Ik zal er eens achteraan gaan! De woningbouw zegt hier gewoon van je hebt een dak boven je hoofd, dus je moet niet zeuren
o lekker vindt ik lekkerder dan macaroni! maar zo vaak eet ik het niet en mannetje mag af en toe als ik zin heb ook eens wat kiezen
Ik hou ook niet zo van komische en romantische films zijn er ook in totaal maar iets van 30 denk ik haha! Heb heel veel actie en thriller! Daar hou ik van! En films van tegenwoordig vallen inderdaad een beetje tegen! Alleen degene die ik dan wel echt goed vind komen dan wel ongeveer in me top 10 terecht!
Mijn vriend is helemaal weg van spaghetti, maar kan dat nu niet weg krijgen, macaroni wel, heel stom, want is eigenlijk precies hetzelfde!
haha ik ben sinds vorige week niet meer zo'n fan van macaroni...schoonvader had het gemaakt en daar zat zo weinig smaak aan dat ik het gewoon vies vond haha! Voor mij even geen macaroni meer!
Hmm ik heb vandaag op de een of andere manier helemaal geen honger. Normaal als het hier over eten gaat dan loopt het water in me mond. Maar vandaag niet
Ik doe bij de macaroni ook alles los. Dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel prut ie dr bij wil! Ik wil namelijk altijd heel veel prut!
Gister inderdaad ook al weinig honger Ik snap dr niks van! Zal wel komen omdat ik zo weinig doe op een dag Verbrand gewoon niks...