Sizzel (of iemand anders) kan je me alle lijstjes PB-en? Dan zal ik vanavond zo'n site als die van de dec. mama's maken
Effe klagen, Ik vond eigenlijk mijn 20 weken echo wel een aanfluiting. Er werd zo goed als niks uitgelegd en duurde max 10 min . Ik vond het echt jammer, had er gewoon veel meer van verwacht. Dus als wij volgende week in NL zijn laten wij ook een uitgebreide pretecho doen, en komen wij hopelijk ook het geslacht te weten
10 minuten? Jeetje! De mijne duurde ruim 3 kwartier waardoor alles ook nog eens uitliep. Kan je daar geen pretecho's laten maken?
Ja 10 minuten dat maakt me ook onzeker, kan toch nooit alles zien in 10 minuten ? hier heb je ook wel pretecho's maar super duur. Wij gaan volgende week naar NL dus laten we daar een pretecho maken.
pffff word net van m'n bank getilt omdat de telefoon ging... belt der een of andere eikel om te vragen of ik het kwamntum foldertje 2 dagen terug gekregen heb, ja weet ik veel... dat ze daar mensen (rond etenstijd nogwel) mee lastig moeten vallen zeg
Die van ons duurde ook maar hooguit 20 min hoor... Ook niet errug lang dus.. Maar ja.. denk wel dat ze alles gezien hebben!
Vanochtend ben ik weer voor controle naar de vk geweest. Het spreekuur liep bijna een uur uit De reden bleek na drie kwartier: er was een stel voor een termijnecho en het bleek niet goed te zijn Zag de tranen in hun ogen. Dan ben je ook weer even dankbaar dat je eigen beebje het zo goed doet. Gelukkig was bij mij alles goed. Bloeddruk was 100/70, ook wel goed geloof ik. En vandaag ook voor het eerst het hartje horen kloppen via de doptone De lijstjes vind ik zo prima hoor, goed gedaan Voor de lijst: de volgende afspraak bij de vk heb ik 1 november om 10 uur.
Toen wij het slechte nieuws kregen keek ook iedereen in de wachtkamer ineens heel angstig. Wij liepen met de echoscopiste en een gynaecoloog naar een ander kamertje. Ik geloof best dat mensen daar flink van schrikken als ze nog voor de echo moeten. Maar..... Fijn dat met jullie ukkie alles goed was!
Dees, heb je even toegesproken in je topic 'zwangerschap en werk' Oja, die duizeligheid komt bij ws wel door stress ed. ik heb geen bloedarmoede of lage bloeddruk. Toch zou ik je bloed even laten prikken om bloedarmoede uit te sluiten. en anders.. Rustig aan! Heb net met mijn stagebegeleider gebeld. Hij vond dat ik goed bij mezelf moest nagaan of ik het allemaal wel zou redden. stage, studie, verhuizing en natuurlijk zwanger zijn.. Hij zei dat er vanuit de organisatie absoluut geen druk om me ligt en dat ik als ik wil eerst mijn theorie op school mag halen en op latere termijn terugkomen om bij hun mijn stage te doen. Zo lief vond ik dat, moest moeite doen m'n tranen in te houden.. Maar dat maakt het voor mij wel makkelijker om de keuze om wel te stoppen met stage te maken. Ik ben nu ook begonnen met mijn afstudeeropdracht en dat alleen al is pittig! Nou, heel verhaal weer.. Heb net een kop champignonnesoep op met een broodje knakworst. hmmmmmmm, gezond! En vanavond ook nog een verjaardag.. Tot vanavond denk ik!
Hier net de rijst met kip achter de kiezen, het was lekker! @ Supermummy: 10min. ? Dat is wel heel kort. Wat heeft ze WEL met jullie besproken dan? @ Meiske74: fijn dat alles goed gaat! Ik ga straks naar de zwangerschapsbegeleiding, maar heb 0 komma 0 zin om op te staan van de bank. Tis ook zo vreselijk laat: 20.45.......
Ik zag het Maja, dank je voor je reactie. Fijn dat ze bij jou niet moeilijk doen verder. Ik heb trouwens wel bloedarmoede. Dat hebben ze op 20 september ontdekt en ik ben dezelfde dag begonnen met staalpillen. Ik weet dat het 4-6 weken kan duren voordat die werken. Maar als ik erom vraag zal de gyn best een keer extra willen prikken.
ik heb er wel eens wat over gelezen dat betekend volgens mij,of je bloeddruk is te laag of je ijzergehalte is te laag.maar je kunt inderdaat morgen eff beter je gyn bellen.
IJzer zou kunnen omdat het nog even kan duren voordat de staalpillen hun werk doen. Mijn bloeddruk was gisteren 82/124 en later die dag 78/128, goed dus.