leuk dees, ben benieuwd! Ja het gaat echt snel allemaal, we kunnen nu al gaan aftellen ipv optellen.....
Ja Miss, echt wel. Ik weet nog dat ze net onze humpies terugplaatsten en nu voel ik ze al schoppen. Over 18 weekjes zal mijn buik alweer leeg zijn
Daar zie ik wel etegn op..straks een lege buik..het is toch al echt iets geworden wat bij me hoort...en het is zo'n heerlijk gevoel..maar goed.. Straksd hebben we onze kindjes echt in onze armen..dat is natuurlijk veeeeeeeeele malen mooier..
Ik weet nog dat ik zooooooo graag weer zwanger wilde zijn, zo graag een dikke buik wilde... maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben als ie weg is en ik een gezonde baby in m'n armen heb,,,, deze zwangerschap is niet echt wat ik me er bij voor had gesteld
Nou meiden..ik moet gaan..heb zo rijles..ben er rond 1 uur weer...en kom dan weer volop hier kletsen..tot straks...
mijn dochtertje is 3,5 ... ze word 4 in febr. Eigenlijk hadden we nu al een 2de moeten hebben van alweer 2 jaar oud...
Wij hebben hier 8 jaar op moeten wachten maar ik merk dat ik het me ook allemaal veel rooskleuriger had voorgesteld. Ik dacht dat het 9 maanden alleen maar genieten zou zijn. Nou, niet altijd dus
sorry even ego berichtje... de verloskundige is vandaag niet bereikbaar... alleen op het spoednummer, maar om die nou te bellen om m'n zorgen te laten verdwijnen... jullie denken dus allemaal dat het geen kwaad kan die stoomdruppels?
Toch het spoednummer bellen, tenminste, dat zou ik doen. En anders de fabrikant maar daar hoef je niet snel antwoord van te verwachten. Of je kan je huisarts misschien bellen?
Mijn ma heeft de muurstickers van de schaapjes binnen en ze zijn heeeel mooi zei ze. Het lijkt wel sinterklaas nu alles ineens binnen komt
Ik zou gewoon het spoednummer bellen, als jij je zorgen maakt is dat voor jou toch ook spoed? en anders idd wat Dees zegt, de huisarts, die weet het ook wel. Ik heb geprobeert alles bij te lezen maar valt niet mee. Tantepino, vervelend dat je zoveel last hebt, denk je goed aan jezelf? Ik heb een leuke site gekregen van iemand: http://www.klompies.nl//index.php je kunt daar je geboortekaarjte op klompjes laten zetten. Ik vond het erg grappig. Dadelijk gaan we voor de 20-weekse echo, part 3. Nou, ben benieuwd hoor. Ik ga nog even terug lezen en hoop zo beter te kunnen reageren (mijn geheugen is ook niet meer wat het is geweest) Liefs Anette
ja m'n vriend is verkouden, heeft vannacht z'n hele kussen met van die stoomdruppels besprenkeld tegen verstopte neus... werd er gewoon dizzie van, hele kamer stonk... lees ik vanochtend op de verpakking: NIET GEBRUIKEN TIJDENS DE ZWANGERSCHAP! het zat dan wel niet op mijn kussen, maar rook het wel en heb er uren in gelegen...
Ik had gisteren ook het gevoel dat ik voorniks met spoed op de verloskamers had gezeten. Ik ben tenslotte alleen maar duizelig. Maar daar zeggen ze beter 10x voorniks langskomen/bellen dan 1x niks doen en dat er dan iets ergs is.