Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Lekker bruine meergranen boterham en dan met appelstroop, mmmm
    Zit ook ijzer in :D

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh ja, nu je het zegt...

ik at altijd wit brood (die van de blueband die dan bruin moet voorstellen zeg maar)... maar ik wil nu alleen maar donker meergranenbrood... dat witte smaakt voor geen meter meer... gek he?

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Inderdaad staat bij die embryo's alles al genetisch vast, al weet niemand nog wat.

Ja, wonderlijk wat ze tegenwoordig kunnen. Zonder hulp had ik deze zwangerschap ook niet gehad. Wij hebben namelijk een kans van minder dan 5% op een spontane zwangerschap.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh, hier een pindakaas verslaafde. heerlijk.
    Kan niet lang blijven want ik moet gaan werken. heb er vandaag echt helemaal geen zin in, mijn keel is schuurpapier en gewoon geen zin om iets te doen (lui ding ben ik ook)
    Dus tot vanavond, klets ze

5. 40plusmama

Tot vanaaf Anette en werkse.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    nou meiden ik ga weer ff wat doen ik kom straks nog even!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik probeer er trouwens ook goed op te letten wat ik eet, alleen een wijntje of biertje, oh dat zou ik nou eens graag willen................. maar ja, nog even volhouden al kan het geen kwaad volgens de geleerden. Mijn ha heeft 5 kionderen. Zegt ie tegen mij: jij denkt toch niet dat mijn vrouw 5 keer 9 maanden geen druppel wijn heeft gehad, ze dronk op speciale gelegenheden (kerst, verjaardag) dus zo´n 2 keer per zwangerschap een glaasje. Moest er erg om lachen.
    En maagzuur heb ik ook, gisteren van de chips. Dus mijn vriend vond dat ik dat maar moest laten staan, had hij meer!

Doei

8. 40plusmama

Tot straks Ariel

9. 40plusmama

10. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ja meis, sommige mensen krijgen wel heel veel op hun pad!
    Dat vind ik echt.
    Liefs

11. 40plusmama

Ik moet zo weg, fysio. Ik heb er helemaal geen zin in al is het beter om wel te gaan. Door de slechte nacht heb ik knallende hoofdpijn.

Misschien tot later, bye bye.

12. 40plusmama

Met Kiz haar kindje lijkt alles toch goed te komen, al heeft het operaties nodig. Maar ik zie net dat een andere a.s. februarimama (niet in ons lijstje aangemeld) ook slecht nieuws heeft gekregen met haar echo (christacarline). Kijk maar bij onderzoeken & echo's :(

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou ik heb net een fijn gesprek gehad op mijn werk, kiezen ze natuurlijk de beste dag uit, dag waarop ik echo heb, dus ik in tranen. Heb het nu gehad, gelukkig nog maar een uurtje. Vanavond maar een flink stuk chocolade eten!

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :cry: :cry:

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo ben ik ook weer even! De afgelopen dagen echt asociaal lang geslapen, ben nu net wakker en gisteren werd ik pas om 2 uur wakker ofzo! En dan ben ik aan het eind van de middag alweer op! Pfff.... Maar ja, gelukkig hoef ik nu even niet te werken dus dan geniet ik ook maar van mijn slaap!
    Sorry dames, maar ik heb de puf niet om alles bij te lezen! is echt te veel! Jullie kwebbelen volgens mij wel 100 pagina's per dag! (kom ik aan met 1 krabbeltje per 2 dagen :)
    Ik hoop dat alles met jullie goed gaat... Voor zover ik het tot nu toe een beetje heb kunne volgen gaat iedereen lekker zijn gangetje met haar nodige zwangerschapskwaaltjes! Volgens mij doen alle baby's het in iedergeval goed? (ik hoop het echt voor jullie)

Nou ik ga even boodschapjes doen, daarna kom ik wel weer even kijken hier! En waarschijnlijk ben ik daarna weer zo moe dat ik weer even mijn bed in kruip! :)

Doei doei, tot straks

16. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Mijn vriendje moest gisteren tot 'snachts werken en heb 'm vandaag maar heel even gezien, moet ie weer tot en met 'snachts werken... mis 'm wel... maar m'n kleine ventje in mij buik is denk ik extra lief voor me ofzo, hij zit de hele tijd te bewegen.. (of zou hij soms ook z'n papa missen?)

Heb gisteren allemaal bevallingsverhalen gelezen en dingen in de vlinderlounge enzo... denk dat ik dat niet te vaak moet doen, werd er 'n beetje bang en verdrietig van...

Sommige mensen doen heeeel veel moeite om zwanger te raken en dan gaat het toch nog mis. Da's erg toch? Ik heb er helemaal geen moeite voor gedaan, zelfs niet gekozen voor mijn zwangerschap... ik heb soms 't gevoel dat ik 't helemaal niet verdien.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja meid, dat gevoel herken ik wel..Ik was ook 'zomaar' ineens zwanger en dan lees je sommige verhalen.. :cry: Maar dat je het niet verdient is echt onzin. Je kan niet alles en iedereen en alle situaties met elkaar en jezelf gaan vergelijken. Jij hebt net zoveel recht op een leuke zwangerschap en gezond kindje als iedereen. En dat je er niet bewust voor gekozen hebt zegt niks. Geniet van dat kleine wondertje in je buik!

18. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    oh maar dat doe ik ook wel hoor... :)

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk om te lezen van al die verslavingen!
    Ben zelf nu ook aan de melk! Heb ergens gelezen dat we nu in het stadium zitten waar in veel botontwikkeling is, dus dat zal een verklaring zijn voor onze "melkdrang"
    Verder heb ik ook minder honger, en m'n pizzaverslaving is weg!
    Heb geen vaste verslaving nu, maar iedere dag weer zin in iets anders, en er dan niet opkomen in wat! :(
    Ik moet zeggen dat ik weinig hoef te laten: ik drink normaal geen druppel alcohol, rookte niet, drink bijna nooit koffie. Vis eet ik wel maar geen gerookte of voorverpakte... alleen filet american en smeerworst maar dat at nou ook niet dagelijks, dus mij valt het heel erg mee! :D Biefstuk bak ik voor mezelf gewoon goed door en dan kan dat ook, dus...

Dees vervelend voor je hoor, al dat geregel! Is normaal al niet echt leuk, maar nu al helemaal niet. Het lijkt me ook zo'n grijs gebied waar je in valt, omdat je kindje nog niet geboren is, en dan doen ze ook nog moeilijk qua verzekeren omdat je nu al weet dat het mis is... Maar ik vind het knap dat je het allemaal zo doet hoor! Ik zou ook alles zelf willen beslissen rondom een uitvaart, maar ik denk dat ik al lang er aan onderdoor was gegaan. Dus een dikke knuffel voor jou!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

:) :) :) haha dat was een berichtje van gisteren.... Was gisteravond laat. Heb hem voor vandaag nog niet binnen. Ze zijn ook op, dus moet echt ff nieuwe halen. Zeker voor het weekend... :rolleyes:

Meiden, ik ga niet verder lezen, ik ga nu ff op tutten en dan werken. Lees jullie vanavond om 23u (met magnum ;)) weer bij.

Deel Deze Pagina