hmmmm: is ze niet zo heel groot, halflang blond (en inmiddels half grijs) haar? Met een Maastrichts accent? hahaha
Kom ff zeggen dat ik weer weg ga. Heel slecht geslapen vannacht. Veel wakker. Ga zo weer werken. Hoop dat het gaat, heb erg pijn in m'n lijf. Nog ff wat eten nu. doei doei en tot morgen
Hmmm dat klinkt niet echt heel erg fijn! En inderdaad ze geven nooit super producten weg haha. Word waarschijnlijk een nieuwe kopen, maar ja alles voor de beeb!
Ik ga gewoon even kijken hoe het eruit ziet, en misschien heb je wel gelijk met het uit elkaar halen. Ik heb ook wel een nieuw kamertje gezien, en die kost 600 euro. Dus ik vind het wel schelen...
Ja ik heb geld van me ma en der vriend gekregen om bij het kamertje te leggen dus das een meevaller terwijl we het zelf makelijk kunnen betalen zeg maar!
Dat is zeker een verschil, naatje! Ik vind het niet duur hoor. En meestal zijn ze best makkelijk uit elkaar te halen, zonder dat je ze beschadigd of zo.
Die goedkope kamertjes staan er alleen in als lokkertjes, andere goedkope kamertjes zijn ook van mindere kwaliteit, ik ben daar namenlijk al geweest. Maar bedankt voor de tip!
Ja het scheelt inderdaad wel, maar net als bij ons wij hadden een kamertje op marktplaats gezien. Voor 250 euro. En die moesten we dan in Dordrecht ophalen. Nou boedelbak huren en benzine enzo ben je ook weer bij bijna 100 euro verder. Dus toen hadden wij zoiets van nou ja voor die 150 euro heb ik liever dat er een nieuw kamertje bij me thuis word gebracht en dat ik garantie heb enzo. Tis natuurlijk maar net wat je zelf wilt.
Nou lamp doet het dus niet.. nie leuk.. net meteen de winkel gebeld. Ze ging meteen kijken wat ze eraan kon doen. Belt nu de leverancier op! Ze belt me zo terug met hoe en wat... grrrrrr.... niet goed voor mijn hormoontjes!
nou 1100 weet ik niet hoor! Moet zo boodschappen doen en dan om 6 uur werken. Dus moet dan vroeg eten, omkleden naar m'n apepakkie... weet niet of ik kan helpen! Maar ga jullie lekker je gang! hahaha