thanks meiden voor jullie steun ben gewoon ontzettend bang dat het toch wat is sizzel hoop dat je kaarsje gaat helpen en ik laat zodra ik terug ben wat weten als het goed is ga ik namelijk eerst naar de stad dus hoe langer het duurt des te beter het nieuws
Ik heb van mijn banden weinig last (gelukkig!) Het is gewoon zo leuk om de baby te voelen. Vergeet soms ook de hele wereld om me heen Zit ik als een zombie achter de balie, helemaal weg te dromen, haha. Hoelang heb je nu nog vakantie Sizzel?
okidokie! dan hopen we dat het heeeeeeel lang duurt voordat je terug bent meid! (als het maar wel vandaag is! hihi) Denk aan je!
nog 1,5 week! pfff.. dan zitten mijn 4,5 weken er al weer op.. wat gaat dat snel zeg! Cliënten op mijn werk weten nog niet dat ik zwanger ben..hihi.. zullen ze straks wel zien denk ik!
Ik kan het me goed voorstellen Vivian... ik zal echt voor je duimen en hoop dat we pas laat iets van je horen, want dat is dan goed nieuws he?!
Ja ik zag em ook, maar weet eigenlijk niet of ik er 1 nodig heb. Ik heb maar 2 kamers, en die zijn met een schuifdeur verbonden met elkaar, dus ja...
hihi.. had ik ook al gezien! Maar heb ff op kieskeurig.nl gekeken en daar kwam de alecto88 er iets beter uit dan de 85... maakt in principe niet uit hoor.. maar hier in de buurt was de 88 te krijgen voor 71 euro.. terwijl ie verder overal voor 120 euro te koop staat.. vond het nogal een verschil.. wij hebben gisteren dus meteen de 88 gekocht! Er staat wel overal dat de 85 ook erg goed is hoor!
Nog maar 1,5 week Dat gaat zeker snel zeg, ik dacht dat je zeker nog wel 2 weken vrij was! Als mensen je een tijdje niet hebben gezien, dan zien ze zeker wel het verschil!
kun je je dit voorstellen? hebben mijn vriend en ik toch al vanaf 12:00 dikke ruzie (voor het eerst sinds tijden!)... ik kan hem niet uitstaan vandaag, hij is een beetje verkouden en chagie dat ie is! Toen we om 10:00 uur klaar waren met de echo was het 2 uurtjes super leuk en gezellig, maar toen sloeg ie om... dus niets leuk baby-shoppen nu we het geslacht weten, nee... hij op de bank met de playstation en ik boven achter de pc... heb er gewoon hoofdpijn van! En over een uurtje moeten we bij het kinderdagverblijf zijn voor een rondleiding... leuk hoor op deze manier... NOT! komt ie net... zullen we dan nu naar de prenatal?... alsof het leuk is om met zo'n chagerijn een eerste babypakje uit te zoeken... doe es normaal!
hihi. ben benieuwd hoe ze reageren! denk dat sommige best gepikeerd zijn dat ze het nu pas horen! hihi..
Meiden, nog maar 12 pagina's, dus doe jullie best Ik ga weer even wat werk verrichten, misschien dat ik zo nog wel even terug ben hoor!
hahaha... Hij voelt zich waarschijnlijk gruwelijk beroerd en weet nu dat hij zich gewoon niet zo goed gedragen heeft.. daarom wil ie nu naar de prenatal! haha... Ja... en die hormonen van ons werken dan ook niet zo goed mee he! hihi
Typisch mannen hahaha. Ach probeer er toch een leuke middag van te maken! Jullie zijn nu allebei een beetje prikkelbaar
daar komt ie dan mooi te laat mee...! heb de neiging om die rondleiding ook af te bellen, maar daar hebben we alleen ons zelf mee... moet nou eenmaal wel snel gebeuren... mannen met een verkoudheid doen alsof ze doodziek zijn... aanstellerij is het!
hahahahaha.. rol bijna van mijn stoel hier..hihi... Ik ben het overigens wel met je eens hoor.. als mannen ziek zijn kunnen ze vaak ineens helemaal niets meer.. "wil je even wat drinken pakken...?" hihi... Moet dan altijd wel lachen.. vind het gewoon grappig! hihi en die rondleiding.. daar heb je inderdaad jezelf mee. dus gewoon heengaan.. Daarna uitpraten en evt lekker gaan shoppen! en hier natuurlijk verslag uit brengen niet te vergeten!