hihi als je het nou nog niet geloofd weet ik het ook niet meer hoor... ps ik was nog erger hoor.. heb in totaal wel 7 testen gedaan
ja is te begrijpen meid maar ze waren toch al duidelijk toen ik de eerste keer zwanger was deed ik dat ook en ja nu maar 1 gedaan en kijk album ook gelijk duidelijk
Thanks meiden! @Sizzel, mooie test hoor. (Moet je eens in mijn album kijken wat een test-miep ik ben ). Hoe gaat het trouwens met je bruiverlies? Is dat nu over?
hahaha.. Ik dacht dat ik al erg was.. hihi..Maar 7 testen.. nee daar kom ik niet aan! haha.. Vond 3 al veel.. Maar het is gewoon zo leuk om te testen als je weet dat er 2 streepjes komen te staan (of een kruisje) Het is gewoon een verslaving! een hele leuke!
Tja, ik had ze er liggen. En om er maar eens vanuit te gaan dat het nu goed gaat wilde ik ze gewoon allemaal op maken. Voorlopig wordt er niet meer getest.
........en een hele dure... heb ook getest met cb diditaal en de gewone en een aantal van de apotheek hahaha.. nou en gisteren met moeders voor moeders haha vond het gewoon leuk om nog eenkeer te testen... terwijl ik toch echt alle tekenen van zwangerschap vertoon... belgh hihih
Af en toe nog een beetje bruinverlies.. wat krampen samen met de diarree.. af en toe misselijk.. ik heb gewoon vanalles wat.. pff.. ik heb gewoon nog altijd in mijn achterhoofd dat het niet goed is.. vandaag had het zusje van mijn collega een echo, was bijna 17 wkn.. bleek het hartje niet te kloppen.. pff.. dan komen de tranen al weer bijna bij mij hoor.. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we ons hier allemaal van moeten realiseren dat we echt met een wonder te maken hebben! (dat weten jullie natuurlijk ook wel, maar moest het gewoon even kwijt.. ! )
pfft sizsel wat een afschuwelijk verhaal... jeetje mina... bah bah ja inderdaad op zulke momenten besef ik me weer dat het een wonder is wat in mij leeft..
Oh dat is erg zeg, met 17 weken. Dan denk je dat je de magische eerste maanden voorbij bent en dan gaat het nog mis. Nu ga ik echt zo slapen! Welterusten allemaal.
ja dat is triest meid van je collega s zusje! ik heb he zelfde meegemaakt! maar probeer positief te blijven dat het toch een keer goed gaat! en hoop nu!
Doen we zeker! We blijven gewoon allemaal tot februari op de grote roze wolk zitten! Wordt ook nog eens heel erg gezellig.. oja.. we gaan al hard naar de 100 pagina's toe!
@dwazie he meid was er ff niet mijn ouders waren op bezoek ja mijn medicijnen kun je ook duf van worden maar ga er toch vanuit als de ha ze voorschrijft dat het geen kwaad kan ik moet kunnen vertrouwen op die man en mijn vriendin heeft dezelfde ha en die heeft toen ook medicijnen gehad en kindje is kerngezond een dokter weet toch echt wel wat hij voorschrijft hoor, mijn medicijnen worden ook veel gebruikt voor reisziekte dus als je die van jou niet vertrouwd kun je altijd aan je arts dezelfde als mij vragen toch? Ik bouw erop dat ik mijn ha kan vertrouwen daar heeft die man voor geleerd! Meid maak je niet gek he moet trouwens wel zeggen dat ze werken ik voel me stukken beter dan voorheen lust zelfs weer koekjes @mamanorah heel veel plezier in spanje he geniet maar lekker @joma het is maandag voor je het weet meid
@vivian.. ik vertrouw er wel op hoor dat mijn medicatie ok is maar dacht als jij nou medicatie heb waar geen gele sticker op staat dan vraag ik die ook bij de HA de hele dag duf zijn is namelijk niet echt lekker ... ook omdat ik gewoon mijn auto moet rijden... Heb jij trouwens ook darmkramjes en diaree..
@dwazie wel darmkrampjes en moet veel windjes laten diaree nog niet maar kan dat niet komen omdat je geen voedsel binnenhoud? Hoe gaat het nu met je?
ik moet zeggen dat ik me iets beter voel... vandaag... wel slap en zweterig en moe moe maar minder misselijk dan gister... en jij dan