Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Leuk he Boney...
    Bij mij doet het soms zelfs zeer..:(
    Maar word er toch altijd weer dolgelukkig van als ik haar lekker druk voel schoppen en bewegen...:D:D:D

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    nee doet nog niet zeer...
    Maar volgens mij heeft de gyn met 12 wekenecho gezegt dat mijn placenta waarschijnlijk aan de voorkant komt. Voel het dus ook nog niet zo lang en nu dus voor het eerst echt goed!
    Ben zo gelukkig...
    Alleen jammer dat m'n vriend nu niet thuis is. Heb hem al een mail gestuurd... Hij komt snel naar huis hoop ik.

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb mijn placenta aan de achterkant en voelde ons prinsesje al heel duidelijk met 17 weken..mijn vriend ook..maar nu begint ze steeds harder te schoppen..

Het is zo ontzettend mooi en fijn gevoel de eerste schopjes...helemaal voor je mannetje..dan wod het al iets tastbaarder...:D

4. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Er staan foto' van de babykamer in mijn album

Heb ook mijn placenta een de voorzijde, maar voel ook steeds meer. Maar nog geen echt schopjes!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dotje mooi kamertje hoor.
    Ik kan niet wachten tot ons kamertje komt.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En dotje, ik begon ook steeds meer te voelen, maar dit was een echte schop.
    Dat is echt geweldig. Ik hoop dat je er niet lang meer op hoeft te wachten.

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Hoop ik ook niet hoor, maar merk al wel verschil hoor! Het wordt steeds duidelijker!

Ben vandaag in een show bui.. haha
    Maar vind het altijd wel grappig hoe mensen hun kamer aankleden!

De onze is nog niet af hoor, maar aardig op weg!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Yeah goed zo meiden!!! over de 1000!!! op naar de 10000!! uhm onee........ 2000

zo net van visite terug!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Buddy, voel me zo alleen hier...

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach ja is ineens rustig ! dikke knufffffffff :)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vriend belde, is onderweg. Pffft hij maakt hele lange dagen. Is erg druk op z'n werk. Is al 2.5 weken zo.
    Maar nu is hij onderweg, en gaan we zo ff vieren dat ons kleintje mama zo schopte...!
    Nu voel ik trouwens al ff niks mee. Zal wel lekker slapen nu.

Truste allemaal
    Liefs Boney

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    ik ga ook eens me bedje opzoeken....

Truste allemaal...

*Knuffie*

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het grootste gedeelte slaap je ukkie! als tie wakker is ga je er lekker van genieten!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga zo ook plat tot morgen!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

ik heb een erg onrustige nacht gehad, veel liggen piekeren.... Ik hoop maar dat de werkdag snel voorbij gaat, zodat ik snel mijn bedje in kan.

Fijne dag dames!

Xx Susan

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen dames...

Ik kom jullie vandaag maar eens helpen richting de 2000 pagina's...:)
    Ik ben vandaag lekker vrij..mannetje is werken heb alleen om 11 uur even rijles..maar daarna ben ik weer van de partij..;)

Eens kijken hoever we vandaag komen...:p
    Jullie helpen me toch wel he..?

Knuffie..

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    hier ook weer wakker wel heel slecht geslapen ik liep om half 4 weer rond te wandelen door het huis verschrikkelijk.
    Nou vandaag en rot dag dus zal niet veel hier te vinden zijn heb straks eerst een begrafenis van mijn oude baas, daarna moeten we gaan werken want morgen is de opening vanavond een inloopavond op het werk voor de klanten die vast willen kijken (niet kopen) en dan is het weer 10 uur dus dan zal ik wel kapot zijn ;)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Heb ff stukkie terug gelezen en lees een hoop over mooie 20-weken echo's, leuk hoor!

Ik blijf vandaag (weer) thuis van stage. Ben toch bang dat ik het gewoon niet trek :( Ik heb het gewoon zo druk en veel aan mijn hoofd met afstuderen, stage, verhuizen enz. dat mijn zo bijzondere en geweldige zwangerschap bijna als laatste komt en dat wil ik niet. Gister een enorme huilbui gehad bij m'n vriend dat ik me steeds zo rot en niet lekker voel en er stress van krijg en me dan weer zo schuldig voel tegenover ons kleine meiske in mijn buik omdat ik weet dat stress niet goed is en me dan een hele slechte moeder voel.. Ik zorg voor mijn gevoel niet goed voor mezelf en dus ook niet voor hummeltje :( Dus ik ga straks mijn stagebegeleider bellen dat ik sowieso deze week nog wil aankijken om te kijken of het gewoon een griep is waar ik maar niet overheen kom of dat het toch bij de zwangerschap in combinatie met teveel gedoe eromheen hoort. Pff, vind het wel moeilijk hoor.. Ik had zo gehoopt dit jaar mijn diploma te halen zodat ik ook geld kon gaan verdienen, we krijgen het echt krap straks. Nu krijg ik nog meer studievertraging. Maar goed, is niet anders. Meisje in de buik gaat nu even voor, de rest komt wel.
    Misschien alleen maar goed want ik geniet gewoon niet van de zwangerschap zo :cry: Iedereen roept steeds 'geniet er van want het is zo voorbij'.. tja, dat lukt me nu dus niet..
    Zo, dat is eruit. Ga ik nu weer even op de bank en straks mijn stagebegeleider bellen..

Fijne dag vandaag meiden! En bedankt voor het luisterend oor (oog ;) )

Liefs Maja

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen Vivian..

Niet zo'n leuke dag dus voor jou..:(
    Succes meid...!

*knuffie*

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!

Een hele dikke knuff voor jou meis...!
    Probeer er toch een beetje van te genieten...

Deel Deze Pagina