Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @ vivian, daar zijn we voor meid, we begrijpen je emotionele en hormonale veranderingen maar al te goed, ik heb daar ook last van, en het helpt om het gewoon te kunnen uiten zonder je een zeur te voelen, dus kom maar op met die frustraties!

Wat mij wel altijd helpt als ik ziek ben of me down voel is met een lekkere kruik op de bank, een feel good DVD (bij voorkeur dirty dancing of grease) opzetten en mezelf heerlijk laten gaan. Wie weet helpt het je...of duik anders even lekker voor een paar uurtjes je bed in, of neem een ontspannen bad.

Beterschap in ieder geval!

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Esmay, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Wil je de foto in je album zetten? Ben wel benieuwd!

Wel raar wat je gyn zei over misselijkheid. Het is nl zo dat maar 50 % van zwangere vrouwen last heeft van misselijkheid en de andere 50 % niet.

Groetjes,

Baby4me

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat en welkom hier! Wel snel dat je nu al een afspraak bij vk hebt. Krijg je ook al meteen een echo dan?

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb er ook veel last ben maar bij mij is het gekomen sinds ik gestopt ben met de pil. ik heb huisarts gevraagd voor Inderm applicatievloeistof. Dat helpt wel goed ertegen en kan verder geen kwaad tijdens zwangerschap.

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oke, ff een vraagje, hoe zit dat met dat pendelen eigenlijk. Bij baby4me zag ik Kikkert - mei 07 - meisje, wat betekent dat precies? ik snap het niet. Heeft Kikkert dan gependeld door baby4me, en hoezo dan enzo?
    Ben gewoon nieuwgierig

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @thanks amsy ik ben zo blij dat jullie er zijn zou niet weten wat ik anders moest hoor, ik ga zo nog eventjes mijn bedje in kan toch niet meer doen op het moment nou meiden hele fijne dag nog kom straks weer eens kijken

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat en welkom!

8. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Heb de echofoto in mijn album staan...
    Tsja hij zei ivm misselijkheid dat mijn hcg hormoon dan volop aan het produceren is ...maar zal het hem nog wel even vragen de volgende keer hoe het precies zit!Misschien als je niet misselijk bent ook ,maar als je misselijk bent dat je dan gevoeliger erop reageert?
    Heb wel lekker geslapen!
    Niet zo misselijk als 2 dagen geleden...

Liefs Esmay ;)

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hallo, heb je nog een goede tip voor me waarmee je de puistjes goed kunt wegwerken? Met welke make up lukt dat het beste?

ik ben ook niet misselijk tot nu toe. heb ook niet veel symptomen behalve moe heid en veel last van darmen dus voel me ook wel onzeker of alles wel goed is maar goed we hopen er maar het beste van he.

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Mooie echo foto, Esmay!

@vivian:*digi-knuf* voor jou... Hopelijk voel je je na een paar uurtjes slaap wat beter.

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo Lis,

Vervelend zo'n infectie. Ziek maar goed uit. Beterschap!
    Fijnd dat je man je zo goed steunt!

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Jeetje wat rot dat ze je ontslagen hebben. Volgens mij mag dat niet als je in de ziektewet zit...wel heel vervelend. Hoop dat je snel weer ander werk vindt.

13. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hoi hoi
    wat een verhalen allemaal weer moeiljk om allemaal bij te lezen zeg..
    esmay heb je ook een fototje van je kleine wondertje ben ook heel benieuwd hoor...
    sorry dat ik een beetje een lullig berichtje schreef gisteren waarin ik zei dat het leuk was dat je gyn zei dat misselijk zijn goed teken is.. komt door mijn eigen onzekerheid niks van aantrekken hoor.. sorry..
    morgen mag ik naar de vk voor intake maar als ik het nou allemaal goed begrepen heb dan schiet ik daar niet veel mee op geloof ik. ze gaan volgens mij alleen maar kijken hoe het met mij is ofzo bloedonderzoek enzo en niet hoe of wat het met het babytje gaat ... geloof ik tenminste heeft iemand hier al een intake gehad en hebben ze toen wel gevoeld of geluisterd ofzo aan je buik?
    liefs wiesje

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    middag meide. ik ben lekker ana het genieten van me vakantie. verder lekker moe ana het wezen van me zwangerschap

15. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    @Wiesje,echo foto staat nu in mijn album!

groetjes Esmay ;)

16. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    oeps.. wauw gaaf he het is toch echt zo ik zou echt zoiets hebben van : dus toch. .
    haha echt mooi hoor

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo Amsy,

Kijk hier eens: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431

er zijn een aantal meiden die pendelen.
    Als je Daantje82, daantje86 of susan71 een persoonlijk berichtje stuurt kun je ze voor je laten pendelen. ik heb bijv destijds gevraagd wanneer ik zwanger zou worden. En bij Kikkert kwam er uit mei 2007 en dat het een meisje zou worden.

Groetjes,

Baby4me

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    volgens mij doen ze nog niet echt veel bij een intake. Meestal vertellen ze e.e.a. en moet je wellicht wat vragen beantwoorden of er bepaalde ziektes in je familie voorkomen etc. Ik weet niet of ze ook aan je buik voel of luisteren.

Succes in ieder geval morgen!

Groetjes,

Baby4me

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @de zieken...Sjonge wat balen.. kan me goed voorstellen dat je juist nu zo graag wilt genieten en dan zo ziek zijn... veel beterschap gewenst en klets maar lekker van jullie af hier!

@Fempje.. balen dat je nu je baan kwijt bent! Ik had met mijn eerste ook dat ik met 10 wkeen thuis zat met rugpijn en kon niet meer aan het werk. raakt ook mijn baan kwijt. Toen kreeg ik ipv ww uitkering een zwangerschapsuitkering.. ivm rug en zwangerschap was het toen niet te doen om ander werk te vinden dus heb heerlijk mijn hele zwangerschap thuis gezeten en wel 100% uitbetaald gekregen. bij zwangerschapsuitkering krijg je nl 100% en bij ww niet..weet niet hoe het zit via uitzendbureau, want ik werkte op contractbasis bij bedrijf en contract werd niet verlengd...zou het gewoon is navragen bij UWV/CWI

Hier nog steeds erg moe en heb vanavond hele late dienst...aan de andere kant heb ik vreemd genoeg toch wel energie.. zou zo in slaap kunnen vallen, maar heb ook het gevoel dat ik de hele wereld aan kan.. beetje dubbel en raar maar goed...heb ook vreselijk last van puisjes en werk die weg met camouflage stift van rimmel london... is de enige die mijn huidskleur heeft en niet zo oranje kleur afgeeft!

Vanmorgen nog ff twee broeken gekocht..bij Promiss hebben ze alle positie mode in de aanbieding. gek genoeg is alles overal in de opruiming behale de positiemode..hmmm maar toch nog 2 gevonden... :D :D

maandag mag ik voor de intake bij vk... weet niet meer wie het vroeg, maar ze doen dan idd niet zo veel. meer vragen stellen enzo, maar als je zegt dat je wat onzeker bent en vraagt of ze even willen voelen dan denk ik niet dat ze daar veel problemen mee zullen hebben hoor...

esmay... mooooie echo... fijn dat alles goed is...

aan de nieuwen...WELKOM

tot snel dames...

big hug dees

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mamanorah thanks voor de digiknuffel die had ik echt even nodig hoor, ben net weer wakker maar kanniet zeggen dat ik me beter voel de ha heeft inmiddels wel gebeld en ik kan na half 3 medicijnen gaan halen ik hoop zo dat die dingen gaan helpen kan ik maandag weer gewoon gaan werken want de tijd gaat zo langzaam hier op de bank

Deel Deze Pagina