ik heb me ook opgegeven voor MvM ik begin morgen ermee... vind het sinds ik op dit forum ben heel belangrijk omdat ik nu ook de andere kant van de medaille heb gelezen... en ja ik heb al twee positiebroeken want vooral savonds lijk ik wel 30 weken zwanger... wat een rust hier zeg...
vind het wel super dat iedereen zich hier opgeeft voor moeders voor moeders kunnen we met zijn allen andere moeders to be helpen he
hey meiden hier klaar met werken en lekker weekend morgen middag avond trouwerij! gezellig maar ja ik had wat nieuws gekocht 2,5 week geleden maar oeps de rok past niet meer ik groei met de dag heb ik het idee en savonds lijk ik helemaal 5 maanden zwanger pppfff ,groeit nog harder dan de vorige keer!maar ja zal er wel bij horen maar vindt niet normaal zo hard! sorry voor het gezeur.....
wat een stilte hier zeg..... joma.. meid je hebt een hartsikke mooie buik misschien krijg je wel een twin haha voel me echt een stukje beter hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort.. en kunnen we eindelijk echt gaan genieten.. hoe is het trouwens verder met de zieken? hopelijk voelen jullie jullie ook wat beter
ja mischien wel een twin dat zeg je wel en ja we hebben aardig wat procenten kans erin !pff laten we het er maar bij 1 houden
ohhhh spannend maandag.... ik denk een twin.... spannend.. ik gaaat lekker mijn bedje opzoeken.. moren hopelijk weer fris op... mag wel na een week belabberd dacht ik zo... liefs en een dikke knuf
nou ik hoop het eigenlijk niet zo hahhahaha maar ja als het zo is is het ook wel weer leuk! ik ga me bedje ook opzoeken! weltrusten meid! tot morgen en hoop dat je je dan weer beterder voelt ! dikke knufff
hoe het met de zieke gaat? Gisteren tot een uurtje of 2 echt strontmisselijk geweest, ondanks de medicijnen, daarna de rest van de dag een weeig gevoel maar niet echt misselijk. Nu word ik wakker, denk het gaat wel, totdat ik opsta en wham weer misselijk. Word er gek van. Hoop dat het nog wegtrekt vandaag. Moet trouwens volgende week met mn groep 8 op kamp, bah geen zin in, ben zo moe en misselijk, word wat. Van 's ochtends 7 tot 's nachts uurtje of 2, hoe ga ik het volhouden? Iemand tips. Alle niet zieke geniet ervan.
Goedemorgen meiden! Hier gaat alles prima, wel weer spannend richting 5 juli. Maar goed de dagen gaan om en al met al vind ik het nog best snel gaan die eerste weken. @alle zieken sterkte meiden! @Joma ik ga zo hard voor je duimen maandag! Liefs
ik heb zelf wel redelijk geslapen moest er wel 3 keer uit om te plassen! zo vanmiddag hebben we een bruiloft we gaan om half 1 weg en dan naar hun en heel de dag mee dus dat wordt nacht werk en versleten worden.maar ja gezellig hoor! en jullie nog wat doen vandaag?
helaas thuisblijven gaat echt niet tenzij ik half dood ben of zo. Je draait het hele jaar de groep, wie moet er dan mee : Heb wel wat extra hulp, maar als juf kan ik niet niet meegaan of de laatste 4 weken ziek zijn.
goedemorgen allemaal... wat zijn jullie er vroeg bij Ik heb voor het eerst weer eens uit kunnen slapen tot half 10... heerlijk! @debie: het kamp wordt vast vreselijk leuk! Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, heb zelf ook een jaartje groep 8 gehad, en het is zwaar... maar je hebt vast voldoende afleiding... hoop het in ieder geval voor je! vanmiddag komen mijn broer en schoonzusje op visite... hun baby komt over 3 maandjes al... leuk, lekker over zwangerschap kletsen...
hoi joma, als ik echt ziek ben zal er uiteindelijk een invaller gestuurd worden, maar draai deze klas al 2 jaar dus met een "vreemde" juf is vast niet zo leuk. En die banner? Had bedacht dat ik dinsdag als met de echo alles goed is dat eens in orde ga maken. beetje bijgelovig dat ik die niet meteen gezet heb. ben vandaag 7 weken.