Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo! ik kom er ook gezellig bij!
    Ik word waarschijnlijk ook een februari mama!
    Ik ben uitgerekend op 1 februari!
    Ik heb tot nu toe niet veel te klagen over kwaaltjes. Ik ben alleen super moe en mijn eetlust is een beetje verdwenen. Verder maak ik het prima, niet misselijk, geen pijnlijke borsten :D
    Gefeliciteerd aan alle andere mama's in spe!
    Groetjes!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wauw, wat veel nieuwe meiden weer... gefeliciteerd allemaal! Geniet er van!
    x

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey welkom nieuwe februarie mamma.s geniet ervan!en gelukkig ook meiden er bij die ook niet zoveel kwaaltjes hebben net als ik hihihi mogen we blij mee zijn!nou ik ben nog p mijn werk moet tot 21 uur werken en af en toe ff mee spieken hier !

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wauwie welkom nieuwe meiden... gezellig en voor jullie allemaal een hele fijna zwangerschap gewenst...

@debie wa raar meid maar het zal dus wel dezelfde werking zijn... hopelik zijn we nu snel van de misslijkheid, vermoeidheid en lamlendigheid af en kunnen we gaan genieten met zn alle..

dikke knuffel voor iedereen

5. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Goeiemiddag,
    net een afspraak gemaakt met de huisarts voor binnen 2 weken.
    Eigenlijk dringt het allemaal nog niet goed door... heb wel wat klachtjes, maar niets ernstig dus er veranderd ook nog niet veel mee hé ;) Gelukkig maar :D
    Het lijkt mij alleen zo onwerkelijk... zeker als ik denk aan hoe ver ik zwanger ben dan kruipt de angst mij wel even om het hart. Maar lukt mij gelukkig goed deze weer weg te duwen. Maar het is echt zo iets klein en nieuw... iets breekbaar.
    Waarschijnlijk herkenbaar ;)

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Net even lekker gesport.. pfff.. tis wel erg vermoeiend hoor! Vanavond misschien met vrienden naar de bios.. weet nog niet welke film.. iemand een aanrader?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De verlk. heeft me net gebeld. Mag volgende week woe al langs komen voor een intake. Lekker hoor zo snel al. Zit me alleen maar zorgen te maken. Hoop dat ik met 7 weken voor een echo mag.
    Wanneer kan je een kloppend hartje zien op een echo?

Groetjes Maria

8. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    hey maria,

wat fijn al zo snel zeg!
    Toen ik zwanger was van Noa heb ik een echo gehad met de 6 weken omdat ik bloedverlies had en me grote zorgen maakte en toen zagen we al een mooi kloppend hartje. Hoop voor je dat je al gauw een echo krijgt dat geeft toch iets meer rust he!

9. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Veel plezier! Wij zijn naar Shrek 3 geweest en die was leuk :D

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Gizzy : Oke.. dus shrek is een aanrader! Bedankt! (die leek mij namelijk ook heel leuk, maar weet niet wat de anderen vinden)

@ Maria : Ik meen dat er iemand hier op de site al een kloppend hartje heeft gezien bij 5,5 of 6 weken.. Of heb ik het nou helemaal verkeerd dames? (ik meen dat ik het ergens heb gelezen... één van de afgelopen 96 pagina's..;))

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb het ook gelezen Sizzel!... iemand had al hart actie met 5.5 week!

en die onzekerheid is herkenbaar hoor... ik ben ook de hele dag aan het hopen dat dit kleine lieve mensje sterk genoeg is!

heeft iemand trouwens al eens de dvd van moeders voor moeders gezien? ik vond het geweldig! wat een enorme weg heeft die kleine van ons al doorstaan om zo ver te komen... ik bedenk me dan maar dat als ie zo sterk is hij/zij er echt niet zomaar van door gaat... :)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De dvd van MvM is idd heel mooi. Ik heb hem nog liggen van mijn vorige zwangerschap. Prachtig om te zien.
    Er was afgelopen maandag en die maandag ervoor ook een prachtige docu op ned 2 over het leven voor de geboorte. Was een franse docu. Zo mooi gemaakt.
    Ga me na het bezoek volgende week aan de verloskundige ook weer opgeven voor MvM.

Groetjes

13. EmmaG

EmmaG Lid

22 jun 2007
    9
    0
    0
    haha loom? Ik ben gewoon kapot! Het eerste wat ik doe na het werk is op bed, na het eten weer eerst een half uurtje liggen! Ik voel me echt lui! Maar ik kan gewoon niets anders!
    En dan moet ik vanavond ook nog naar een feest :S ben al moe als ik er alleen maar aan denk :S
    Naja daarna lekker weekend.. van mij mag het het hele weekend wel regenen... :D slaapt zo lekker :D
    Goed weekend iedereen!

hmmm ik reageer geloof ik weer op een heel oud bericht! haha moet nog eventjes wennen aan hoe het hier allemaal werkt hoor :D

14. EmmaG

EmmaG Lid

22 jun 2007
    9
    0
    0
    Trouwens, ik heb me via het internet gewoon opgegeven voor MvM maarre is het eigenlijk de bedoeling dat je wacht tot je bij de VK bent geweest? dat hoeft toch niet persee? Ik hoef daar over 2 weken nl pas heen...

15. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hihi, vermoeidheid... goh, denk dat het mijn man is die leidt aan zwangerschapssymptomen vandaag (doodop, chagrijnig, ...) ;)
    Ik heb er nog niet zo'n last van.

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wat is het toch rustig hierzo.... pffft saai hoor..
    hopelijk is iedereen aan het genieten...

17. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Ben beetje aan het bijlezen over zwanger zijn nu ... ben tot gisteren vooral bezig geweest met zwanger worden en dat is nu niet meer nodig :D
    Goh, moet zelfs mijn broek openzetten omdat die spant. Blijkt van lucht in de darmen te zijn en zou wel eens goed kunnen want dacht vorige week al dat ik behoorlijk verdikt was (gelukkig niet in kilo's)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Je kan je tot 12 weken zwangerschap opgeven bij Moeders voor Moeders, heeft niets te maken met een afspraak bij de verloskundige... ik heb me vandaag ook opgegeven (via internet), ben er benieuwd wanneer ik gebeld word.

tijd voor een nieuwe vraag:

Wie merkt er al dat de kleren strakker gaan zitten?

ik zelf nog helemaal niet hoor... ook bh's zitten nog prima :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    nee je hoeft niet te wachten tot je naar de verlosk. geweest bent met opgeven voor MvM. Maar dat wil ik voor mezelf. Kan ook niet uitleggen waarom. Soort bevestiging denk ik.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ik heb nog geen last van dat mijn kleren strak gaan zitten.... hihi ben ook nog maar net zwanger. Wel heb ik een opgeblazen buik van m'n darmen. (he ik wel vaker.) Maar m'n spijkerbroek kan nog goed dicht hoor.

Deel Deze Pagina