Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    bg @

fijn zeg dat je vanacht lekker hebt geslapen dat is ook heel belangrijk was gisteren zo ontzettend moe dat ik al vroeg op bed lag.
    lekker zeg dat je vrij bent het is heeeerlijk weer, ben vandaag ook al om half 12 klaar met werken, mijn man heeft dan avond dienst dus er komt gezellig een vriendin eten ga pizza maken ( dat is mijn enige specialiteit ) heb namenlijk een kok in huis dus voor de rest hoef ik nooit te koken ( gelukkig want ik kan het ook niet haha )

Ik probeer me ook zo veel mogenlijk te ontspannen en gewoon leuke dingen tussendoor te doen. Ook ik ben bang en wil gewoon de bevestiging hebben dat het goed is maar jammer genoeg gaat dat niet.
    ook ben ik niet echt misselijk en soms denk ik laat me maar zo misselijk zijn als wat dan weet ik teminste dat het goed is, maar volgens mij is dat ook geen garantie en als je zo misselijk bent is dat ook niet leuk.
    het is allemaal zo verwarrend.

liefs leonie

2. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Mrji@
    ik heb half jaar geleden ongeveer een mk gehad toen hebben ze bloed afgenomen, ik heb toen zelf op internet zitten kijken en toen kon ik veel herkenning vinden in vrouwen die pcos hebben, ik had toen aan hem gevraagt heb ik dat ? zijn antwoordt, ja was duidenlijk te zien in je bloedresultaten, dus ik vroeg kon je dat niet eerder zeggen dan, waar op hij zei "vindt je dat belangrijk dan " . Als je al een tijdje bezig bent en je hoort dan waarom het niet lukt ja, ik vond het wel fijn om te weten wat er mis was. hij zegt het dan niet met zoveel woorden maar dat ik niet zo ongeduldig moet zijn als de hormonen niet aanslaan, dus soms had ik best mijn twijfels bij hem aan de andere kant met mijn mk was hij wel weer erg aardig en begripvol, dus hij heeft ook wel zo zijn goede punten vond het gewoon erg jammer dat hij niet duidenlijk was over de pcos.

ken je dr pal ook ?

Liefs leonie

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik heb ook zoiets geef mij maar alle symptomen die er zijn, dan weet ik het tenminste zeker!
    Maar goed, het blijft afwachten!
    We slepen elkaar er doorheen en dat vind ik echt heel fijn!

Wat heerlijk dat je man zo lekker kan koken.
    Ik ben hier degene die in de keuken staat en heb daar nu niet veel energie voor.
    Heel veel plezier met je vriendin!
    Liefs bd

4. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Goedemiddag dames... En welkom en gefeliciteerd alle nieuwe februari mama's! :D

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dames ik ben zoo misselijk en heb een beetj ehoofdpijn... wie is er hier nog meer super misselijk.. ik sta bijna op het punt van overgeven.. ja goed teken maar wel irri.. hoop dat het niet zo erg wordt als bij mn dochtertje maarja ik denk maar zo het is het waard

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Wanneer ga je testen Cristel?

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Me too....Als alles goed gaat komt mijn frummeltje rond 8 februari....
    Dus hier ook een februari mamma.... :D

Susi ;)

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Welkom Susi, van harte gefeliciteerd!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @susi proficiat en geniet er maar lekker van

10. tineberg

tineberg Lid

1 jun 2007
    8
    0
    0
    hulpverlener
    Ede
    Gefeliciteerd!
    ik ben uitgerekend op 6 februari (als alles goed gaat)
    spannend!

11. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Welkom Tineberg! Gefeliciteerd!

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    allemaal nieuwe zwangeren! van harte gefeliciteerd.

zal de lijst later bij werken, heb er nu niet zo'n zin in, ik verlies wat (oud)bloed.......bah weet niet wat ik nu moet denken.......zou ook te mooi zijn.

zit niks anders op dan afwachten..kan 2 kanten op

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Och meis toch!
    Ik duim voor je dat het gewoon goed is.
    Je kunt nog wat oud bloed verliezen, dat hoeft echt niets te zeggen, maar snap dat je schrikt!
    Een hele dikke knuf voor jou! Bd

14. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoop ook dat het alsnog goed is, maar er zit ook wel helder bloed bij. lees hier op het forum zulke tegenstrijdige verhalen....

er zit niks anders op dan afwachten.....

15. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hey meiden, allemaal gefeliciteerd als eerste!

Ik ben uitgerekend 1 Februari, ben ik dan de eerste/enige of zijn er meer 1 Februari uitgerekend?

groetjes Irisje

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He Irisje, welkom, vind het zo ontzettend leuk voor je!
    Je bent inderdaad de eerste voor 1 februari!
    Liefs bd

17. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    bah wat voel ik me K U T, zeg.

ben zo bang dat het misgaat...
    lees ook wel verhalen dat het ook nog kan zijn van het vastzetten van de placenta rond deze tijd, en sommigen vloeien vaker rood bloed en hebben geen miskraam gekregen..

hoop zo dat het hier bij blijft en alles OK is...

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jee Lievebees, ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar het kan héél goed een adertje zijn dat knapt tijdens het vrijen of het poepen.

Leonie, ik kan alleen van Dis. Ik heb tijdens mijn 3 ziekenhuisbezoeken (intake, curretage en controle) alleen hem gehad en daar was ik wel blij mee. Ik hoop nu uit de buurt van het ziekenhuis te blijven :) Wat is dat dan precies wat je hebt? Heeft dat nu nog invloed op je zwangerschap?

19. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    weet ik mrijn, maar we hebben niet gevreeen en heb ok geen moeilijke ontlasting gehad.....

tis gelukkig niet veel , nog geen inlegkruisje vol maar wel rood/bruin

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou.. ik ben dus kots misselijk en verde moe energie loos duizelig ik ruik echt alles... maa heb nu weer wat bruinig bloed veloren.. kan dit nog innesteling zijn. mjn nod is eigenlijk pas 9 juni hoor.. wat denken jullie... is toch vaag

Deel Deze Pagina