klopt idd ik vind het alleen soms frustrerend omdat ik zoveel dingen wil doen maar ben er gewoon te moe voor.
Die kleine van mij heeft een kleine groei achterstand dus ik moet rust houden. en dan is ook zeer vervelend kan ik je vertellen. Ik heb zo veel energie en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet doen
ja dat klopt ook. ik kan tenminste nog een hele dag bijwijzen van spreken weggaan jij moet echt je rust momenten in lassen. zo ik ga nog ff een half uurtje op bed liggen tot m'n mannetje komt. alvast een fijne avond liefs kikkert
Nog geen nieuws van Vivian? Wen gefeliciteerd met je goede echo! Ik denk dat je een meisje krijgt. Ik ben ook weer extra moe de laatste week. Ik vraag me af of ik uberhaupt m'n energie weer terug ga krijgen. Vandaag ben ik gebeld door de woningbouwvereniging! We staan bovenaan (of bijna bovenaan?) voor een huurwoning hier in 't dorp. Het is niet m'n eerste keuze qua huis (geen vaste trap naar de zolder), maar ja je hebt hier niet veel keuze. We moesten onze inkomensgegevens inleveren. Hopelijk mogen we binnenkort kijken en is 't wat. 't Is in ieder geval niet duur!
Oh ja, ik ben hachee aan 't maken. Ik weet niet waarom ik daar opeens zin in heb. Hachee met rode kool en appelmoes...
Hallo meiden, heb helaas geen internet thuis, ik hoop dat ik snel weer online kan komen thuis. Is VIVIAN alweer terug met nieuws? Ik hoop dat alles goed is meid! Ik lees jullie morgen weer xxx
Hallo meiden Ik ben weer terug van het ziekenhuis nou ja wat moet ik zeggen geen slecht maar ook geen echt goed nieuws de holte was niets groter geworden maar ook niet kleiner geworden heb gevraagd wat dat betekende de echovrouw zei dat ze niets verwachte dat het kindje gewoon gezond zou zijn maar ze nemen geen risicos en vrijdag moet ik dus naar het academisch ziekenhuis voor een nog uitgebreiderde echo ze heeft me wel beetje moed gegeven maar maastricht vind ik evengoed wel eng klinken hoor. dus meiden dat word vrijdag weer voor me duimen
He meid jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt zeg! Kan me voorstellen dat je nu nog steeds heel erg gestressed bent! (Ken het gevoel!) Ik hoop dat ze vrijdag wel goed nieuws voor je hebben! En natuurlijk duimen wij vrijdag allemaal weer! Dikke knuf!
Hmz, kheb de hele middag weer in het ziekenhuis gezeten. Vanaf een uurtje of 2 hardstikke dizzy tot bijna flauwvallen. Ik dacht ik informeer even wat te doen. Nou, langskomen dus . Ze hebben alleen maar een echo gemaakt en verder niks. Aan de ene kant baal ik daar wel van want de andere artsen checken altijd het bloed, urine en de temp. Dit was 1 of ander mutserig tiepje en ik kende haar niet. Wat onnauwkeurig vond ik. Maar goed, donderdag weer naar de gyn en het daar ook even aangeven. Ik moest in ieder geval wel rust houden dus heb meteen mijn werk maar gebeld dat ik deze week niet meer kom. Mijn baas wilde meteen weten op welke termijn ik niet kom en dat ik donderdag na het ziekenhuis bezoek bel. Zo balen al die controle steeds. Terwijl hij tegen die aanstellerige collega steeds beterschap zegt en dat ze het rustig aan moet doen. En zij is dan zwanger van 1 en heeft bijna geen buik. Inderdaad meiden, waar blijft Vivian. Misschien is ze wel meteen inkopen doen en gaat het goed?
deesje kijk even iets naar onderen Ariel thanks meid ben wel al beetje blij dat ze me iets uitsluitsel gaf beetje hoop is al daar
Ach Vivian, nog een paar dagen onzekerheid, balen zeg! Ik duim mee dat alles meevalt en jullie ukkie het gewoon goed doet.
moet trouwens wel zeggen dat ons kereltje vandaag heel erg beweegelijk is heerlijk zag hem op de echo schoppen en voelde hem tegelijk echt geweldig geloof trouwens dat ik ondertussen wel een fotoalbum vol krijg met echo fotos heb er al zoveel