Super jij gaat snel joh! Moet hier nog beginnen met lakentjes te stikken, maar ze hadden niet al m'n stof bezorgd dus das al weer vertraging...
Hahaha nou wat ikbedoel is zeg maar alleen een tong voor nodig...lijkt mij dat dat wel gewoon de hele zwangerschap door zonder problemen kan ? of niet
waha ja volgens mij wel! Maar dat doen wij niet, dus misschien dat ie het daarom niet erg vind! Vind dat zelf namelijk niet prettig! wahaha
Een webshop met baby/kinderkamer spulletjes. Veel zelf gemaakt. Wilde beginnen met lakentjes enzo te gaan stikken. Wil een heleboel klaar hebben liggen als voorraad, zodat ik na mijn verlof het echt kan gaan verkopen!
Meiden, wat een heerlijk onderwerp! hahaha Kom op het juiste moment aanwaaien blijkbaar.. Ik heb er zelf niet zoveel over mee te praten want hier gebeurt er al maanden niks En scheren kan ik nog zelf haha. Ik heb wel al van die nachtmerries dat ik dan net moet bevallen als ik me een tijdje niet geschoren heb en dan echt zo'n enorme pruik heb zitten Lekker voor de vlos, schaam me nu al dood. En er dan nog even flink bij poepen, gebeurt toch ook regelmatig? Zucht.. lekker hoor bevallen haha. Nou, ik ga thee zetten.
Ga je er net als Dees dr moeder ook dingetjes op borduren enzo? Zo ja dan weet ik al een klant voor je
Ja ik snap wat je bedoelt, haha, hij snapt oook altijd mijn hint als ik zeg dat alles weer geschoren is hahaha
Ja dat zou ik graag willen, alleen heb ik niet zo'n machine. Dus daar wil ik voor sparen, want das wel leuk!
haha ja euh...er werd niet door iedereen begrepen wat ik bedoelde dus het dan maar ff gewoon uitgelegd!
kijk daar maak me dan meer druk om! Ik zou me dus helemaal rot schamen als ik voor de vk en kraamhulp m'n darmen leeg maak! Daar krijg ik nu nachtmerries van!
Haha dat lijkt me ook echt vreselijk hoor! k zou dr niet aan moeten denken! En dan vriendlief dr ook bij! De gedachte alleen is al vreselijk!