Hallo dames... even mijn frustratie kwijt hoor... Wij hebben op marktplaats onze geweldige lieve kat staan, hij is 12 jaar oud, maar hij moet weg omdat hij niet met kinderen om kan gaan... en nu krijg ik allemaal mailtjes van mensen die vinden dat we dierenbeul zijn enzo, echt hele boze agressieve mailtjes! Ik durf bijna mijn mail niet meer te openen... Maar ja het is of die kat weg, of een kind hebben die straks allemaal bijt en krab littekkens heeft! Ik HAAT het als mensen zich met andermans zaken bemoeien
Tsja Thirza, ergens snap ik de reacties wel een beetje. Ook al heb jij de beste bedoelingen voor je kat, veel mensen doen hun beesten weg met een k*tsmoesje. Een ineens onstane allergie ofzo terwijl dat niet waar is. Kan je het niet eerst proberen? Ik heb 5 katten en geen van allen zijn echt gek op kinderen maar met ons kleintje vertrouw ik erop dat het wel goed gaat. Op voorhand zou ik zelf ook niet zo snel een dier wegdoen. Nogmaals, ik zeg niet dat jij je kat zomaar wegdoet. Ik snap best dat het moeilijk is, zeker met een oude kat als die van jou.
Woow, mooi Tantepino. Ik denk dat ik alleen voor het lijstje met minder actieve leden een ander kleurtje zou nemen.
Ik kom over een uurtje ongever terug, ben ff weg Maar wilde even zeggen dat het lijstje er erg mooi uitziet!
@Dees, duizeligheid kan ook door adem komen. Mogelijke reden een: door die twee kleintjes in je buik is er druk tegen je middenrif en dat veranderd adem. Mogelijke reden twee: je zit natuurlijk in een intense en emotionele tijd door je situatie. Ongemerkt kan dit enorme invloed hebben op je adem (opervlakkig, onrustig, beetje hyperventilatie misschien etc etc) en daar kun je een duizelig gevoel van krijgen. Af en toe een warm voetenbad met zeezout, je handen laag op je buik leggen en daar naar toe ademen en af en toe eens flink uitblazen (lang uitademen) kan helpen. Liefs Amma
Ja dat kan heel goed, de ademhaling van mensen met astma is sowieso veel gevoeliger voor veranderingen, fysiek en emotioneel.
Het is niet dat onze kat kinderen niet aardig vindt, het is dat onze kat kinderen haat! Hij haalt echt zonder rede naar ze uit... Een vriend van ons heeft een dochtertje en die komt hier toch echt wel 3 of 4 keer per week, maar hij went maar niet aan haar. Als dat meisje van 2 hier komt dan stuur ik onze kat naar buiten, want het zal zeker niet de eerst keer zijn dat hij haar aanvalt! en aanvallen bedoel ik niet ligt! Hij haalt echt naar haar uit, als ze te dicht bij komt dan bijt hij... Als hij niet weg gaat dan moet hij altijd uit de buurt van ons kindje blijven en ik vrees dat dat een keertje mis gaat. Als hij in de buurt komt dan valt hij zeker weten aan... Misschien is het dierenmishandeling dat wij hem nu na zo'n lange tijd weg doen, maar als we nu niet een goed ander huisje voor hem vinden dan wordt hij misschien straks afgemaakt omdat hij een gevaar is voor ons kind. Dus liever nu een goed huisje dan dat hij straks het lootje legt! En geloof me, hij krijgt echt een goed huisje, eerder gaat hij niet weg... Desnoods zetten we een hok voor hem in de tuin neer! Maar mijn kind zal hij niet aanraken!
tantepin, de lijst ziet er mooi uit hoor. Als je wilt mag je voor mij nog een 3d echo toevoegen op 18 oktober. Pff, zijn jullie ook zo moe nog steeds? Word er een beetje simpel van. Ik weet niet meer wie maar veel succes vanavond met de zwangerschapsbegeleiding, ik ben gisteren voor de eerste keer geweest...... verder nog geen commentaar Liefs ANette
super mooi pino! heel gaaf lijstje.. Maaruh.. de afspraken toevoegen enz... hoe gaan we dat doen..? Of kan iedereen jouw nou een pb sturen met afspraken?
Heb liever dat iemand anders de site wil onderhouden (moet ie m wel ff op z'n eigen webspace zetten) Er was toch nog een websitemaakster hierzo? Wil t nu wel ff doen, maar heb nooit zoveel puf.. dus doe het tot een ander zich aanbied hem verder bij te houden
Zo! Ben terug. Was via het forum erachter gekomen dat iemand een paspop te koop had, dus die ben ik even gaan ophalen. Heeft precies de goede maten! (tenminst van voor dat ik zwanger werd ) Mooie stimulans om straks weer de zelfde maatjes terug te krijgen! Heb alles teruggelezen, maar ben helemaal kwijt wat er geschreven is. Las wel iets over een kat die echt niet met kindjes kan. Tja als ie zo agressief wordt van kindjes, dan gaat het niet! Het is niet alsof je hem dan "zomaar" wegdoet, en het zelf niet erg vind. Dus die mailtjes gewoon wegdoen. Misschien weet je dierenarts iemand? Heb vandaag wel fijn gewerkt, maar veel te veel gedaan. Dus nu voel ik me echt niet lekker. Plus dat ik nu ook misselijk ben van de autorit... ale: Heb echt een ongesteldheids pijn in ijn buik! Niet lekker... En dan word ik nerveus... Gelukkig is het kleintje lekker actief, dus zal wel goed zijn.
Zo hier vandaag eerst naar mijn werk geweest ff mijn haar daar laten kleuren van licht naar donker haahh had ik zin in! en toen met me ma nog ff naar babypark geweest! en daar een wipstoeltje gekocht een lime groen genomen met zwart! en een set Avent philips gekeurde flesjes met verschillende maten en een electrische flessen uitkoker! super makkelijk dus! kost wat maar dan heb je wat en bij mijn ma gegeten mannetje was toch werken,en toen samen nog ff bij de hema koopavond met 20 % korting genoeg gekocht nu echt bijna alles in huis zegmaar! ik heb nog niet teruggelezen geen energie sorry meiden met mooie echo gefeliciteerd! en nu is het stil hier!
Ik heb TantePino's mooie lijst even op een gratis website gezet, zodat Sizzel en MissN hem daar kunnen aanpassen. Het is verder niet zo heel ingewikkeld dat aanpassen, een beetje zoals Word. Het adres is: http://www.webklik.nl/februarimamas Als iemand een betere plek heeft voor de lijst, dan is dat ook prima natuurlijk. En als het te ingewikkeld lijkt om hem aan te passen, dan wil ik het ook wel doen. Ik zal MissN en Sizzel een pb'tje sturen met de inloggegevens.