Tis echt een super mooi kamertje hoor! Daar niet van! Ik wilde je alleen ff wijzen op de nadelen van marktplaats zeg maar. Ook als je het nu laat vallen en het gaat kapot tijdens het verhuizen..tsja dan houdt het op....En bij Ikea hebben ze ook voor niet veel geld mooie dingen trouwens
Ik zou echt niet zonder me ventilator kunnen! Ik lig al zoveel te draaien en te woelen en het warm te hebben....Zonder dat ding zou ikn iet slapen denk ik haha
ik ga ook maar eens de kou in! (Wil echt een winterjas brrr) en 1050 daar gaan we dan wel overheen denk ik! Tot zo!
heb tot nu toe maar 1 leuke winterjas gezien en die was er alleen nog in een S... hebben jullie nog een tip? Ik wil ook een jas... het is zooooo koud!
Ik heb eergister pizza gehaald, en heb me toch een last van mijn maag gekregen, niet normaal! Voorlopig voor mij geen pizza......
Ga trouwens zo die Alecto babyfoon kopen bij de blokker... hebben jullie die aanbieding al wel gezien? Slechts 49.95... (ik zou 'm gratis moeten krijgen voor het maken van deze reclame )
onee. toch niet alleen met ariël! Hihi. was ook niet erg geweest hoor. maar met meerdere is gewoon gezelliger!
ok.. dat klonk ook niet helemaal lief.. hihi.. ik bedoel dat het dan ook errug snel gaat met de pagina's! hihi.. Vind het altijd leuk met je hoor ariël!