@ dees ik heb opeens ook super zin in pepernoten ik denk dat ik zometeen maar even naar de kruidvat loop die ligt hier 5 min lopen vanaf
Terug van de internist, hij was dolblij dat de pillen werken t was zijn laatste hoop... haha kan nog steeds niet normaal eten maar de erste pijn is weg, mag nu na de bevalling terug.... als nu ook m'n rug normaal zou doen zou ik nog een fijne 2 de helft hebben.... heb net wat nieuwe kammetjes en schaartjes gekocht dus ik ben klaar voor mijn nieuwe beroep als knaagdierkapster
Fijn dat het een beetje beter gaat Tantepino. De dames kletsen hier nogal maarre, een aantal pagina's geleden heb ik gezegd dat mijn moeder een proeflapje heeft gemaakt van het schaapje. Mocht je het wat vinden dan hoor ik het wel . De foto staat in mijn album.
Amsy niet getreurd, hier ook pas 2 dagen ofzo dat ik echt iets voel! Het komt echt wel. Als de schopjes/plopjes eenmaal daarzijn is dat echt een heerlijk gevoel! (vind ik dan tenminste!)
Ik kan ook zo genieten van de schopjes al is het ook wel dubbel allemaal. Het kleine humpie ligt soms dwars en kan dan al flink uithalen, dan is het ietsje minder genieten hoor
grrr... kom alleen maar even klagen.. winkel heeft niet terug gebeld voor die lamp.. die kunnen morgen dus een boos telefoontje van mij verwachten... i am not amused! grrrr ga nu ff naar een andere vriendin toe.. ff blijkletsen! (sorry, moest ff mijn frustraties kwijt!)
Goh Sizzel, om dat soort dingen kan ik me dus ook heel kwaad maken. Hier met Essent, ze zijn vergeten ons aan te sluiten/oversluiten en zouden gisteren terugbellen of ze weten waarom niet. Ze hebben dus nog steeds niks laten horen die sukkels
halooooooo lady's... Sorry ben erg vrolijk...waarom..? Geen idee... HIHI..! Heb lekker gewerkt, auto rijden ging weer heerlijk... Mo9rgen naar de verloskundige... Kussie en knuffie..
Hoi hoi, onder de vergadering vanmiddag wilde mijn dochter ook even mee discussieren. Ze was echt giga aan het trappen en ik zat met een glimlach van oor tot oor. Collega's keken mij een beetje verbaasd aan. Ook al loopt alles niet op rolletjes momenteel, van dat soort momenten word ik even weer superblij! Xx
Weer veel geschreven hier dus ben er maar even voor gaan zitten. Sizzel, balen zeg dat je lamp het niet doet, laat je hormonen morgen als je de winkel aan de telefoon hebt maar goed zijn werk doen, bellen ze de volgende keer meteen op! Amsy, ik heb ook nog steeds niet echt een buik en nu ik weet dat onze uk goed groeit vind ik het niet meer zo´n ramp. Wedden dat de groeispurt bij ons nog komt! haha, iedereen hier met pepernoten, ik vind ze niet lekker maar de chocoladeletters wel hoor! Naatje, als je het kamertje leuk vind moet je het kopen hoor, ik vind het niet zo duur. Zijn er hier meer die last hebben van een soort spierpijn aan de binnenkant van de bovenbenen? Groetjes Anette
@Anette, die spierpijn heb ik ook. Is volgens mij bandenpijn. 's Avonds heb ik vaak onderin mijn buik pijn en dat trekt door naar mijn liezen en bovenbenen aan de binnekant, geen pretje Ik heb net gevulde speculaas gemaakt, staat nu in de oven! Jammie, zin in! Ik heb nu veel meer zin in dingen nu ik mijn stage heb gestopt. Kom er nu pas achter hoeveel energie me dat gekost heeft! Ik heb veel meer zin in leuke dingen ondernemen en achter babyspul aan enzo. Pff, goeie beslissing gemaakt denk ik. Ik was echt op! Shit, de speculaas moet nog een half uur
He lieve meiden, Hier ook een berichtje van mij. Gisteren ben ik vanuit mijn werk naar huis gegaan met een harde buik. Had de vk gebeld voor advies, maar zij stuurde me naar huis. Ze is langs geweest, met de beeb is alles goed en ook de baarmoeder was goed gesloten. Maar wel het dringend advies om nu en volgende week rust te houden om te kijken of dat helpt. Ik ben wel even geschrokken, maar ben nu dus thuis en doe rustig aan! @Maja, lekker speculaas! Liefs
goedeavond meiden hier f kort berichtje van mij wat hebben jullie veel geschreven zeg heb niet alles bij gelezen was me toch echt teveel hier lange dag achter de rug zou eigenlijk om 1uur klaar zijn met werken maar is uiteindelijk 3 uur geworden en dat met te weinig slaap wat ik gehad heb breekt me ech op hoor Nou morgen naar maastricht ben benieuwd wat ze daar zeggen
Vivian veel succes morgen..ik denk aan je..en duim voor je dat gewoon alles goed is... *KNUFFIE* voor jou meis..