Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het ligt vaak ook aan de persoon die je voor je hebt van de arbo jij hebt net een rotte :(

2. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @mamanorah: ben gaan samenwonen met mijn vriend inderdaad, en wel in zijn huis.
    Is wel even wennen hoor, maar ook heerlijk om niet meer met je weekendtasje van huis naar huis te slepen, geeft een hoop rust.
    Lief van jullie meiden dat jullie hebben gereageerd op mijn vraag, want ik maak me onbewust toch wel veel zorgen, ik wil het gewoon zo graag ook voelen, gewoon als extra bevestiging. Het voelen van je kindje is eigenlijk weer een soort volgende mijlpaal, HET teken van leven zeg maar.
    Als het aan de gevoeligheid van mijn baarmoeder ligt voel ik hopelijk de weeen straks ook minder ;), maar zo zal het dus niet werken waarschijnlijk.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Lijkt mij ook logisch! :D Die kleine groeit gewoon lekker mee!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als je een man hebt ben je helemaal zuur, die denken geloof ik altijd dat zwangere vrouwen zich aanstellen. Vrouwen (en dan vooral die kinderen heb gehad) zijn een stuk milder. Tenminste dat is mijn ervaring.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja ik heb ook een kamertje daar vandaan maar ik heb levertijd van 10 tot 12 weken in totaal en kreeg ook matrasje( al is het matrasje slecht hoor zou een andere aanschaffen) en een babyfoon en beer ja ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik moet morgen voor het eerst naar de fysio en volgende week donderdag afspraak bij de arbo!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik heb het kamertje van van asten babysuperstore in tilburg en moet 12 tot 14 weken wachten op het kamertje.. Komt waarschijnlijk pas half dec binnen..
    Maar ja. het is het wachten waard!
    Ook ik kreeg er een matrasje bij en een babyfoon!
    Alleen was de babyfoon niet alles en hebben we nu al een andere gekocht. De andere gaat naar mijn ouders voor als de kleine daar is!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. die beer heb ik ook! Hihi

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben dalijk waarschijnlijk maar een klein huisje dus een babyfoon is een beetje onzin eigenlijk. Maar ja als we dr 1 bij krijgen....daar zeg ik geen nee tegen.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o ff in mijn agenda gekeken het is nu 8 weken geleden dat het kamertje besteld heb! dus nu nog tussen de 2 en 4 weken wachten! gaat best hard ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    En het matrasje hebben jullie daar geen advies over gehad?

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor! Ik kan zo slecht tegen wachten! haha....wachten tot ik me baby in me armen kan houden is echt een kwelling haha. Ik kan al bijna niet wachten op eten! :evil:

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sizzel heb jij je spulletjes die je erbij gekregen heb al dan?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

:) :) :) ja hier nog 1 ;)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb alles online besteld. Ik kijk wel of het matrasje wat is... Is het niks geef ik em weg koop ik een nieuwe haha

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en hoe lang is jou levertijd dan?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb inderdaad een mannelijke arts en heb van andere collega's gehoord dat het er zo een is die niet aan de bak kan komen als echte arts... Maar goed dat zijn natuurlijk verhalen, of het ook echt zo is weet je niet he! :p

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar als het echt niet klikt met die arbo arts of dergelijke mag je om een andere vragen!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik moet morgen voor het eerst naar de Fysio ! ben benieuwd! oja en de fysio is een vrouw toevallig!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij zijn gewoon naar ikea gegaan voor de baby kamer, en dan hebben we niet eens het goedkoopste gekozen daar, en ik geloof dat we in totaal E420,- kwijt zijn. Das dan wel zonder matras, maar die krijg ik dan weer van de vriend van mijn moeder. En hij wil ons de commode ook nog terugbetalen. Beetje doorgeslagen in de cadeaus. (ben heel dankbaar hoor, maar nu word het me toch wel veel wat ik allemaal "krijg" ben eigelijk benieuwd hoeveel bezoekjes er tegenover staan!)

Deel Deze Pagina