Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    :) :) :)

leuk dat jullie allemaal zo meeleven en het graag willen weten... ik kan jullie vertellen dat ik de afstand tussen de boys en de girls nog een stukje groter ga maken want het is een meisje!

We zijn super gelukkig... ik had zelf al heel duidelijk het gevoel dat het een meid was en is dan wel erg leuk als je die bevestiging ook krijgt... Mijn vriend is helemaal trots op zijn 2 meiden hihi :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en toen was er niemand... :cry:

3. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier weer even een klein berichtje van mij.
    Alles gaat goed, erg druk met verhuizen en werk, lees wel nog met jullie mee hoor, maar af en toe geen puf om wat te typen.
    @Dees: meid, wat maak jij veel mee zeg, vind het knap hoe je je positivisme toch weet te bewaren. Hoop voor je dat alles straks wat makkelijker voor je wordt!
    @TantePino: mooie lijst hoor, ziet er super uit
    @Sizzel en MissN: mijn volgende afspraak is op 7 november om 10:00, zou een van jullie die willen toevoegen?
    @Naatje: mooi kamertje hoor, en niet duur. Leuk ook met die kroontjes. Soms moet je gewoon ergens tegenaan lopen.
    @Boney: fijn dat je de ziektewet in kan, dan hoef je je tenminste niet schuldig te voelen t.o.v. je andere collega's, zal zeker druk wegnemen voor je!
    @Wen26: als ik het goed begrijp heb je gisteren het geslacht van je kleine uk gezien. Hoop dat alles goed was met hem/haar, en dat je een fijne dag hebt gehad.
    @alle andere meiden die ik nu vergeet: hoop dat jullie het allemaal goed gaat en jullie heerlijk genieten van de bol wordende buikjes en de schopjes en trapjes.

Helaas voel ik nog helemaal niets van onze kleine meid. Vind het echt heel jammer, maar het is niet anders. Ik heb een voorliggende placenta, dus daar zal het mee te maken hebben. Soms denk ik wel iets te voelen, maar dat zijn meer kleine steekjes en geen plopjes of borreltjes. Ach, het komt vast vanzelf wel.

Helaas groeit mijn buik ook niet hard. Ben soms zo jaloers op die meiden die al zo'n mooie zwangere buik hebben. Ik kan denk ik de helft van mijn gewone broeken nog aan, en ik ben al 22 weken. Ik snap het gewoon niet, wil ook zo graag een buik!

Nou dames, fijne dag vandaag en zal proberen wat vaker iets te laten horen van me.

Liefs Amsy

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    !!!!!!GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!!

ik zal haar meteen aan de lijst toevoegen meid!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wen: Gefeliciteerd Leuk een meisje! Vooral als je jullie al zo'n duidelijk gevoel hadden!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Sooo ik ben ook wakker, zeg! Had geloof ik nog uren kunnen slapen, maar die uk van mij was zo aan het draaien en aan het doen, dat ik lekker wakker ben gebleven om hem te voelen! Je zag echt m'n hele buik golven! Moet zeggen dat ie dat nu iedere ochtend doet. De rest van de dag krijg ik gewoon schoppen, maar 's ochtends....! Zo leuk!

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wen, gefeliciteerd met jullie meid! :D :D :D :D

Ik geloof dat vandaag iedereen uit onze groep de 20 weken heeft bereikt. :({|=

En nu met z'n allen op naar de 26 weken. :D :D

Ik ga even werken, dus ik ben er later weer.

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Sizzel: dank voor het toevoegen van mijn afspraak.
    Even een vraagje: zijn er meiden bij die hun kleine ook nog niet (goed) voelen? Want bij de meesten van jullie lees ik hele verhalen over schoppen en manlief die al mee kan voelen enzo. Ik hoop dat ik niet de enige ben :( ...

9. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Wen: Gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk!

Ben ik nu de laatste van degene die het willen weten, die het geslacht nog niet weet? Als alles goed gaat, weet ik morgen. Ik heb vrijdag de 20 wk echo om 9h00 en ik kan niet wachten tot het zo ver is!

groetjes, Aurelie

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey amsy! Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Mijn vk zei dat de meeste vrouwen hun kindje pas na 20 weken beginnen te voelen. Heb zelfs met een collega gesproken die haar zoontje pas met 32 (!) weken voor het eerst echt voelde! Ze moest steeds terug op controle komen want haar gyn vond het maar raar... Nou het is een super gezond jochie! Dus niet druk maken hoor! Wel jammer natuurlijk. Vooral als wij hier zo zitten te kletsen erover...

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van harte! Ik krijg er al echt verstand van, zag het meteen :D :) :D

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja ik vond em zelf ook errug leuk, dus waarschijnlijk wordt dat em, morgen even kijken!

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    haha kijk dan eens naar mijn buik :)

Gefeliciteerd Wen met jullie meisje! :D

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    naatje, sorry, maar ik krijg de slaap niet uit m'n ogen blijkbaar, want ik zie geen kamertje... Zal wel aan mij liggen :oops: :rolleyes:

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Amsy.. Mijn mannetje voelt het sinds deze week echt heel duidelijk... Mijn placenta ligt ook aan de voorzijde, dus daar ligt het ook aan dat we het pas zo laat voelen.. Maar vaak voel ik wat kleine schopjes.. Niet echt flinke trappen hoor..Toevallig eergisteren heel erg veel.. maar daarna nam het weer af.. Dus meid.. maak je niet druk! Er komt een tijd dat je hoopt dat ie eens even wat rustiger aan gaat doen! hihi ;)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    aha duuuh.... Zie je ben nog niet wakker!

Heel mooi kamertje! Echt super leuk en ik heb zoiets op een site van een babyzaak gezien en dat was veel duurder!

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    wen: gefeliciteerd met je meisje :D

Ik krijg vandaag de proefdrukken van het geboortekaartje. Ben benieuwd hoe het er uit ziet, want ik het hem zelf gemaakt op geboortepost :D

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. geboortekaartje.. hihi.. daar moeten we ook nog een keer naar gaan kijken..
    Misschien morgen maar eens de boeken gaan halen!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    En ik moet Marc eens achter z'n kont aan zitten! Ons geboortekaartje zal in ieder geval niet standaard worden, Marc kennende....

Deel Deze Pagina