hallo dames.. hier nog steeds alles goed...(als je de kwaaltjes niet meerekend) wat een baaldag vandaag! kruip vanavond lekker op de bank om voetbal te kijken en doe verder lekker niks.... @sering...Balen meid..heeeel veel sterkte @Mrijn...hoop voor je datje ht mis hebt en dat het gewoon allemaal goed gaat! niet te veel piekeren he.. stress is ook niet goed..maar dat is makkelijker gezgd dan gedaan.. (zelfs het typen gaat niet goed...blegh) nou ik ga weer op de bank kruipen...wilde ff bijlezen... kom morgen wel ff goed reageren... big hug dees
Welkom bij de februarimama's! Ik wil je wel toevoegen, maar dan moet je even zeggen wanneer je uitgelteld bent! Is dit je eerste kindje en hoe oud ben je.. dan kan ik je meteen toevoegen!
zit net naar mijn banner te kijken en zie dat ik 6,7 wk zwanger ben.. hoe kan ik nou 6,7 wk zwanger zijn..dan zou er toch 7 wk moeten staan? mis ik iets? ben maandag pas 7 wk huh?
volgens mij klopt het wel en rekenen ze min of meer in procenten... (eh...volgens mij klinkt dit heel erg vaag...hihihi) Je zult zondag dus 6,9 wkn zwanger zijn... beetje vaag.. maar het klopt volgens mij wel..
hmm oke.. zal t s in de gaten houden.. dacht altijd dat het getal achter de komma de dag inhuild dus 6 wk en 7 dagen... dat klinkt dus nu heel raar dus vandaar dat ik ff gek keek...maar dat van die procenten klinkt logischer...toch vind ik het onhandig.. dagen tellen is toch makelijker lijkt me.... is zeker een buitenlands systeem..hahaha maar goed..tis dus 6 wk en 5 dagen... en zo ist!
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02...jaar,...kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Wiesje 31 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje Mom2bofnie 26 jaar, .. kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez Agenda Juni 20/6 esmay 1e echo 21/6 pipi24 intake vk 22/6 Wiesje intake VK 25/6 Mamalinda intake VK 25/6 ichtus intake VK 25/6 joma gyn 1e echo 26/6 MissN 1e echo 27/6 leonie 2e echo 28/6 Simba 2e echo 28/6 baby4me 1e echo GYN 28/6 sjaantje 1e echo 29/6 Wiesje 1e echo Juli 2/7 Shaartje 1e echo 2/7 kikkert 1e echo 3/7 MamaNorah 12.30 1e echo 4/7 susan71 1e echo 5/7 Marieke intake vk zweden 5/7 MamaNorah 9.00 intake vk 5/7 big dream 2e echo 10.10 5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn 5/7 amma intake VK 16.20 6/7 amma echo 11.00 6/7 Twins, afspraak huisarts (vermoedelijk 1e echo) 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 12/7 daantje86 1e echo 13/7 ichtus 1e echo 16/7 vivian 1e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 19/7 pipi24 1e echo 24/7 Wen26 1e echo 26/7 Wen26 intake vk 31/7 vivian conrole vk Augustus 6/8 Lis 1e echo Heb mijn gegevens eventjes aangevuld.
@ Welkom nieuwe mama's in spe! Zeg, wat vinden jullie van het idee van een schrikkelkindje? Ik zou het super vreemd vinden en zou daar zeker voor passen, maar mijn man vindt het idee geweldig...
ik lees ook veel mee op moment hoor meiden! mijn gegevens zijn leoniee 27jaar eerste kindje... ik vind alles ook nog steeds super spannend en wacht ook nog even geduldig af! van de week de huisarts gebeld en de assistente rukte me zo van de roze wolk bel over een maand maar terug.... oh oke Ga van de week maar eens een verloskundige bellen kijken wat die te zeggen heeft... alle nieuwe zwangere van harte!
zoals t er nu naaruit ziet ben ik de 24 of 25ste uitgerekend wel wel heel eng bij de 29ste hihi wel bijzonder... mijn man is de 28ste jarig dus we zien t allemaal wel! 8)
leuk dat je er bij bent Daisy... gefeliciteerd! ik kruip mijn bedje, na dit dagje misselijk zijn kan ik best een lekker slaapje gebruiken...
hey meiden. welkom de nieuwe meiden. sering bale zeg ik wens je sterkte. hioer geniet ik nog van een week vakantie en daarna weer werken waar ik best tegen op zie omdta ik erg moe ben de hele dag door
oh wacht, heb een pagina overgeslagen... veel meer nieuwe mama's... welkom allemaal! @dwazie... ik ben van begin oktober, dus nog net een weegschaal... maar wel super toevallig allemaal! slaap lekker
he meiden heb even een vraagje als ik nu medicijnen van de huisarts krijg (hij weet dat ik zwanger ben) mag ik er toch wel vanuit gaan dat hij de goede voorschrijft he? heb het medicijn ook op internet opgezocht en overal staat dat het tijdens zwangerschap gebruikt mag worden moet ik me nu nog zorgen maken?
hoi hoi, ik wil me graag bij jullie voegen, ik ben 26 februari 2008 uitgerekent van mn 1e hummeltje ik zit momenteel in de ziektewet dacht overspannen te zijn maar bleek dus zwanger! hahaha! gewoon last van mn hormoontjes dus hoop hier gezelllig mee te kletsen!
@sizzel. Mag ik ook op de lijst. Voor 29 febr. Ben 25 en 1e kindje. Kan ook 28 zijn, maar mijn banner staat ookj op 29 feb. Vind ik wel een leuke datum. heb as woe (volgens mij 27 juni) 1e afspr verlk. Alvast bedankt. Groet Maria
nou nou het is weer topdrukte! Geweldig al die nieuwe mama's erbij! @ sizzel, inderdaad een nightingale hier.... ik werk in de jeugdpsychiatrie en jij? Ik worstel me nu mijn nachtje door, als ik me zo beroerd ga voelen als gisternacht dan meld ik me na deze nacht ziek hoor... Zo balen, dat je je ziek moet melden en dan is het niet eens echt ziek maar zwanger, zwanger is niet ziek maar leuk! Voelt tegenstrijdig! nog 5 dagen dan heb ik mijn echo... ik tel echt af! kan niet wachten! Maar ff tussendoor he, als deze echo (8 weken) nou goed is, is dan de kans op een miskraam nog net zo groot, of kun je dan eigenlijk al wat zekerder zijn?
ik heb 2 jaar geleden een missed abortion gehad met 8 weken en 6 dagen dus denk dat je echt pas zekerheid hebt na de 12 weken..
wouw wat een hoop nieuwe meiden al zeg. allemaal gefelicteerd en kom ook lekker op de roze wolk zitten. sering wat rot zeg meid. ik moet eerlijk zeggen mag niet klagen hoor. ben alleen in de ochtend wat misselijk maar dat trekt weg als ik wat eet. zou iemand overigens mijn eerste afspraak vk erbijwillen zetten ik zag dat die er niet meer tussen staat. lianda 5 july eerste afspraak vk