Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ah meid toch... ik duim voor je... mocht het je iets helpen, toen mijn moeder zwanger was van mij heeft ze ook wat bloed verloren dus het hoeft niet te betekenen dat het niet goed is.. maar ik snap heel goed hoe je je voelt en ik hoop dat alles snel in orde is *dikke knuffel*

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Stockholm
    Bah... voor de eerste keer echt misselijk geworden... en niet s' morgens maar in de namiddag.. Ik stond met twee collega's in een Thai's restaurant voor een take away en ik werd zo kotsmisselijk van die etenslucht... Ook heel de dag krampen gehad en rugpijn, zere borsten.. getver, echt een beetje een baaldag. Hoop dat het morgen beter gaat!

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Dikke knuf lievebeesje.
    Ik heb echt last van hormoontjes kan op het moment echt weinig hebben.
    Ik ben nog niet misselijk, maar mijn borsten doen wel zeer, moet ontzettend vaak plassen en ben duizelig.
    Verder echt op tijd wat eten!

4. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hallo iedereen!
    Ik ben ook net zwanger en uitgeteld rond 10 februari 2008!
    Vind het erg spannend en nog een beetje onwerkelijk ;)

groetjes Esmay

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    gefeliciteerd.... ik weet het nog steeds niet zeker.. hebben jullie allemaal innestelings bloed verloren.. zoja hoeveel was het

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He Esmay, welkom.
    Ik heb dat ook hoor, heel onwerkelijk.
    We leven hier met elkaar naar de eerste echo's toe!
    @cristel, ik heb geen bloed verloren!

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Stockholm
    Inderdaad... Kan het ook nog niet helemaal bevatten :D

@Cristel: nee ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad...

8. irmama

irmama Lid

1 jun 2007
    7
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik ben Irma,30 jaar, getrouwd en moeder van 2 kinderen van 9 en 6 jaar.
    Ik heb kinderen heel jong gekregen en wij twijfelden lang of we nog uitbreiding wilden of niet. Maar er bleef toch een wens. Er zijn zoveel redenen om niet een derde kindje te krijgen als je al 2 gezonde kids hebt, een jongen en een meisje nog wel, maar als je voor je gevoel nog niet klaar bent ...
    Hoe dan ook besloten wij vorig jaar dat we het toch wel wilden, 6 maanden geleden gestopt met de pil maar toch nog niet echt bezig geweest om zwanger te raken om allerei redenen, tot afgelopen maand en het was meteen raak! Afgelopen dinsdag heb ik eerste test gedaan, positief maar met een vaag streepje en vandaag (mijn NOD) zag ik duideijk 2 dikke strepen!Geweldig, ik ben zoooooo ontzettend gelukkig, net als jullie allemaal gok ik hi hi.
    Ik vind het zo bijzonder dat ik straks 3 kinderen heb, als alles goed gaat. Ik heb er enorm veel zin in!
    Ik ben uitgerekend op 9 februari!
    het werd een heel verhaal... :D
    Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen door onzekere tijden (die heb je bij de Derde ook.. :( )
    Groetjes en tot schrijven,
    Irma(ma)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden ik wil jullie allemaal even een tip geven kijk niet teveel op i-net over kwaaltje wat je heb...want ik ik nou bij google in typ pijn in mijn been dan komen er toch allemaal ziektes tevoorschijn en das het zelfde met zwanger zijn....wij vrouwen maken ons gewooon te druk en op i-net staan zoveel onzin verhalen en ook verhalen wat waarzijn maar luister lekker naar je zelf en naar je lichaam, en als je niet vertrouwt dan kun je nog altijd de dokter of de verloskundige bellen. liefs kikkert.

ps meiden dit is mijn mening dus het kan dat jullie er geheel anders over denken.

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom hier!

@ cristel: nee, ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad.

@ lievebeestje: ik heb ergens gelezen dat 1 op de 3 vrouwen bloedverlies heeft. Het hoeft dus niet mis te gaan... ik duim voor je!

@ Irisje: ik ben, volgens mijn berekeningen, ook uitgerekend op 1 februari.

Ik ben lichtelijk jaloers op degenen die wel misselijk zijn. Ik ben nog helemaal niet misselijk. Nou vind ik dat natuurlijk niet zo heel erg, maar als je het wel bent is dat toch wel een psychische geruststelling ;) .

Ik heb eigenlijk alleen een vervelende druk in mijn liezen. Verder zwelt mijn buik na het avondeten enorm op. En dan loop ik echt met een 3-maanden buik door het huis! 's Ochtends ben ik weer slank, hahaha...Mijn schoonzus wist niet wat ze zag gisteravond! O ja... en verder heb ik veel honger...

11. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Stockholm
    Hoi hoi nieuwe mama's!

@Irisje: ik hou nog even een slag op de arm maar ik zit ergens tussen 31 januari of 2 februari... heb van te voren nooit zo gelet op mijn cyclus en toen we er voor wilde gaan en ik mijn cyclus bij ging houden... toen bleek ik ineens al zwanger te zijn :)

@Kikkert: ik heb mezelf dat ook al voorgehouden, ik word helemaal gek van mezelf als ik ieder pijntje op ga zoeken op internet... :)

Vandaag iig een begin van een goeie dag! Nog niet misselijk geweest, krampen valt vandaag ook heel erg mee. Het lijkt wel of ze erger worden als ik stilzit. Als ik veel beweeg of sta heb ik minder last van :(:

Verder nog een misschien wat rare vraag maar veranderd je haar wat als je zwanger bent?

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Welkom Irmama!

@Simba, ik ben ook niet misselijk maar herken de pijn in de liezen. Erg moe en moet om de zoveel tijd iets eten!
    Voor de rest werken mijn darmen gelukkig nog prima (daar had ik de vorige keer zo'n last van)
    Ik heb nog geen buikje.
    Ook mijn borsten heb ik niet zo'n last van.
    Zou graag iets meer symptomen hebben, dat maakt me wat zekerder!
    Liefs bd

13. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi meiden,

vloei nog wel wat slijm/bloed.

ben wel weer misselijk en moest vanochtend weer kokhalzen....

krampjes lijken op die van vorige week ....

meld me wel weer

14. Tamaraatje

28 mei 2007
    48
    0
    0
    administratief medewerktster
    Voorhout
    Hallo iedereen,

Ik ben nogal nieuw op het forum en wist niet dat er een speciaal topic was voor februari 2008 mama's maar ben er nu toch gekomen!

Allereerst iedereen gefeliciteerd!

Ik ben Tamara, ik ben 24 jaar en ik ben 1 februari 2008 uitgerekend! Ik vind het echt hartstikke spannend en eng want ik heb al een mk gehad dus verlang net als jullie naar het moment dat ik de eerste 12 weken goed heb doorlopen! Ik heb nu allemaal last van kwaaltjes die ik de vorige keer niet had en ik heb er nu meer vertrouwen in dan de vorige keer. Ik voel me nu gewoon veel beter en dat was de vorige keer niet zo.

Ik mag 19 juni voor het eerst naar de VK. Kan eigenlijk niet wachten en wilde gisteren eigenlijk al.

Ik vind het echt helemaal geweldig en super!

Liefs,

Tamara

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hier ook een februari mama! Als het goed is ben ik uitgerekend op 6 februari! Ben wel nog bang en onzeker of alles dit keer goed gaat. Ik heb in december 2006 nl een mk gehad. Gelukkig mag ik 28 juni al naar de gyn voor een echo. Als die goed is dan is dat toch een beetje een geruststelling.

Proficiat voor de andere februari mama's hier!

Gezellig om hier met zn allen ervaringen uit te wisselen.

Bij mij is t mn eerste kindje dus dat is ook heel spannend allemaal!

Hebben jullie al kwaaltjes? Ik nog niet echt behalve dat ik sneller moe ben en vaker moet plassen en mn ontlasting is wat moeilijker. Verder voel ik me nog prima.

Groetjes,

Baby4me

16. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden!

Hier even een berichtje vanuit het zonnige en warme Gran Canaria!
    Alle nieuwe mommy-to-be's welkom en gefelicteerd! Er zijn er al een hoop bijgekomen, goed hoor!
    @ Lievebeestje, ik hoop voor je dat er niks aan de hand is en je snel weet dat het allemaal goed zit! Ik duim voor je!
    Je hebt de lijst mooi bij gehouden, ik ben trouwens 26 jaar, mijn 1e kindje en 25 juni om 20.45 uur eerste afspraak verloskundige.

Mijn vriend en ik slapen, sinds we weten dat ik zwanger zijn, erg kort en onrustig, terwijl we daarvoor heerlijk konden uitslapen. Ook heb ik zere borsten en ze zijn nu al gegroeid :D ! Verder veel plassen, maar gelukkig nog niet misselijk want het is hier all inclusive hahaha!

Nou, ik ga het zonnetje weer in! Over een week ben ik weer thuis en ga ik alles weer helemaal bijlezen!

Veel liefs Linda.

17. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    heb de lijst nog niet verder bijgehouden, ga er 1 dezer dagen wel even voor zitten, er zijn er een heleboel bijgekomen! van harte gefeliciteerd!

18. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ga de lijst nog even voor de laatste keer bijwerken.

daarna ga ik jullie verlaten , helaas, vond het erg gezellig hier.

heb net nog even een testje gedaan van de kruitvat en deze gaf negatief aan. er is dus wel iets mis gegaan , want heb echt positief getest afgelopen week......heb er zelfs foto's van...

snap er niks van.
    we gaan weer verder met klussen, ga dus uit van gisteren als eerste dag laatste menstruatie..
    denk dat ik toch ongie ben geworden.

hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan.
    het voelde heel goed, had alle symptomen, en veel witverlies. helaas mocht het nog niet zo zijn..

nu moet iemand anders de lijst maar gaan bijhouden, oke?
    werk hem vandaag of morgen nog 1 x bij .

19. Niet meer actief

@ baby4me, ik wil jou ook hier van harte feliciteren met je zwangerschap.
    Probeer ervan te genieten, is altijd moeilijk na een MK dat weet ik, maar je ziet, ik ben ook alweer 13 weken ver en jij gaat het ook redden!
    Groetjes, Lentefee

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hey lentefee, leuk je hier ook tegen te komen. :D

Deel Deze Pagina