Hallo meiden, Inderdaag rustig hier. Ik ga ook zo weer werken, effe nog een broodje naar binnen schuiven en dan mag ik weer aan de slag tot 24:00 Hopelijk is het wat rustiger vandaag. Ik denk trouwens vandaag dat ik de baby voor het eerst iets duidelijker voel steeds als ik effe rustig ga zitten dan voel ik ¨iets¨ onder in mijn buik Over (water)drinken, nu het niet meer zo warm is drink ik ook niet graag gewoon water. Is thee (zonder suiker) ook goed, telt dat net zo als water? Ik kom straks nog wel effe meelezen en reageren, tot later!
hey meid super dat je denk je de beeb voel !lekker rustig zitten en genieten Water uhmm,,,,daarom doe ik ook beetje siroop bij mijn water anders krijg ik het niet weg zegmaar! en ja thee mag ook weer niet te veel!
Ja volgens mij telt thee ook gewoon als water. Maar daar mag je ook weer niet te veel van drinken. Ja groene thee en rooibos thee.
ja mij lijkt het wel heel nuttig. je krijgt allerlei tips en info mbt zwangerschap en leuk om contact te hebben met andere zwangere vrouwen uit je woonomgeving. dus ik zou zeggen geef je gewoon op en ga er eens kijken. mocht je t toch niks vinden kun je altijd nog ermee stoppen he. enne het is helemaal niet zo suffig als sommige mensen denken..dat je alleen een beetje zit te puffen ofzo.
informeer eens bij de thuiszorg of je kraamzorg bureau...enne niet onbelangrijk cursus zwangerschapsgym is altijd gratis! Dus dat is ook lekker he.
Wat leuk dat jullie allemaal al namen hebben! Wij gaan er pas serieus over nadenken als we zeker weten dat het een meisje is. Voor een jongen hadden we al een eerste naam trouwens, maar ja, het ziet er naar uit dat die niet gebruikt gaat worden. Ik heb net al m'n oude post en administratie opgeruimd (ook sinds begin dit jaar of zo). Wat een werk zeg.... Zwangerschapsgym begint hier tussen de 24 en 28 weken, dus dat duurt voor mij nog wel even. Wij hebben ook nog 4 lezen na de tijd, voor het terug in vorm komen. Dat zal wel nodig zijn, hihii.
komt vast snel genoeg. en meestal als je rustig zit savonds voor de tv dan wordt ukkie wel actief. gewoon tijdje met je hand op buik zitten dan. en voor je t weet voel je ook zo'n Plopjes!
Vraagje voor degenen met een angelsounds: Ik merk datg ik nu af en toe een avondje oversla bij het luisteren van het hartje. Ik denk dat dat komt doordat ik de kleine ook al voel schoppen. Hebben jullie dat ook, of luisteren jullie altijd heel trouw elke dag?
Ik luister niet elke dag. Maar voel de kleine ook nog niet. Luister maar een paar keer per week. En me vriend die vond het de eerste keer het geld al waard haha
cursus zwangerschapsgym is dus niet altijd gratis! Ik betaal er 39,50 voor in totaal. Groetjes Anette
Zoo ik heb net via speurders en marktplaats een kinderkamer en maxicosi gekocht voor 300 euro in totaal Ben helemaal blij. We wilden eigenlijk voor alles nieuw gaan. Alleen toen ik deze kamer zag was ik meteen verkocht Nu hoeven we alleen nog de dekentjes en lakentjes te halen en dan zijn we KLAAR! Vin ut eigenlijk wel een beetje jammer haha
@MamaNora, ik luister ook al een tijdje niet meer elke dag, eerst omdat ik meer en meer vertrouwen kreeg, maar vooral doordat ik het kindje ging voelen.
Hoe weet je dat je placenta aan de voorkant zit? Heb je dat gevraagd bij de echo of niet? Want dan ken ik dat maandag ook ff vragen natuurlijk? Bij mijn zusje is geboren met een open blaas (blaasdystrofie). Gaan ze hier ook extra controleren of moet ik dat weer aangeven? Heb het al wel bij de vk gedaan, maar is onduidelijk wat er mee gedaan wordt. Het is ook al onbekend of het erfelijk is ja of nee..