Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sluit me helemaal bij de meiden aan die misselijk zijn, nu al 3 dagen, heb net na zetpillen van de huisarts een beschuitje binnen gehouden. ole ole
    Vraag me alleen af hoelang deze werken.

Kreeg van de verloskundige te horen dat yoghurt bij veel meiden werkt die misselijk zijn, dus net maar even gekocht.

groetjes

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Joma

Da's toch raar dat er zo'n verschil wordt gemaakt dan bij de vlk's?
    Achja, ik moet gewoon geduld hebben maarja dat wachten maakt je ook op een bepaalde manier weer onzeker.
    Je wilt toch inderdaad "bewijs" dat het goed gaat deze keer.

@debie

Ik ben gelukkig niet zo misselijk.
    Vandeweek was ik wel een dag zwaar misselijk, maar nu gaat het wel.
    Alleen met vlagen dat ik ff niet goed word zeg maar, maar als ik dan wat water drink en ff rustig ga zitten dan gaat het wel weer.
    Ik heb wel enorm last van mijn ontlasting, ik kan dus echt niet naar de wc door de harde ontlasting. Iemand misschien een tip?
    Verder slaap ik enorm slecht en ben de hele dag doodmoe en heb "last" van een vette huid in mijn gezicht en daardoor hele kleine pukkeltjes.
    Volgens mijn mannetje ben ik ook opvliegerig en ben minder geduldig zegt hij :)

Liefs Angel

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meid zit wel verschil in de vk !maar als je het echt niet meer uithou van bezorgdheid kan je altijd bellen en uitleggen dan snappen ze het wel!

meid eet veel vezels! en het beste is sochtends op je nuchtere maag een kiwi of sinasappel eten dan komt je ontlasting vlot !

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @vivian heb je veel bijwerkingen van die medicatie... als je het nog niet weet wil je mij dat dan laten weten... mijn medicatie daar wordt je namelijk heel duf van en mag je ook geen auto mee rijden... nou heeft mijn HA mij verzekerd dat het absoluut geen kwaad kan voor mijn kindje maar het zit me niet lekker.. so please let meknow

voor alle andere meiden dikke knuf...

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Joma

Thanks voor de tip! Ik ga morgen gelijk naar de groenteboer :D
    En mocht ik je niet meer spreken voor maandag: veel geluk en geniet er van he :)

Liefs Angel

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meid is ook niet echt prettig dat je er duf van wordt is toch niet een soort van spierverslapper want dat lijkt mij niet zo oke! niet om je ongerust te maken maar ik zou er mee uitkijken!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dankje ik hoop het ! maar blijf positief en hoop te kunnen genieten maandag!

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He lieve mama's,
    Wat wordt er hier wat afgekletst zeg en dan moeten we nog tot februari, echt super gezellig!
    @Dwazie, wat vervelend dat je je zo rot blijft voelen!
    @Ariel ik hoop dat je snel een goede echo krijft meis!
    @Esmay wat een mooie duidelijke foto. Die van mij ziet er ongeveer zo uit, ik was maandag ook precies 7 weken alleen die van mij was iets minder duidelijk.
    @Joma nog 4 nachtjes slapen, ik ga zo hard voor je duimen!
    Liefs

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lieve meiden ik voel me nu iets beter... ik dnek(lees hoop) dat het toch ook iets is van een buikgriep... heb serieuse darmkrampjes en diaree hebben jullie dat ooit in verband gebracht met een zwangerschap... ga morgne maar even de HA weer bellen

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dank je meid vindt echt spannend! kan alleen maar beterder zijn dan me eerste echo toen!

11. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Absoluut meis!
    Dat heb ik met de volgende echo!
    Ik hoop zo dat deze ook weer goed zal zijn!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meid diaree kan je ook hebben hoor volgens mij ha ik had het vorige keer ook en dat is omdat je lichaam je beschermt tegen evt bacterien van voedsel dus als je lichaam het niet vertrouwd gooit tie het er gelijk uit en dat is of van boven of van onder!dat kan verschillen,maar das is dus om de extra bescherming die je lichaam geeft en schijnt goed teken te zijn dat het er dan uitkomt! en mocht het erger worden kan je gewoon norit nemen dat mag tijdens zwangerschap! nou sterkte meid hoop dat je je snel beterder voel!

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh nou ik dacht misscien heb ik wel een buikgriepje... dat was wel beter geweest haha want dan was ik er na een paar dagen weer vanaf... hoop echt niet dat het nog 7 weken gaat duren dit want dan kunnen jullie me op zoeken op de paasafdeling... hihihi

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahaha.. hier ook buikkrampen en diarree! Hoopte ook op een buikfgriepje.. hihihi.. de hoop is nu wel een beetje vervlogen! ;)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid het moet gewoon goed gaan en gaat het ook! hoe voel je je verder ?en de kwaaltjes?

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dwazie en Sizzel: Beterschap meiden. Ik hoop voor jullie dat het toch een buikgriepje is!

@Ariel, welkom hier!

Ik doe net mijn koffer dicht. Morgenvroeg nemen we om 5.45 de trein in Deventer. Mijn vliegtuig vertrekt rond 9 uur naar Spanje. Op 1 juli ben ik er weer! Ik ga jullie wel missen hoor, niet teveel schrijven hoor, hihihi. Ik kom tussendoor nog wel even checken want ik moet voor mijn ouders nog een aantal dingen in 't internet café doen. Voor de rest ga ik lekker genieten van 't mooie weer. Ik heb echt heel wenig kleding mee, want er is bijna niets meer dat me past. T-shirts zijn te kort, broeken te nauw. Dus goede reden om in Spanje te gaan shoppen, hihihi.

Meiden, doe het rustig aan. Hopelijk hebben jullie niet te veel last van misselijkheid en andere nare kwaaltjes. Voor degenen met een echo: veel succes!

XXX
    MamaNorah :D

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Heel veel plezier meis, geniet ervan!

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Mamanorah hele hele fijn evakantie meid... lekker van genieten...

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ mamaNorah.. een heeeeeeeeeeele fijne vakantie! Geniet ervan! ennuh.. ga maar heerlijk shoppen!

@ Ariel : welkom bij de februarimama's

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. vandaag toch voor de zekerheid maar een keer getest met cb... die met het kruisje... zie het resultaat in mijn album.. (ja ik kan het gewoon nog steeds niet geloven.. ik ben erg.. ik weet het..;))

Deel Deze Pagina