Wen, ik zou gewoon even bellen, het houdt je toch bezig al denk ik echt dat het geen kwaad kan. Succes
Ik weet ook niet veel te kleppen. Ik moet nog een was opvouwen en een beetje opruimen. Dat ga ik zo rustig aan maar eens doen. Wat eten jullie vanavond? Wij spruitjesstamppot met gekruide gehaktballetjes.
Anette, veel plezier! Wen, bel gewoon joh. Ze worden er tenslotte voor betaald om jou gerust te stellen en vragen te beantwoorden. Ik duik m'n bed weer even in. Zit hier te knikkebollen achter de computer. Heb trouwens in de lounge een vraag gesteld over hartjes schilderijtjes die op het foldertje van de Prenatal staan. Heeft iemand van jullie daar goede ideeen over? Nou, tot later! Eerst ff de oogjes dicht.
Wij eten vanavond rijst met prut.... Wen, ik zou ze ook gewoon bellen. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, maar het is fijn om dat van de vk te horen. Aurelie, gefeliciteerd met de 20 weken. Anette, veel plezier bij de echo. Ik ga er alweer vandoor, tot later.
Eten: Denk dat we wat makkelijks eten. Mijn broer is jarig dus dat zullen wel hapjes worden vanavond. En taart, jummmmmie Ga nu echt slapen.
ik weet nog niet wat ik te eten maak, heb voor john een biefstukje uit de vriezer gehaald dus t word iets met aardappels Moet ook nog 2 wassen strijken, en eigenlijk kan m'n huis ook weer een sopje gebruiken maar weet niet of ik dat ga trekken vandaag,...
goedemorgen allemaal! ff ego-berichtje na mijn ***-dag van gisteren.. pfff...had het echt gehad.. Nu gaat het weer goed! Heb de kleine gisteren de hele avond gevoeld en die was me toch aan het trappen! mannetje kon het nu ook heeeel goed voelen! En dat echt een half uur of zo.. was zoooo leuk! voorheen waren het elke keer enkele schopjes, maar nu echt gewoon trappen! super gewoon! kamertje is bijna klaar.. net laatste stukje structuurverf erop gedaan.. Mannetje is de radiator aan het schilderen en de vensterbanken zijn ook al gehaald.. die passen er perfect bij! Vandaag gaat het in ieder geval een heeeeeel stuk beter dan gisteren! Me happy vandaag! Ga nu naar de buuf ff een kop thee drinken! Gezellig! Ben er straks weer ff!
Dan maar een dag niet hoor.. kom op! Niet teveel van jezelf verlangen! Wat niet gaat dat gaat niet hoor! Oja. wij eten vanavond pannekoeken! jammie! \/
Fijn dat het beter gaat Sizzel en dat je je ukkie zo goed kan voelen. Ik ben trouwens benieuwd naar het kamertje als het klaar is
Pfffffffff, ik heb de stap gezet en heb meer info gevraagd bij 2 leveranciers van mandjes en kistjes. Ik zit er al zo lang tegenaan te hikken. Een urn hebben we al gevonden. Het is zo dubbel om ook die dingen te moeten regelen . Meiden, ik ga even de was opvouwen.
knap van je , sterkte! er is ook een site www.babymandjes.nl geloof ik, die hadden ook hele mooie mandjes
Ik denk dat jij kindermandjes bedoeld. Die heb ik net ook een mail gestuurd en naar http://www.grafkist.nl/boswitje.htm . Ik vind het Boswitje erg mooi en het Wiegkistje met vlinders. Daar heb ik de prijzen van gevraagd.