Juist als ik weinig doe, krijg ik trek, ga ik hele tijd aan eten denken Misschien snack je meer nu overdag
Ik heb 1 blokje van een milka reep op...echt maar heel weinig dus.. Normaal kan ik zo'n grote reep echt in 1 keer op eten maar zelfs dat zat er niet.... Dalijk heb ik niet eens meer trek in Ben & jerry's! Nou dan is het einde zoek hoor!
Zo'n milk&biscuit reep! mmmm Maarre ook wel lekker natuurlijk, wou dat ik een dag wat minder trek had!
Meiden, ik ga afsluiten hier, en dan weer in die klotebus, en dan lekker boodschapjes doen, heerlijk Tot strakkies! Doeggg!
Nee voel alleen me kleine meid...Ik heb vandaag 2 puntjes op met kaas en vlokken en 1 stukje van die reep...ik drink wel redelijk veel.
mmm chocolade heb ik ook wel zin in maar ik heb niks in huis en heb al helemaal geen zin om naar de winkel te gaan....wie komt me wat brengen
hihihi ik kijk m'n mannetje zometeen wel eens ff lief aan als hij thuis komt zijn jullie ook zo moe? het word met de dag erger heb ik het idee en ik slik al ijzertabletten en vitamines (mama van vsm)
Ik ben de laatste dagen inderdaad wel wat sneller moe ja! En hoe dat komt? Geen idee ik doe al zo weinig!
ja dat heb ik ook...ik ben idd ook moe van het niks doen tenminste zwangere vrouwen zijn eigenlijk de hele dag bezig ivm groei van de baby