Mijn vriendin is ff weg en komt om 13.30 terug dus ff kleppen kan wel. De markt is op de Blaak op dinsdag en zaterdag. Ik ga er ook af en toe naartoe, heeeeeerlijk! Wen, mooie buik al zeg!
Ik moet ook nog naar de markt voor een stofje, en dan maakt mijn moeder het Maar ik ga naar de Haagse markt! Volgens mij is die in Rotterdam in ieder geval op zaterdag geopend!
Die in Den Haag ben ik ook 1x geweest. Daar waarschuwen ze zo voor zakkenrollers. Mijn ma is Haagse en gaat daar regelmatig heen. En als ik een keer puf heb wil ik weer een keer mee. Ah, vriendin is thuis dus jullie moeten even zonder mij verder.
Wat leuk zeg! Ja zakkenrollers heb je daar wel, maar is mij nog nooit overkomen! Ik neem gewoon nooit een tas mee, mijn oma stopt d'r portemonee altijd in haar bh
Dat had ik eigenlijk ook wel gedacht! hihi pff... heb de rapen al bijna gaar... heb weer veel te veel gedaan... voel mijn banden nu ook goed.. en voel beebje voor het eerst nu echt al bijna de hele dag... Weet nu na gisteren ook beter waar ik op moet letten! Is wel leuk hoor!
Zouden jullie iets willen doen; Mijn collega doet mee met baby van de maand, zouden jullie massaal op haar Dunya willen stemmen?? Ze staat in de 9e rij van boven! Alvast bedankt
hallo meiden kom ook f spieken ben net thuis van mijn werk en voer 1 uur en 15 min de echo oh jezus ik barst van de zenuwen ik hoop dat de meetingen dit x goed zijn hoor anders moet ik naar maastricht en dan word ik helemaal knettergek dus allemaal duimen meiden Wen meid fijn datje echo zo goed was altijd beter dan mijn geval he geniet er maar lekker van meid Komop die 14 paginas moeten toch gaan lukken kan helaas niet al teveel mee kleppen maar als ik terug kom verwacht ik dat het gelukt is
Meid.. ik duim de hele middag voor je ok? zal straks als ik terug ben van de winkel een kaarsje aansteken! maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! wel laten weten hoe het was he!
babyfoon tip: bij de blokker is nu de Alecto85 in de aanbieding voor 49.95... krijg net de folder binnen!