Ja precies! En toch schijnt het allemaal heel normaal te zijn! Maar ik hoop dat ik zo bezig met de kleine ben dat ik het niet door heb ofzo! Daarom wil ik ook echt niet m'n moeder of schoonmoeder erbij hebben ofzo!
Ik heb de laatste dagen last van mijn rug, vooral van onder, alsof het van mijn buik naar rug trekt, beetje vervelende pijn. Komt het iemand bekend voor?
Zou best kunnen denk ik, maar meestal trek ik het echt niet meer vanaf 15:00u, voel me dan een wrak. Ook last van een soort van duizelingen, heel vervelend.
ooeeh das niet lekker! Even bloeddruk laten controleren. las ergens dat je tussen je 20ste en 24ste week de laagste bloeddruk hebt, misschien zijn dat die duizelingen.
Zo dames ben ik weer! Ik zat net bij de december mama's te kijken en ik zag gewoon dat er al 3 dames bevallen zijn, waarvan 2 kindjes het niet hebben overleefd en het kindje van jufffie leeft geloof ik nog wel, werd er niet helemaal wijs uit! Vreselijk zeg!
wat hebben jullie weer voor onderwerpen hihihi... tsja ff terug komen op dat scheren mijn buik zit echt flink in de weg ik kan dus ook echt (bij) niks meer zien dus ik doe alles op gevoel al moet ik zeggen dat dit niet het gewenste effect geeft
ja klopt heb ik ook gehoort volgens mij van onze verloskundige. mijn bloedruk is zowieso altijd al laag geweest (onderdruk) dus ik heb het wel gemerkt en nu nog als de bloeddruk ineens daalt
en wat kost zo'n lakentje ook al weer? en is het de bedoeling dat ik zelf een laken koop? want dan word het een duur grapje denk ik?
ik had de laatste keer vooradt ik naar de vk moest drop gegeten en mijn onderdruk was ineens 70 inplaats van 60
bedoel je met uitbed komen? zo ja, als ik te snel opsta word ik duizeling of als ik gebukt sta en recht kom. ik heb hier altijd al last van gehad ook voor de zwangerschap het is helaas niet prettig maarja liever laag dan te hoog.