veel ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja uhm das moelijk! :)

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Tantepino.. ik heb ook geen idee.. haha
    Koop nooit een kado voor mijn vent omdat ie dat niet wel.. Dan niet he..

4. Niet meer actief

pfff aan jullie heb ik wat :p Nouja ik zoek wel wat leuks :p

Ben er vandoor ciao!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke shopse! :)

6. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Hoi ben ik weer!
    Ik heb gebeld en het is nog geen reden tot ongerustheid en wat blijkt: de hoofdpijn is spontaan minder geworden...

Me stiekem toch iets te druk gemaakt denk ik....

Groetjes weer!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik had gister ook behoorlijke koppijn en trok gisteravond weer weg gelukkig! en genoeg blijven drinken he ;)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ TantePino Gefelciteerd met je zoon!

@ Anieteke; Ik heb ook wel eens last van hoofdpijn, maar heb bij mij meer het idee dat het van me nekspieren afkomt.

@ Bakerpraatjes; nou bij mij klopt dat ook wel redelijk :confused: Hoop wel dat ik ooit me taille weer terug krijg haha

@ Sizzel; Wow! Mooie lamp zeg! Echt een lief zacht lichtje voor in de babykamer!

@ TantePino; Wij hebben echt een hele lijst met namen die we super leuk vinden alleen echt een definitieve hebben we nog niet, me vriend die is helemaal weg van de naam Cher-Lee (uitspreken als Shirley) en ik geloof dat ie die dr doorheen wil drammen haha; ennuh leuk verjaardagskadootje ik heb zo'n baby t-shirt aan me vriend gegeven met de tekst: "my daddy is a motherfucker" vond ie helemaal geweldig!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi over dat drinken gesproken, me vriend die heeft ergens gelezen dat me verminderd vruchtwater kan komen door te weinig drinken (ik dronk ook wel te weinig daar niet van) en nou drink ik naast alle andere dingen die ik drink nog verplicht 1,5 liter water. De toiletrollen zijn nog nooit zo hard gegaan hier! :confused:

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goed zo meid !genoeg drinken! :) ik doe nu gewoon een beetje siroop bij mijn water drinkt makkelijker weg :p

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Niezen heb ik ook heel de tijd. Al vanaf het begin van m'n zwangerschap. Elke dag wel een paar keer.

Namen: Wij zijn er bijna uit. Aangezien wij niet willen weten wat het word, moeten we echt 2 namen verzinnen. Voor een jongen zijn we voor 90% uit. Ik wil graag 3 namen, dus zoeken we er nog een leuke bij van 2 of 3 lettergrepen.
    Voor een meisje hebben we als roep en 2e namen nog te veel keus. Gewoon ff een kwestie van kiezen en dan nog de volgorde bepalen.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik geloof dat ik dat ook maar ga doen, want ik krijg het bijna niet weg joh. Kan er echt niet tegen als er geen smaak aan dingen zit.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee precies en met een beetje siroop drink je het zo weg ,ik heb nu 4 verschillende smaken staan :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou zometeen maar ff het assortiment siroop bij de AH kopen dan haha :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja goed plan meid :)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat is het weer stil hier vandaag :(

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ariel, ik ben er nog hoor, maar ik kom wel ff melden dat ik wegga. Ik ga werken. Lees jullie vanavond weer bij.
    Hoop op een rustigere werkavond als gisteravond.
    Bye bye.
    Groetjes Boney

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo meiden,

er is weer flink gekletst hier. ik kan helaas niet op iedereen reageren. Sorry.

Tante Pino, proficiat met jullie zoontje! Wat gaaf dat je straks een dochter en zoontje hebt! Mooie foto ook!

Dees, vervelend die situatie met je vriendin. Beetje vreemd dat ze meer steun van je verwacht. Je hebt t immers zelf ook al moeilijk genoeg he.

Ariel, goed dat je meer drinkt nu. Moet zeggen dat ik t ook wel heel moeilijk vind om aan 1,5 lt te komen. En ik ben niet zo'n liefhebber van gewoon kraanwater drinken.

Ik las dat sommige van jullie al namen hebben. Leuk!
    Wij zijn er nog niet uit. Vind een jongensnaam toch een stuk moeilijker om te verzinnen dan een meisjes naam dus als iemand nog leuke suggesties heeft?

Gisteren voor t eerst naar zwangerschapsgym geweest. Was best leuk. Leuke meiden in de groep allemaal rond mijn leeftijd behalve 1tje de jongste is 16! Dat is wel erg jong om al moeder te worden he...maar goed.. En de oudste is 39. Wat ook wel leuk is is dat t bij de meesten t 1e kindje is. Leuk ook dat na cursus een terugkom avond is dus dan mag je met de beeb komen. Lijkt me erg leuk.

Op mn werk heb ik nu een andere stoel gekregen. Die hadden ze gelukkig nog staan. Dat is dus wel fijn. Zit een stuk beter dus beter voor mn rug. Trouwens wisten jullie al dat rugklachten t meest voorkomende zwangerschapskwaaltje zijn. Hoorde ik gisteren bij de cursus.

Groetjes,

Baby4me

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En is het wat zwangerschapsgym? Me vriend wil dat ik het doe maar ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ff mijn droger leegehaald en gelijk ff gestreken! maar ben er weer!

@baby4me zwangerschapsgym leuk! ik weet niet hoe ik het beste erachter kan komen of ze het hier in de buurt ook doen!want lijkt me ook leuk!

Deel Deze Pagina