Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hier ben ik weer...

Bij de vk was alles goed...ons meiske groeit perfect..alleen die doptone vond ze niks..ze trapte er een paar keer goed tegen aan..:D

Vivian...wat balen meid..
    Dikke KNUFFIE meis...

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn dat alles goed is met de beeb! Altijd goed om te horen!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ja dees dat doen we zeker
    Ariel meid met jou kleintje gaat toch alles goed he?
    Missn fijn om te horen dat het met je meiske goed gaat en bedankt voor de knuffel

hoop nu wel dat mijn mannetje snel thuiskomt kan nu wel een echt knuf gebruiken

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hoop wel dat alles goed gaat ja! nog steeds geen zekerheid natuurlijk. Maar heb nu wel een nieuwe theorie ontwikkeld samen met me mannetje. Als me buik groeit en ik de kleine voel schoppen dan gaat het gewoon goed! :) Scheelt weer een beetje stress! De 22e weten we als het goed is meer!

En die dikke knuffel die kan je nu zeker wel gebruiken! Hier heb je dr al vast 1 van mij! *Ariel knuffelt vivian*

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meid doet me zeker goed, met jou meisje gaat gewoon alles goed voel het gewoon ;) en inderdaad zolang ze beweegt en je haar voelt is dat altijd positief

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hihi vind het zo leuk dat we elkaar iedere keer hier op beuren!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey ben ik weer!

@meiden met goede echo gefeliciteerd lekker genieten!

Zo hier vanmiddag fysio geweest! en ze heeft gevoeld gekeken,vragen gesteld ect.. toch mijn bekken,banden,en gewrichten die niet mee willen werken zegmaar heel verhaal maar ik snap het hihi nou volgende week beginnen met fysio moet al gelijk 2 keer volgende week ! en daarmee willen ze bereiken dat het allemaal wat soepeler wordt zeg maar! mag niet werken,en ze zei als ik nog evt voor mijn verlof aan het werk kan dan moet ik niet rekenen op meer dan 50 % werk zegmaar :(

nou net nog ff een lekkere jankbui gehad! :( moest ff! stom maar kan niet echt genieten zegmaar!

maar net lag op de bank met mijn shirt omhoog en toen zag ik er wel schoppen ! dus dat maak het weer beetje goed ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vivian dikke knuffffff ;) wat een onzerkerheid ppfff maar ik denk ook wel dat mee kan vallen meid!

en wat je hier boven schrijft ben ik het helemaal mee eens!ik zou het zelfde denken en doen!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he joma! fijn dat je meteen 2 keer mag komen volgende week bij de fysio. Bij mij werkt het goed, geeft echt verlichting, helaas kan ik maar 1 x per week komen. Wel heel vervelend dat je niet mag werken! Maar misschien helpt de fysio je zo goed dat je snel voor 50% mag gaan. Is toch iets!

12. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    *knuffel* voor joma...
    Gelukkig beurt je eigen kleintje je een beetje op he?

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies als het maar verlicht ja! we zien het wel en moet er nu ook ff toch niet aan denken om heel de dag te staan op mijn werk! je kan nog beter lopen dan stilstaan!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dankje wel lief van je ;) en ja daarom als met de kleine maar alles goed is das belangrijkste en ja leuk hoor die bewegingen en schopjes :)

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee Vivian, wat balen meid nog steeds onzekerheid!
    Heel veel sterkte met samen beslissen hoe je er mee om wilt gaan en hoe het een plekje te geven de komende maanden!

Ik heb iemand in de les met hetzelfde verhaal, iets te groot dat ventrikel maar gedurende de hele zwangerschap is het niet groter geworden. En het is ook maar zo'n klein beetje te groot dat het evengoed niks kan betekenen......... binnenkort moet ze bevallen, maar ze is vol goede moed zelf.

En dat wens ik jou ook meis!

Liefs
    Amma

Sorrie alle anderen waar ik niet op reageer, ik heb t gewoon heel druk en kan het hier niet bijbenen. Dus kwam alleen even spieken naar Vivians nieuws. En zo hier en daar pik ik jullie avonturen ook mee en ik leef echt mee, maar...............te weinig tijd om te schrijven!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @amma meid thanks ook nog voor je berichtje vanmorgen trouwens wel fijn om te horen dat er nog meer mensen zijn die dat hebben en er met goede moed tegenop gaan geeft weer beetje hoop, ik hoop voor haar dat ze een gezond kleintje krijgt

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Joma dikke knuf meis!

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Vivian, ik had zo gehoopt dat je super nieuws zou krijgen. Wanneer moet je terug? Sterkte met het nemen van de beslissing wel/geen punctie. Knuffel

Ik moet zeggen dat ik mijn buik aardig zie bewegen soms, is zo´n grapig gezicht. Ons kleintje is ook enorm druk, nu al ahdh?
    Ik heb er zelfs al niet van kunnen slapen een uur. heb maar genoten van het moment. Mischien komt het ook wel mdat mijn buik nog niet echt gegroeid is..

Wij moeten ook nog op zoek naar een naam, vind het ook erg moeilijk.

En debora, waren de frietjes lekker? Je kunt mij daar echt ´s nachts voor wakker maken en voor banenenmilkshake (ligt niet aan de zwangerschap)

Liefs ANette

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Vivian, dat was inderdaad niet het nieuws waar je op zat te wachten. :( Wat een onzekerheid toch, en nu moet je nog langer wachten. Hopelijk is je mannetje nu thuis en heb je er met hem over kunnen praten. Houd voor ogen dat er gewoon niets aan de hand hoeft te zijn, en dat jullie kindje gewoon gezond ter wereld kan komen.

**Dikke knuffel voor jou**

En ook voor de rest. Want ik heb alles bijgelezen maar nu geen tijd om overal op te reageren.

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    vivian, heel veel sterkte meid, ik zal voor je duimen dat alles toch goed is!

Deel Deze Pagina