Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Het is toch pas vanaf 26 weken dat je je beeb elke dag moet voelen? Het kindje heeft nog zo veel ruimte van binnen die is echt wel lekker aan het dobberen hoor!

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij voel je het dan ook nog niet elke dag hoor!
    Mijn zus had ook wel eens een dag dat ze het niet voelde, en toen liep ze al op het einde!

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha Wen, ik moet stiekem ook wel een beetje lachen, maar vooral omdat het zo herken is! :)

Als mijn man niet reageert zoals ik vooraf had bedacht of verwacht ben ik meteen helemaal van mijn padje. Ik ging dan altijd proberen alsnog een leuke reactie van hem af te dwingen waardoor hij alleen maar meer met de hakken in het zand ging.
    Ik heb er inmiddels wel mee om leren gaan. Ik spreek hem heel direct op zijn gedrag aan. Vertel hem wat ik voel en hoe zijn reactie op mij overkomt. Daarbij ook wat ik had verwacht van hem en hij zich dat kan voorstellen. Echt, ik ben dan zó redelijk en verstandig dat hij mij wel gelijk moet geven! :D Zo krijg ik dus zonder toestanden mijn zin (en anders ga ik gewoon dreigen dat ik een Stokke Xplory van 1100 euro ga kopen zondder dat hij mag meebeslissen. Vorige week nog gedaan en succes verzekerd!).

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Niets dus :( :(

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Volgens mij komt er wel een moment dat je het een aantal keer per dag MOET voelen en anders moet je naar de vlos. Maar, dat is de komende 10 weken nog niet zo, dus geen zorgen als je het kindje een dagje niet of minder voelt. Je zou je zo toch zorgen blijven maken...

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Echt wel, House en Medical inv.! Heerlijk bloederig allemaal (daarvoor is er nog iets van trauma ellende ofzo, smullen!) :thumup:

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja precies, en de vk heeft er ook niets over gezegd!

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Haha heb het nog nooit gezien eigenlijk, dus zal vanavond even een blik werpen haha.
    En anders wordt het gewoon animal planet ofzo.........

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Tis weer 3 uur geweest hoor, ik zak helemaal in, straks weer lekker die bus in, heerlijk! :(

Hopelijk is mijn fiets snel gemaakt, dan kan ik mijn beentjes weer aan het werk zetten :D

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb zelf niet zo'n behoefte aan huisdieren, dus kan je geloof niet helpen. Ik heb een konijn, maar mijn vriend geeft er meer om dan ik haha. Ik zeg dan dat ie niet uit zijn kooi mag, maar hij laat em gewoon vrij. Mijn vriend heeft echt 2 linkerhanden, dus een hok ofzo maken hoef ik echt niet aan hem te vragen haha.
    Zelf vind ik dat 2 cavia's niet echt veel is, en als je de ruimte hebt, mogen dat er best meer worden. En als hij echt zo handig is, dan moet het toch een kleine moeite voor em zijn om een hok voor jou te maken.
    Mijn vriend is best wel makkelijk vind ik, als ik iets wil, mag dat meestal wel, en anders weet ik em wel om te praten :) Misschien moet je er iets tegenover stellen :rolleyes:

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Poeh hé wat is het weer lekker druk hier ;)

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hmm, ik heb altijd paarden gehad en fanatiek wedstrijden gereden en Koos vindt het heerlijk dat de laatste nu de deur uit is. Hij heeft even gehoopt dat dat paardengedoe over zou zijn met een kleine, maar ik heb hem al gewaarschuwd.. ik ben echt niet gelukkig zonder een paard, dat is mijn hobby en passie! Ben al maanden aan het bedenken wat ik straks ga kopen en waar ik het ga stallen...
    Hij is wel trots op me als ik een goede wedrtsijd heb gereden ofzo, maar veel verder dan dat gaat het niet. Hji gaat zelden met me mee en betaalt alleen als er echt grote kosten (koliekoperatie à 3000 euro...) bij komen kijken.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen weer een afspraak bij de vk. Ben benieuwd of ze nu het hartje wel kan vinden. Is namelijk nog niet gelukt. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dat wordt iets moeilijker. Nou ja, we zien het wel. Misschien krijg ik wel weer een echo om het hartje te horen!
    Ga zo met mijn dochtertje naar zwemles. Daar is het altijd zo warm. Je bent echt blij als je weer buiten staat :)

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb jij het hartje nog niet gehoord bij de vak? Wanneer ben je daar voor het laatst geweest dan? Vast en zeker dat je het morgen dan wel hoort, dat moet toch haast wel?!?!

15. Niet meer actief

ik heb ook paarden gehad en hij trouwens ook, hij rijd graag aangespannen. Maar het is te duur voor ons nu, we hebben het dan wel 'lekker' maar als we een paard gaan houden dan moeten we zuinig aan gaan doen, en John vind "wij eerst en dan de beesten" ... T zelfde geval met dat hok, een hok maken is t probleem niet echt maar daar gaat wel weer 100 euro hout in... en daar doet ie zo moeilijk over. Hij mag dan een goed salaris hebben en we kunnen straks een mooi huis kopen maar dat we een luxe leven hebben komt vooral omdat John zijn geld altijd 3 x teld voordat ie t uit geeft, dat snap ik ook wel, maar baal er van dat ie de enige hobby die ik nog heb daarmee "onder de duim houd" en er geen drol om geeft dat ik last van m'n rug heb als ik dat hok moet schoonmaken...

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben er vijf weken geleden voor het laatst geweest voor controle. Toen kon ze het met de doptone niet vinden. Ik heb toen gelijk een echo gehad en daarop was te zien dat de placenta ïn de weg zat" Dus ik ben nu heel benieuwd of ze het wel kan horen.

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb misschien een stomme vraag, maar stel em toch.
    Ik weet dat je geen alcohol mag tijdens de zwangerschap, maar wat als je zelf stoofpeertjes maakt, mag dat wel? Want dan verdampt alle alcohol toch? :rolleyes:

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij mag dat gewoon hoor. Zoals je zei verdampt de alcohol!
    Ik doe er trouwens nooit alcohol bij, maar gewoon roosvicee! Ook lekker!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik neem aan van wel hoor!
    En anders krijg je weer een echo, lijkt me ook niet zo'n ramp ;) Kan je weer je kindje zien!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal morgen wel verslag uitbrengen!
    Ga nu echt mijn kinderen bij elkaar zoeken, want anders komen we te laat bij het zwembad

Deel Deze Pagina