Ik verveel me trouwens vandaag ZO erg dat ik maar WEER een buikfoto heb gemaakt en maar WEER in me album heb gezet hahaha....hoe bedoel je verliefd op me eigen buik haha
Oo oops dat was niet de bedoeling! Wilde je alleen ff laten weten waarom wij ervoor hebben gekozen toch ietsje meer te betalen voor een kinderkamer!
Nou meiden, ik ben weg. Zonnetje schijnt vollop. Kat zit te bleren dat hij naar buiten wil Heel irri. Hij houd ook niet op. Ach... Maar ik doe ze niet buiten als wij er niet zijn. Tot vanavond. En niet tot 1350 gaan, moet ik zoveel bijlezen vanavond. Bye. Liefs Boney
Haha ben ook niet boos! Ik ben niet zo snel boos te krijgen Huil tegenwoordig wel snel! ( Is trouwens nu niet het geval hoor )
Ok dan is het goed!! ennuh. dat huilen..pfff.. dat heb ik ook.. echt verschrikkelijk.. kan soms de hele dag wel..
zeker niet duur ook! wat is nou precies voordeel van de 88 tov de 85? alleen de termometer en muziekjes toch?
haha, misschien dat de ham niet meer zo fris was, mijn vriend had er ook last van. Normaal gesproken zijn de pizza's daar altijd goed!
oja.. hier gisteren een fruit joy gegeten.. neem even de gewoonte me over.. was wel errug lekker moet ik zeggen!
Haha dat heb ik dus ook! Ik kijk vaak de Ghost Whisperer. Niet echt een drama serie ofzo, eerder eng. En zelfs daar zat ik bij te janken Moet toch niet gekker worden!
Ohw Nou klinkt in ieder geval niet prettig! Maar goed dat je alleen niet zo lekker was in plaats van een voedsel vergiftiging!
Fruit Joy hmmm nou moet je me ff helpen hoor...is dat dat ijsje van die reclame met dat jongetje bij ze ouders in de auto "he hij is groen, pa trapt op het gas moet weer hard remmen koffie tegen de vooruit en dat ie dan zegt en nou issie weer rood"?
Volgens mij wel ja.. en er zitten op de 88 sterretjes die licht geven.. maar verder.. geen idee... hihi..
Haha nou ik vind me buik niet zo slank meer hoor! Ik kan me eigen muts niet meer zien als ik sta of lig haha!