@ MamaNorah: hartstikke fijn! En misschien is het een knus en gezellig huisje..... En ook niet geheel onbelangrijk: lage maandlasten! Het wordt nog duur genoeg straks. Laat even weten wanneer jullie mogen kijken.
hmmm kan eigenlijk niets vinden over dat te warm water slecht is... staan wel wat topics op forums, maar nergens staat er echt concreet dat het niet goed is... dan ga ik nu maar eens een lekker warm bad nemen ipv die lauwe 38 graden hihi... niet te veel kletsen hoor... moet de rest van de week gewoon weer werken en kan er anders niets van bijhouden enne... morgen ga ik naar m'n broer (die is dan jarig) en zal ik 'm vertellen of zijn kleine meid (van nu 1.5 week oud) een neefje of een nichtje krijgt!... daarna zijn jullie ongeduldige dames aan de beurt ik kan alvast verklappen dat sommige van jullie het goed hebben geraden hahaha
Haha dat ken ik! Alleen de mijne werd echt super boos toen ik zei dat het em niks interesseerde! T was ook niet waar daar niet van, maar ik was gewoon boos!
AAAAAh Wen, da's flauw. Ik heb niet meegekregen wat al die anderen dachten. Maar wij moeten dus nog een nachtje wachten? Alvast veel plezier met het vertellen morgen en uiteraard gefeliciteerd met jouw broer!
Niet om jullie te pesten hoor... Mijn schoonzusje is een september mama van deze site... en ze leest hier wel eens even stiekum mee... dus zou het niet leuk vinden als ze het hier leest en niet van mij hoort...
hehe eindelijk de 1000 ik heb van de week een doos met babykleertjes gekregen van mijn zus die ga ik nu eens lekker doorspitten maar eerst eens lekker gemakelijke kleren aantrekken. Ik heb trouwens een leuke jeansrok bij wehkamp besteld hij komt morgen dus ben benieuwd
Ik (lees: mijn vriend) ga even nieuwe buikfoto's maken.... Misschien dat ik ze zo wel even in mijn album plaats.
ója buikfotos die moet mijn vriend deze week ook nog eens van me maken zal m eens achter de veren zitten
Bij de mijne was het wel waar op dat moment dan. Hij is gewoon vaak erg ongeïnteresseerd, is de aard van het beestje. Ik wist dat wel maar baal er wel van hoor. Ik had ook liever een romanticus die me verwende enzo. Ach ja, die had ik ooit en daar walstte ik dwars overheen, die had niks te vertellen. Tis ook niet snel goed bij ons vrouwen hè
Ben nu ff badderen. Duurt altijd erg lang bij mij voor ik weer beneden ben, duurt dus wel ff voor ik weer terug ben. Doei doei en tot zo.