Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik vind het een erg mooie lijst..
    Bedankt TantePino..!

Mamanorah ik zie je pb tegemoet......

Ik ga nu naar me bedje toe..morgen vroeg weer werken...:D
    Slaap lekker..

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden leuk en mooi geworden de lijst ;)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    handig! mamanorah!

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    AngelinaZ..ik heb je nieuwe afspraak gelijk even toegevoegd...
    Even kijken of het allemaal werkt he..;)

Nog even een vraagje...zouden jullie als jullie nieuwe dingen hebben voor op de lijst mij EN sizzel een pb'tje willen sturen...?
    Dit omdat het anders voor ons saampjes een beetje onoverzichtelijk word...en mocht sizzel het al hebben toegevoegd zie ik het gelijk en andersom ook...
    Dank jullie wel...

Ik zet de link van de site even in mijn onderschrift is wat makkelijker terug vinden..;)

Truste allemaal...

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    TantePino heeft 'm gemaakt hoor. :D Ik heb alleen maar een beetje geknipt en geplakt.... :D

Ik ga ook slapen meiden.
    Tot morgen.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    is er dan helemaal niemand meer? :cry:

ben net terug van de verjaardag en wilde jullie updaten over m'n beebje... maar dan vertel ik het morgen wel hihi ;)

slaap lekker allemaal!

dikke kus...

(oh heb extreem ingeslagen bij de HEMA met die 20% korting!... al die basisdingen van het lijstje binnen hihi)

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

WEL ben er nog!
    vertel vertel!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wil het wel weten ! vertel ;)

en ja hier ook alles ingeslagen van de hema met de 20% korting ! ben blij dat ik optijd was! anders had ik niks meer gehad :) wat een aasgieren haahahahaha

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, weer bij gelezen en bij geklets met m'n mannetje. Die heb ik ook al in geen week normaal gezien. Nu ook maar ff kwartiertje, maar goed.
    De lijst lijkt me reuze handig zo, zal MissN en Sizzel Pb en als ik nieuwe afspraken heb.

Verder heb ik vandaag met m'n teamleidster afgesroken dat ik waarschijnlijk 22 okt de ziektewet in ga. Het is voor mij nog wel te doen, maar mijn collega's moeten door mij een stapje harder. En daar voel ik me best bezwaard bij. Heb het dus vandaag met haar besproken. En dan blijf ik wel gewoon werken, maar dan in de ZW en boventallig. Kan dan gewoon m'n eigen gang gaan en op eigen tempo.

En voor de meeting... Ik pas me wel aan aan de rest en kijk of ik dan nog wel wat kan regelen. Het is met mijn baan gewoon allemaal wat moeilijker. En als ik dan in de ZW zit kan het allemaal ook wat makkelijker.

Slaap lekker allemaal.

Kus Boney

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En wen26... Je maakt mij ook nieuwsgierig, maar je zal nu wel lekker op 1 oor liggen...

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ik heb hier al een paar keer terug gelezen dat je kan zien wanneer je baby levensvatbaar is enzo. ik kan dat zo snel niet vinden op de site.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen meiden
    nou heb niet alles bijgelezen en ook geen tijd meer was gisteren pas om 11 uur thuis en was kapot en nu weer gaan werken bah bah gelukkig ben ik al om 13 uur klaar als dat maar neit uitloopt met de opening maarja das afwachten dus meiden jullie zien me later vandaag weer

fijne dag allemaal
    liefs en dikke knuffel van vivian

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Wen26 ik ben erg benieuwd maar ik lees het vanavond pas..

Ik heb een drukke dag..moet om 9 uur werken tot 4...dan snel naar huis want om half 5 heb ik alweer rijles tot 6 uur...dus dat word allemaal haasten..
    Maar ja..

Fijne dag allemaal..
    Knuffie

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ben ik ook weer,

Gister een drukke, maar leuke dag gehad. Eerst lekker naar de pedicure geweest en toen op kraamvisite bij een kennisje. Ze is 5 weken geleden bevallen van een gezonde zoon van 9 pond en het is echt opvallend hoe hij op zijn moeder lijkt! Hij heeft nu al een heel dikke en lange bos met roodbruine krullen, echt heel apart! Echt een lekker jong!
    Daarna moest ik nog naar het dorp lopen (3km) om mijn auto op te halen bij de garage. Het is een stukkie van niets, maar daarna was ik echt gevloerd! Heb Pilates maar even laten schieten en ben lekker vroeg gaan slapen. Nu voel ik me weer prima (hoewel de wekker om 6 uur echt geen pretje was!).

Wat heb ik in de gauwigheid allemaal terug gelezen...

@Dees: Jij maakt echt dat ik af en toe weer even met beide voeten op de grond wordt gezet. iedereen heeft recht op zijn eigen problemen en twijfels, maar als ik dan lees waar jij allemaal mee bezig moet zijn en ik me helemaal druk maak om een stom geboortekaartje... Ik heb er echt veel respect voor zoals je het allemaal doet!

@Wen: kom nou maar snel door met het bericht dat het een meisje is! :D

@ De rest: sorry, maar ik heb een geheugen als een zeef!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    super tantepino en mamanorah, Jullie hebben de lijst een stuk overzichtelijker gemaakt..
    Ik zal net als missn de link in mijn onderschrift zetten.. (slim MissN! ;) ) Dan issie altijd makkelijk te vinden en hoeven we 'm ook niet continu te plaatsen als "bericht" zijnde!

zo vandaag laatste dingen doen in de babykamer.. radiator aan sluiten, rail voor gordijnen op hangen en de plinten timmeren! dan issie voor even klaar.. dan is het wachten op de meubeltjes!

En wen....grrrr.... ik wilde het eigenlijk gisteren ook weten hoor. heb speciaal nog gisteren laat gekeken! Vandaag willen we het dus wel horen he!

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hihi..ik had iook gevraagd of dat als ze een nieuwe afspraak hebben ons beide even een pb'tje willen sturen..
    Dan is het voor ons wat overzichtelijker...en dan kunnen we gelijk zien wie wat heeft bijgewerkt..
    Misschien is dat slim om ook even bij die site erop te zetten...?

Ik ga nu naar me werk..tot vanavond allemaal...!

Liefs en een dikke knuffel..;)

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Heb heel even een vraagje;

Wat vinden jullie van ditkamertje??
    Kan ik overnemen voor 295 euro :D

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Lijst is echt super!

Ik heb er even bijgezet dat jullie ons een pb moeten sturen voor wijzigingen en aanvullingen!
    Wij passen het dan zsm aan!

Groetjes MissN en Sizzel ;)

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik zie geen kamertje..... :confused: :) !

ja... sorry... bovenstaande was voordat ik het snot uit mijn ogen had geveegd! hihi..
    Kamertje is echt super! echt heel gaaf!
    En is ook absoluut niet duur! Doen dus als jullie 'm ook mooi vinden! Is echt geen geld! :D

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo..... tis wel rustig hier..... hmmm.. dan ga ik maar even gauw een beetje opruimen hier.. is dat ook weer gedaan!

Deel Deze Pagina