Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha, das ook weer wat! Ze weten het ook echt niet he...

Mnsen vragen ook altijd hoe ver ik ben, en dan zeg ik 22 weken... Oh, en hoe lang duurt een zwangershap? :confused: :D mensen hebben soms echt niet opgelet bij biologie!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: de tijd gaat zo enorm snel!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ debora leuke foto----> die met de kat :D

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Biologie was voor mij dan wel het saaiste vak, maar dit soort dingen weet ik dan nog net wel ;)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je! tis een gek beest!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

hahahahaha er zijn er ook veel die vragen hoeveel maand ben je en dan moet ik echt gaan tellen want ik zeg nooit zoveel maand ik zeg altijd ...weken

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ik zeg dus ook altijd weken... 22 weken is ongeveer 5 maanden.

9 maanden x 4 weken =36 weken. Dus in weken is het langer zeg maar. en dat snappen mensen niet...

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    onze hond vind mijn buik wel interessant maar dan likt ze altijd aan de navelpiecings...toch voelen die dieren dat echt goed aan als iemand zwanger is of pijn heeft enz....

ik moet straks nog ff met onze hond terug naar de dierarts ivm behandeling oormijt

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik weet het ook alleen maar omdat ik wel is op vaderschap.org kijk. Daar staat ut dr namelijk bij!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    eigenlijk duurt een zwangerschap in maanden eigenlijk 10maand dat staat ook in veel boeken.

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn moeder heeft al plaatjes maar ik kan vragen of ze wat voorbeeldplaatjes naar me wil mailen. Dan kan ik ze weer doormailen naar jou ;)

Pfffffffff, ik ben bijgelezen. Leuk Wen, een meiske. De jongens lopen nu écht achter zeg!

En Kikkert wat een mooie buik.

En dan over de cavia scheren. Ik kan er nog redelijk bij maar de afwerking is niet meer zo netjes. De gyn wil vanaf nu elke week mijn baarmoedermond gaan meten en dat moet inwendig dus ik moet de struikjes weer eens snoeien :) .

Nou, de baas belde net en vond het allemaal prima. Ik moest maar rust houden en de rest zouden we wel bespreken als ik er weer was :confused: . Het is maar net hoe zijn pet staat denk ik. Ik heb ook doorgegeven dat ik de 34 weken niet zal halen, dat de gyn had gezegd dat een tweelingzwangerschap topsporten is en zo voelt het ook. Ik heb zelf gewoon geen conditie en wat spekkies mee te dragen dus tsja. In mijn geval mag ik in mijn handjes klappen als ik de 29 weken haal zei de gyn. Tsja, we zullen wel zien.

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh had ie oormijt, das vervelend! Maar zo'n behandeling helpt altijd wel...

Ja vooral de kater heeft het in de gaten! Die doet dus dat soort dingen. Loopt contant achter me aan enz... Wel echt lief!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mijn kat die gaat ook altijd op me buik liggen tegenwoordig! Word lachen als die kleine dalijk hard gaat schoppen haha

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dees, ik denk echt dat jij het beste kan stoppen met werken. Je zult je energie hard nodig hebben voor na de bevalling!

Heeft je moeder ook patronen voor de normale borduursteek?

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    JEEJ :D Nou ikben in ieder geval geïnteresseerd in alles dat met pooh te maken heeft!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    fijn dat je baas nu begripvol was! en maar even afwachten hoe lang je het volhoudt. Kun je toch niet zeggen... Nu maar even rust houden!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ff naar de wc de kleine trapt bijna de hele tijd (als ie wakker is) op mijn blaas.

ik ga nog ff wat aan de was doen dus ik ben er ff vandoor----> tenminste als ik niet verdwaal tussen de was

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsja ze wisten niet zeker of het oormijt was maar ze hebben haar en voor alle zekerheid tegen behandelt en ik moet zeggen ze heeft geen jeuk meer aan haar oortjes

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Naatje, de kruissteek bedoel je? Ja daar heeft ze wel wat van maar ik weet niet wat voor patronen.

Ariel, ik zal vragen of ze me wat voorbeelden van Eeyore kan mailen.

Ze heeft vandaag 1 van mijn babymutsjes meegenomen en daar gaat ze Luuk op borduren, ook zooooo lief.

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zo lief hè! Krijg zo'n zin om naar Eurodisney te gaan als ik die reclame zie op tv! :D

Deel Deze Pagina