Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi,

@Wen: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Blijf maar lekker hangen op die roze wolk.

Ik heb ook de placenta aan de voorkant en voel daardoor de schopjes vooral aan de onderzijde en zijkanten. Maar ze zijn wel duidelijk te voelen!

@Lieke: meid, geef duidelijk grenzen aan! Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen en zo voorkom je dat het helemaal uit de klauwen loopt..... Succes en kies voor jouw eigen gezin he!

De zwangerschapsbegeleiding was erg leuk gister. Ik had er weinig zin aan, maar ben blij dat ik gegaan ben. Ik kwam volledig tot rust....heerlijk!
    Het was ook wel nodig, want ik ben echt mega gestresst. Dit kan nooit goed zijn voor de kleine. Ik moet echt iemand vinden die voor mij alles weer in het juiste perspectief stelt. Best lastig allemaal.....

Xx

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ppfff das ook niet makkelijk met zo schoonma! ik had er denk allang wat uitgeflapt :confused:

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat de gym je helpt met ontspannen! Dat is echt heel belangrijk!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

meid rustig aan en ja de arts heeft er ervaringen mee en ja blijf maar lekker thuis is het beste voor je ukkies dikke knuffffffff ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier idem dito! :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid we duimen voor je mee! komt allemaal goed ;)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind het een heel mooi kamertje alleen voor dat geld zou ik toch echt een nieuw kamertje kopen! Voor 400 of 500 heb je een nieuwe (zie mijn album) En dan hoef je het ook niet zelf te vervoeren of uitelkaar en in elkaar te doen (word het ook niet steviger van)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das niet veel :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow Gefeliciteerd! Nog een prinsesje dr bij! :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    van dat het je toch rust gaf! en ja stres is niet goed voor je ukkie! ;)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh ja heb ik al verteld dat ik dinsdag even met mijn baas ben gaan zitten? Heb gewoon tegen hem gezegd, waar de fysio me voor waarschuwde: Als ik nu niet aan de rem trek, dan heb ik kans na de bevalling een lange tijd uit de running te zijn! Zelf kans om in een rolstoel te komen! Nou gelukkig snapte hij ook wel dat dat niet echt de bedoeling is. Dus hij gaat vandaag de bedrijfarts opnieuw een fax sturen, en dan krijg ik een nieuw gesprek. En als het mogelijk is en niet druk in de winkel, krijg ik aangepast werk, voor een gedeelte van mijn uurtjes. Kan dan bijvoorbeeld de aanvulploeg helpen met het beveiligen van kleding. Dat kan ik zittend doen.
    Dus ben benieuwd wat de bedrijfarts gaat zeggen.

Heb ook tegen m'n baas gezegd dat iedereen me voor gek verklaarde dat ik gewoon ga werken. Moest me maar gewoon ziek melden. Maar dat ik dat liever niet doe, op die manier. Wil het gewoon netjes bespreken. Was wel fijn want hij zei meteen, dat ie dat wel wist, en dat als ik me ziek meld dat ie dan ook wel weet dat er echt iets is! Vind het wel prettig dat ze me vertrouwen zeg maar...

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Dees.. collegatje van mij heeft een tweeling gekregen afgelopen november. Ze heeft tot 34 weken doorgewerkt en dat ging prima! Ze is zelfs een week overtijd pas bevallen.. Dat is ook echt uitzonderlijk voor een tweeling! Met de 2 is overigens alles goed! Maar ik denk dat dit wel een uitzonderlijk geval was hoor!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou das dan in ieder geval wel fijn! Alleen nu hopen dat die stomme bedrijfsarts ook een beetje mee werkt!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Debora, ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt! eigenlijk moeten ze niet zeuren, want ze krijgen alle uren terug! Fijn dat je baas je snapte meid!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @naatje mooi kamertje hoor ziet er gaaf uit!en ja wat Ariel zegt is wel waar je meot het ook nog uit elkaar halen en vervoeren voor dat geld en het wordt er niet beterder op en ja dan is het best een hoop geld! je heb voor 350/400 euro al een nieuw kamertje uhm ff voorbeeld kijk maar op www.babysuperstore.nl in de folder op de site! mischien wat leuks ;)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daar ga ik ook maar gewoon vanuit! Me buik die groeit in ieder geval lekker door nu, dus zal die kleine ook wel groeien (of is dat geen logisch gedachte ? :()

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goed meid dat je zo een goede oplossing heb! ;)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    neem aan van wel :D

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hoop echt dat die bedrijfarts een beetje meewerkt! Snap er niks van hoor, mijn baas is heel makkelijk, en de manager boven hem, schijnbaar ook, en dan doet die arts moeilijk?!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja of bij babyonline.nl Daar heb ik mijn kamertje vandaan en kreeg er ook nog een matrasje een babyfoon en een beer bij :D voor 500 euro. Gisteren betaald en krijg em morgen al binnen!

Deel Deze Pagina